Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Wizz Air: Οι αδύναμες προβλέψεις έφεραν βουτιά 18% στη μετοχή

Η Wizz Air Holdings Plc μείωσε τις προβλέψεις για τα κέρδη της για φέτος, στέλνοντας τις μετοχές της στη μεγαλύτερη απώλεια από την εποχή της πανδημίας, καθώς η αεροπορική εταιρεία παλεύει με τις προσγειώσεις αεροσκαφών κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου.

Η Wizz με έδρα την Ουγγαρία αναμένει τώρα καθαρά κέρδη της τάξης των 350 εκατ. ευρώ (378 εκατ. δολάρια) έως 450 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2025, από προηγούμενη εκτίμηση των 500-600 εκατ. ευρώ, ανέφερε η εταιρεία την Πέμπτη σε ανακοίνωσή της. Οι μετοχές έπεσαν έως και 18%, η μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή πτώση από τον Μάρτιο του 2020, όταν η Covid-19 έθεσε σε αδράνεια μεγάλο μέρος του παγκόσμιου στόλου της.

Η Wizz συγκαταλέγεται μεταξύ των αερομεταφορέων που έχουν πληγεί περισσότερο από ένα πιο πρόσφατο πρόβλημα με τον κινητήρα, το οποίο απαιτούσε την πρόωρη απόσυρση των αεροσκαφών Airbus A321 για συντήρηση.

Με τη διαθεσιμότητα των αεροσκαφών να είναι αβέβαιη, η αεροπορική εταιρεία μίσθωσε αεροσκάφη έτοιμα για πτήση για να διατηρήσει το πρόγραμμά της, μειώνοντας τα κέρδη της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jozsef Varadi. Παρόλα αυτά, αναφέρθηκε στην πρόοδο με τον προμηθευτή κινητήρων Pratt & Whitney.

«Θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι προστατεύουμε στρατηγικά τη χωρητικότητα και ότι δεν παραδίδουμε τις αγορές στους ανταγωνιστές», δήλωσε ο Varadi σε τηλεφωνική επικοινωνία. Η κατάσταση με τους κινητήρες έχει βελτιωθεί και η Wizz «πήρε θέση να καταργήσει σταδιακά όλες τις εργασίες wet lease μέχρι το τέλος του φετινού καλοκαιριού».

Τα λειτουργικά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο μειώθηκαν στα 44,6 εκατ. ευρώ από 79,9 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς το κόστος της wet leasing εκτοξεύτηκε στα 39 εκατ. ευρώ.

Στα τέλη Ιουνίου, η Wizz είχε 46 αεροσκάφη καθηλωμένα στο έδαφος λόγω των προβλημάτων στους κινητήρες, δήλωσε η εταιρεία. Η αναμενόμενη κορύφωση, τον Σεπτέμβριο του επόμενου έτους, θα είναι 47 προσγειώσεις, ελαφρώς χαμηλότερες από τις 50 που προέβλεπε προηγουμένως.

Οι καθυστερήσεις στην παράδοση αεροσκαφών από την Airbus θα μπορούσαν επίσης να έχουν αντίκτυπο στα σχέδια στόλου της Wizz για τα επόμενα χρόνια, με έως και 35 αεροσκάφη να καθυστερούν από το οικονομικό έτος 2026, δήλωσε η αεροπορική εταιρεία.

Η Wizz είναι η τελευταία από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες που ανακοίνωσε κέρδη για το τρίμηνο. Μέχρι την Τετάρτη, η μετοχή είχε υποχωρήσει περίπου 13% φέτος, σε σύγκριση με την πτώση 23% της Ryanair Holdings Plc και την πτώση 12% της EasyJet Plc.

Διαβάστε επίσης

“Πράσινο φως” του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την Αττική Οδό

Κρήτη: Το νέο ξενοδοχείο της Μαρίτας Καράτζη και το επενδυτικό πλάνο 83,5 εκατ.

Το φθινόπωρο σε δοκιμαστική λειτουργία η μονάδα των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ & Motor Oil

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!