Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Παπουτσάνης: Κερδίζει μερίδια το Αρκάδι και χτίζει εξαγωγές

Μείωση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας και εστίαση σε βιώσιμα προϊόντα, με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της Παπουτσάνης, που εστιάζει στην ανάπτυξη του brand Αρκάδι και προσβλέπει σε βελτίωση επιδόσεων στο β’ εξάμηνο, παρά τα αυξημένα κόστη.

Η διαταραχή στις μεταφορές λόγω της έντασης στη Μέση Ανατολή επηρεάζει τα κόστη πρώτων υλών και μεταφορικών, ενώ αυξημένοι είναι και οι χρόνοι παράδοσης. Ύστερα από μια περίοδο αποκλιμάκωσης, αυτά τα κόστη αυξάνονται -συμπεριλαμβανομένων των τιμών πρώτων υλών, πλαστικά, πετρέλαιο κ.λπ.-, πάνω από τα χαμηλά επίπεδα που σημειώθηκαν περί τα τέλη του 2022 με αρχές του 2023. Παρ’ όλα αυτά, ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης, εμφανίζεται αισιόδοξος για τις επιδόσεις της εταιρείας στο β’ εξάμηνο του 2024, βασιζόμενος στις νέες συνεργασίες που υλοποιούνται.

Ήδη τρέχει μια νέα συνεργασία με πολυεθνικό παίκτη, ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις τόσο με μεγάλες πολυεθνικές όσο και με μικρότερες εταιρείες για νέα έργα, που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της εταιρείας. H ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου της έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο), θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες.

Χθες η Γενική Συνέλευση των μετόχων ενημερώθηκε για τις ολοκληρωμένες επενδύσεις που έτυχαν του κινήτρου φορολογικής απαλλαγής για μια πενταετία από το 2023. Πρόκειται για επενδύσεις του προηγούμενου επενδυτικού πλάνου τριετίας, συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ

Όπως έχει αναφέρει η διοίκηση, φέτος οι επενδύσεις δεν θα ξεπεράσουν τα 5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 1 εκατ. ευρώ αφορά εν εξελίξει επένδυση σε φωτοβολταϊκά. Αναμένεται να συνδεθεί στο δίκτυο τον Σεπτέμβριο και θα καλύψει περίπου το 30% των αναγκών των εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Ριτσώνα. Άλλες επενδύσεις δρομολογούνται στην αύξηση της παραγωγικότητας, στην αύξηση της γκάμας των προϊόντων και σε διάφορους τομείς της παραγωγής, όπως ενδεικτικά στην εμφιάλωση, με την ανάπτυξη μεγάλων μπουκαλιών, συσκευασίες για τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι στις παραγωγές για τρίτους, που αντιστοιχούν στο 40% της δραστηριότητας, η Παπουτσάνης προσθέτει συχνά στις εγκαταστάσεις της τεχνολογικό εξοπλισμό και γραμμές παραγωγής.

Αυξάνεται η αποδοχή για το Αρκάδι

Η εταιρεία, πάντως, δίνει έμφαση στα δικά της προϊόντα, με τα σήματα Παπουτσάνης και Αρκάδι. Στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιό τους από 35% περίπου σε 50% του κύκλου εργασιών. Η διοίκηση της εταιρείας εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων, που παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη 19% στο α’ εξάμηνο του 2024 χάρη στην αποδοχή του brand Αρκάδι. Η εξαγορά του σηματοδότησε την είσοδο της Παουτσάνης σε νέες κατηγορίες και πέραν των καθαριστικών για μωρά, όπου το Αρκάδι ήταν ηγέτης, όπως τα είδη φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων, όπου εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 73%. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας με νέα προϊόντα, χωρίς πρόθεση πάντως να παράξει βιομηχανικά καθαριστικά, όπως π.χ. στον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων. Ο ανταγωνισμός από τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία καθαριστικών είναι σημαντικός, αν και η Παπουτσάνης γνωρίζει αυτήν την αγορά, έχοντας αναπτύξει στην πορεία του χρόνου συνεργασίες με πολυεθνικές για την παραγωγή δικών τους προϊόντων, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Παρ’ όλα αυτά, υποστηρίζει τη νέα μάρκα του στο ράφι και δεσμεύεται για δίκαιες τιμές, χωρίς πρόθεση να μετακυλήσει τα αυξημένα κόστη παραγωγής. Επίσης, η Παπουτσάνης έχει αρχίσει εξαγωγές προϊόντων Αρκάδι, κυρίως σε Κύπρο και Βαλκάνια, και στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη σταδιακά, σε συνάρτηση με τα νέα προϊόντα που θα εντάσσονται στην γκάμα του brand. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της Παπουτσάνης έχουν μερίδιο πάνω από 50% στον τζίρο της και αναπτύσσονται με ρυθμό 34%, σύμφωνα με τα στοιχεία στο α’ εξάμηνο.

Επίσης, τα στοιχεία της εταιρείας, χωρίς το Αρκάδι, δείχνουν αύξηση πωλήσεων 7% στην Ελλάδα στο α’ εξάμηνο, με αύξηση μεριδίου για τα προϊόντα περιποίησης Παπουτσάνης σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης, περίπου +3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2024.

Διαβάστε επίσης

Φόβος για αεροπλάνα: 6 tips για να τον ξεπεράσετε

Starbucks: Deal με τους Μαρινόπουλους και σύμβαση για άλλα 10 χρόνια

Αλλάζει το μείγμα εισαγωγών φυσικού αερίου της ΕΕ: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!