THEPOWERGAME
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, επανατοποθετείται στην αγορά με νέα εικόνα και εταιρική ταυτότητα, έχοντας νέο όραμα να αποτελεί την πρώτη επιλογή στο customer relationship management για κάθε επιχείρηση.
Η COSMOTE eValue κατέχει μερίδιο 44% στην αγορά Customer Relationship Partner στην Ελλάδα, και παρουσία σε Ρουμανία και Βέλγιο. «Στην COSMOTE eValue έχουμε ενσωματώσει τη διαρκή βελτίωση και εξέλιξη στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Προσαρμόζουμε διαρκώς τις στρατηγικές μας στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα της αγοράς. Με τη νέα μας τοποθέτηση, διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας, διατηρώντας την εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας και σχεδιάζοντας καινοτόμες λύσεις για κάθε επιχείρηση», δήλωσε ο Αθανάσιος Στράτος, διευθύνων σύμβουλος της COSMOTE eValue στην Ελλάδα και της eValue International στη Ρουμανία.
«Empowering Growth. Driving Value»
Με νέο μότο το «Empowering Growth. Driving Value», η COSMOTE eValue επικεντρώνει την στρατηγική της στην ανάπτυξη και στη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της.
Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Διαβάστε επίσης
Oλυμπιακοί Αγώνες: Οι πέντε πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές
Eurobank: Το επόμενο βήμα με την Ελληνική Τράπεζα Κύπρου
Molgas: Τα σχέδια για το δίκτυο πρατηρίων LNG στην Ελλάδα