THEPOWERGAME
Οι μετοχές του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελών ειδών στον κόσμο, LVMH υποχώρησαν την Τετάρτη, αφού οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου ήταν χαμηλότερες από τη συναίνεση των αναλυτών την Τρίτη.
Οι μετοχές της LVMH σημείωναν πτώση 4,5% τις πρωινές ώρες, ενώ αυτή τη στιγμή υποχωρούν 4,16% στις 662,70 μονάδες. Άλλες μετοχές του κλάδου της πολυτέλειας, συμπεριλαμβανομένης της ιδιοκτήτριας της Gucci, της Kering, η οποία πρόκειται να ανακοινώσει αποτελέσματα την Τετάρτη, επίσης υποχώρησαν.
Οι τριμηνιαίες πωλήσεις της LVMH διαμορφώθηκαν στα 20,98 δισ. ευρώ (22,7 δισ. δολάρια) το δεύτερο τρίμηνο, έναντι των 21,6 δισ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές της LSEG.
Οι πωλήσεις στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, μειώθηκαν κατά 14% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, ανέφερε η LVMH. Οι πωλήσεις στην περιοχή είχαν μειωθεί κατά 6% το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις στην Ιαπωνία σημείωσαν άλμα 57% σε ετήσια βάση τους τρεις μήνες έως τα τέλη Ιουνίου.
Σε όλο το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας μειώθηκαν κατά 10% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, ενώ οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 44%, δήλωσε η LVMH.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η «εξαιρετική ανάπτυξη» στην Ιαπωνία σε όλο το πρώτο εξάμηνο του έτους ενισχύθηκε «ιδίως από τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν από Κινέζους ταξιδιώτες». Η Ιαπωνία ήταν από τις ισχυρότερες περιοχές για τα τμήματα μόδας και δερμάτινων ειδών, αρωμάτων και καλλυντικών και ρολογιών και κοσμημάτων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πρόσθεσε η LVMH.
Ανά επιχειρηματικούς ομίλους, τα έσοδα από κρασί και οινοπνευματώδη ποτά μειώθηκαν κατά 5% το δεύτερο τρίμηνο του 2024 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, και ο τομέας ρολόγια και κοσμήματα μειώθηκε κατά 4% το ίδιο διάστημα.
Σε όλο το πρώτο εξάμηνο του έτους, «η Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα ήταν οι περιοχές που επηρεάστηκαν περισσότερο από τη χαμηλότερη καταναλωτική ζήτηση» στον τομέα των οίνων και των αλκοολούχων ποτών, σημείωσε η LVMH, προσθέτοντας ότι το περιβάλλον της αγοράς στην Κίνα ήταν «δυσμενές».
Η αποδυνάμωση της ζήτησης στην Κίνα επιβαρύνει τον ευρύτερο κλάδο των ειδών πολυτελείας εδώ και αρκετά τρίμηνα, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου συνεχίζει να παλεύει με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19.
Η LVMH είναι η τελευταία μάρκα πολυτελείας που αναφέρει αδύναμες επιδόσεις φέτος, με την Hugo Boss να μειώνει τις προβλέψεις της για το 2024 και την Burberry να εκδίδει προειδοποίηση για τα κέρδη της νωρίτερα αυτό το μήνα.
Διαβάστε επίσης
Mητσοτάκης: Θέλουμε κορυφαία θέση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Τράπεζες: Ανοίγει η αυλαία του εξαμήνου με ενθαρρυντικές ενδείξεις
Παράταση μέχρι Δεκέμβριο για τη σύμβαση ΣΔΙΤ της ΓΓ Υποδομών