Γ.Δ.
1596.41 -0,47%
ACAG
+0,83%
6.1
AEM
-0,30%
4.496
AKTR
+1,51%
5.38
BOCHGR
-0,74%
5.36
CENER
-3,50%
9.11
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,97%
8.35
EVR
+0,87%
1.73
NOVAL
-1,19%
2.49
OPTIMA
+0,99%
14.26
TITC
+1,47%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,44%
2.265
ΑΒΕ
-1,64%
0.421
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
+0,76%
1.8595
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
10.97
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+1,45%
0.702
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.34
ΒΙΟ
-1,91%
5.65
ΒΙΟΚΑ
-1,90%
1.81
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,07%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,60%
18.48
ΔΑΑ
-2,00%
8.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,46%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.367
ΕΒΡΟΦ
-1,83%
1.88
ΕΕΕ
+0,90%
40.36
ΕΚΤΕΡ
+3,72%
2.09
ΕΛΒΕ
+1,85%
5.5
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.275
ΕΛΠΕ
-1,40%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-3,77%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-0,94%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+0,33%
8.418
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-2,14%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.51
ΕΧΑΕ
-1,41%
4.88
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
-0,56%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
1.048
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,96%
3.11
ΚΑΡΕΛ
+3,75%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.453
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
-0,31%
16.2
ΚΤΗΛΑ
+1,03%
1.97
ΚΥΡΙΟ
-2,16%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-1,76%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,66%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+1,20%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,45%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-2,55%
38.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
-2,44%
0.48
ΜΟΗ
-1,17%
22
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.79
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,34%
26.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,52%
3.83
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.41
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
-1,07%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,04%
33.3
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-1,48%
16.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,94%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-2,54%
10.74
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+1,17%
2.6
ΠΕΙΡ
-3,97%
4.542
ΠΕΡΦ
-0,75%
5.26
ΠΕΤΡΟ
-0,77%
7.78
ΠΛΑΘ
-2,14%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,94%
1.288
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,50%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.715
ΣΑΡ
-0,32%
12.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-3,14%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
20.08
ΤΖΚΑ
-1,69%
1.455
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,76%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.24
ΦΡΛΚ
-2,15%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

Συμμαχία ΕΟΤ και AEGEAN για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό

Ο ΕΟΤ και η AEGEAN συνεργάζονται και επανασυστήνουν τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό με νέα διαφημιστική καμπάνια.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:

«Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount” σε κοινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου.

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.

Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας.

Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.
Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα “Sunshine Discount” καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Ενώ θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!