Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Παπουτσάνης: Κερδίζει μερίδια το Αρκάδι και χτίζει εξαγωγές

Μείωση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας και εστίαση σε βιώσιμα προϊόντα, με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της Παπουτσάνης, που εστιάζει στην ανάπτυξη του brand Αρκάδι και προσβλέπει σε βελτίωση επιδόσεων στο β’ εξάμηνο, παρά τα αυξημένα κόστη.

Η διαταραχή στις μεταφορές λόγω της έντασης στη Μέση Ανατολή επηρεάζει τα κόστη πρώτων υλών και μεταφορικών, ενώ αυξημένοι είναι και οι χρόνοι παράδοσης. Ύστερα από μια περίοδο αποκλιμάκωσης, αυτά τα κόστη αυξάνονται -συμπεριλαμβανομένων των τιμών πρώτων υλών, πλαστικά, πετρέλαιο κ.λπ.-, πάνω από τα χαμηλά επίπεδα που σημειώθηκαν περί τα τέλη του 2022 με αρχές του 2023. Παρ’ όλα αυτά, ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης, εμφανίζεται αισιόδοξος για τις επιδόσεις της εταιρείας στο β’ εξάμηνο του 2024, βασιζόμενος στις νέες συνεργασίες που υλοποιούνται.

Ήδη τρέχει μια νέα συνεργασία με πολυεθνικό παίκτη, ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις τόσο με μεγάλες πολυεθνικές όσο και με μικρότερες εταιρείες για νέα έργα, που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της εταιρείας. H ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου της έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο), θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες.

Χθες η Γενική Συνέλευση των μετόχων ενημερώθηκε για τις ολοκληρωμένες επενδύσεις που έτυχαν του κινήτρου φορολογικής απαλλαγής για μια πενταετία από το 2023. Πρόκειται για επενδύσεις του προηγούμενου επενδυτικού πλάνου τριετίας, συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ

Όπως έχει αναφέρει η διοίκηση, φέτος οι επενδύσεις δεν θα ξεπεράσουν τα 5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 1 εκατ. ευρώ αφορά εν εξελίξει επένδυση σε φωτοβολταϊκά. Αναμένεται να συνδεθεί στο δίκτυο τον Σεπτέμβριο και θα καλύψει περίπου το 30% των αναγκών των εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Ριτσώνα. Άλλες επενδύσεις δρομολογούνται στην αύξηση της παραγωγικότητας, στην αύξηση της γκάμας των προϊόντων και σε διάφορους τομείς της παραγωγής, όπως ενδεικτικά στην εμφιάλωση, με την ανάπτυξη μεγάλων μπουκαλιών, συσκευασίες για τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι στις παραγωγές για τρίτους, που αντιστοιχούν στο 40% της δραστηριότητας, η Παπουτσάνης προσθέτει συχνά στις εγκαταστάσεις της τεχνολογικό εξοπλισμό και γραμμές παραγωγής.

Αυξάνεται η αποδοχή για το Αρκάδι

Η εταιρεία, πάντως, δίνει έμφαση στα δικά της προϊόντα, με τα σήματα Παπουτσάνης και Αρκάδι. Στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιό τους από 35% περίπου σε 50% του κύκλου εργασιών. Η διοίκηση της εταιρείας εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων, που παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη 19% στο α’ εξάμηνο του 2024 χάρη στην αποδοχή του brand Αρκάδι. Η εξαγορά του σηματοδότησε την είσοδο της Παουτσάνης σε νέες κατηγορίες και πέραν των καθαριστικών για μωρά, όπου το Αρκάδι ήταν ηγέτης, όπως τα είδη φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων, όπου εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 73%. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας με νέα προϊόντα, χωρίς πρόθεση πάντως να παράξει βιομηχανικά καθαριστικά, όπως π.χ. στον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων. Ο ανταγωνισμός από τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία καθαριστικών είναι σημαντικός, αν και η Παπουτσάνης γνωρίζει αυτήν την αγορά, έχοντας αναπτύξει στην πορεία του χρόνου συνεργασίες με πολυεθνικές για την παραγωγή δικών τους προϊόντων, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Παρ’ όλα αυτά, υποστηρίζει τη νέα μάρκα του στο ράφι και δεσμεύεται για δίκαιες τιμές, χωρίς πρόθεση να μετακυλήσει τα αυξημένα κόστη παραγωγής. Επίσης, η Παπουτσάνης έχει αρχίσει εξαγωγές προϊόντων Αρκάδι, κυρίως σε Κύπρο και Βαλκάνια, και στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη σταδιακά, σε συνάρτηση με τα νέα προϊόντα που θα εντάσσονται στην γκάμα του brand. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της Παπουτσάνης έχουν μερίδιο πάνω από 50% στον τζίρο της και αναπτύσσονται με ρυθμό 34%, σύμφωνα με τα στοιχεία στο α’ εξάμηνο.

Επίσης, τα στοιχεία της εταιρείας, χωρίς το Αρκάδι, δείχνουν αύξηση πωλήσεων 7% στην Ελλάδα στο α’ εξάμηνο, με αύξηση μεριδίου για τα προϊόντα περιποίησης Παπουτσάνης σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης, περίπου +3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2024.

Διαβάστε επίσης

Φόβος για αεροπλάνα: 6 tips για να τον ξεπεράσετε

Starbucks: Deal με τους Μαρινόπουλους και σύμβαση για άλλα 10 χρόνια

Αλλάζει το μείγμα εισαγωγών φυσικού αερίου της ΕΕ: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!