THEPOWERGAME
Οι μετοχές της Burberry σημείωσαν πτώση 16% τη Δευτέρα, αφού οι απογοητευτικές επιδόσεις του α’ τριμήνου την οδήγησαν να εκδώσει προειδοποίηση για τα κέρδη της, να αντικαταστήσει τον διευθύνοντα σύμβουλό της και να καταργήσει το μέρισμά της.
Σύμφωνα με το CNBC, ο βρετανικός κολοσσός πολυτελείας 168 ετών δήλωσε ότι αν συνεχιστεί η πρόσφατη επιβράδυνση των συναλλαγών, αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικές ζημίες για το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Επίσης, ανέστειλε τη διανομή μερίσματος και διόρισε τον Τζοσούα Σχούλμαν, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής των Michael Kors και Coach, ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο. Ο Τζόναθαν Άκεροϊντ αποχωρεί «κατόπιν αμοιβαίας συμφωνίας με το Διοικητικό Συμβούλιο», πρόσθεσε η εταιρεία.
«Η αδυναμία που επισημάναμε ερχόμενοι στο οικονομικό έτος 25 έχει βαθύνει και αν η τρέχουσα τάση συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του δ’ τριμήνου, αναμένουμε να αναφέρουμε λειτουργικές ζημίες για το πρώτο εξάμηνο», δήλωσε ο πρόεδρος της Burberry, Τζέρι Μέρφι, σε μια ενημέρωση για τις συναλλαγές, χαρακτηρίζοντας τις επιδόσεις του πρώτου τριμήνου της εταιρείας ως «απογοητευτικές».
Η Burberry ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων μειώθηκαν κατά 21% κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 29 Ιουνίου, με τα έσοδα λιανικής πώλησης να ανέρχονται σε 458 εκατομμύρια λίρες (595 εκατομμύρια δολάρια) για την περίοδο. Σε περιφερειακή βάση, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 16% στην EMEIA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική) και κατά 23% τόσο στην Ασία-Ειρηνικό όσο και στην Αμερική.
Οι αναλυτές της RBC Piral Dadhania και Richard Chamberlain δήλωσαν ότι τα αποτελέσματα ήταν «σταδιακά χειρότερα σε σχέση με τις ήδη μειωμένες προβλέψεις (τον Ιανουάριο) για το οικονομικό έτος 24». «Οι τρέχουσες εμπορικές τάσεις υποδεικνύουν μια αδύναμη δυναμική της μάρκας Burberry, η οποία κατά την άποψή μας πρέπει να αντιμετωπιστεί αρκετά σύντομα, ώστε η Burberry να περιορίσει περαιτέρω απώλειες μεριδίου αγοράς», πρόσθεσαν.
Η εταιρεία παλεύει με τη φθίνουσα όρεξη για πολυτέλεια σε όλες τις μεγάλες αγορές της, με την κρίση του κόστους ζωής να επηρεάζει τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς πελάτες της και τις οικονομικές ανησυχίες που μαστίζουν τους Ασιάτες καταναλωτές. «Λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον επιβράδυνσης της ζήτησης πολυτελείας με όλες τις βασικές περιοχές να επηρεάζονται από τη μακροοικονομική αβεβαιότητα και να συμβάλλουν στην επιβράδυνση του κλάδου», πρόσθεσε η Burberry.
Περιγράφοντας την επιθυμία να «επανασυνδεθεί με τη βασική πελατειακή μας βάση», η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην επανεξισορρόπηση των προϊόντων της «ώστε να περιλαμβάνει μια ευρύτερη προσφορά καθημερινής πολυτέλειας», να βελτιώσει την επικοινωνία της μάρκας της, να ανανεώσει την ιστοσελίδα της και να επιτύχει εξοικονόμηση κόστους.
Διαβάστε επίσης
Κοπεγχάγη: Ανταμείβει τους τουρίστες για τις καλές πρακτικές τους
Alpha Bank Romania: Πωλήθηκε το 90,1% στη UniCredit
Αρνητικό ρεκόρ στην υψηλή φορολογία της βενζίνης καταγράφει η Ελλάδα