Γ.Δ.
1450.92 +0,72%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
-1,61%
9.8
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
+0,23%
8.6
NOVAL
+1,45%
2.73
OPTIMA
+1,53%
11.96
TITC
+3,81%
29.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+3,92%
1.486
ΑΒΕ
+1,12%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+1,57%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+3,33%
2.795
ΑΛΦΑ
+1,50%
1.6575
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,26%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.52
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,18%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+3,63%
2.57
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,67%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+2,98%
1.555
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,96%
16.84
ΔΑΑ
+0,13%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,15%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-2,96%
3.775
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,37%
0.315
ΕΒΡΟΦ
+1,00%
1.52
ΕΕΕ
+1,18%
32.48
ΕΚΤΕΡ
-0,94%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-1,23%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,78%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,79%
8.23
ΕΛΣΤΡ
+1,33%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+0,70%
1.732
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.876
ΕΝΤΕΡ
-0,63%
7.89
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,52%
1.3
ΕΤΕ
-0,55%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+1,27%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+0,71%
5.68
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.126
ΕΧΑΕ
+3,61%
4.885
ΙΑΤΡ
+2,63%
1.56
ΙΚΤΙΝ
+1,83%
0.361
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-1,39%
4.95
ΙΝΛΙΦ
+0,85%
4.74
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,41%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.285
ΙΝΤΚΑ
-0,88%
3.38
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,36%
1.41
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+1,02%
1.192
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,68%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,69%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+0,71%
7.05
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,68%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
+1,26%
4.02
ΜΕΝΤΙ
-0,38%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+1,24%
3.665
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,56%
23.42
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.735
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,85%
27.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,80%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,91%
36.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
-0,61%
0.98
ΞΥΛΚ
+1,14%
0.267
ΞΥΛΠ
+8,00%
0.486
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,27%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.893
ΟΤΕ
+1,92%
13.82
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.92
ΠΑΙΡ
+5,60%
1.225
ΠΑΠ
-2,03%
2.41
ΠΕΙΡ
+1,69%
3.722
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
-0,65%
3.805
ΠΛΑΚΡ
+1,33%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,20%
4.95
ΡΕΒΟΙΛ
-0,25%
1.975
ΣΑΡ
-0,34%
11.56
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,03%
0.351
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.655
ΣΠΕΙΣ
+1,22%
6.66
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-1,79%
19.25
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,75%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Παπουτσάνης ανακοίνωσε τζίρο 31,7 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο

Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοίνωσε ότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 31,7 εκατ. ευρώ (έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 1,4%. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αξία των εξαγωγών αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών. Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.

H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Παπουτσάνης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία. Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2024 η διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023 χάρη σε μια σειρά ενέργειων με στόχο τη βελτίωση κυρίως της μικτής κερδοφορίας.

Επισκόπηση ανά τομέα Δραστηριότητας της Παπουτσάνης

  • Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η εταιρεία). Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους, καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας στα καταστήματα.
  • Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023. Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
  • Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.
  • Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.

Διαβάστε επίσης

JP Morgan: Γιατί “μάτωσαν” τα crypto τον Ιούνιο

Χατζής (ΠΟΞ): Οδεύουμε σε νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων

Γιατί οι εγχώριοι εργολάβοι βλέπουν προς Ρουμανία και Βουλγαρία

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!