THEPOWERGAME
H Desserta Hellas Α.Ε. ανακοίνωσε την εξαγορά της Δωρικής A.E. από την Mινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων Α.Ε. Η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών ανακοινώθηκε επίσημα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα, όπου συμμετείχαν όλοι οι εργαζόμενοι και από τις δύο εταιρείες.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Desserta Hellas, Αθανάσιος Πλατανιάς: «Σήμερα ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας με τον καλύτερο τρόπο. Ένα κεφάλαιο δυναμικής εξωστρέφειας σε επίπεδο παραγωγής και διείσδυσης σε νέες αγορές εκτός Ελλάδος. Είμαστε περήφανοι και μαζί με τον στρατηγικό μας εταίρο, Berglandmilch e-Gen, θα εργαστούμε σκληρά, ώστε να δικαιωθεί η πολιτική ανάπτυξης που έχουμε σχεδιάσει».
Για την τεχνογνωσία, αλλά και στην εμπειρία στον κλάδο των τυροκομικών και των διεθνών αγορών μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Berglandmilch και μετόχου εταιρείας στη Desserta Hellas, Josef Braunshofer: «Στην Berglandmilch είχαμε μία ευρεία γκάμα τυροκομικών, αλλά όχι φέτα. Σήμερα, έκλεισε αυτή η εκκρεμότητα. Πετύχαμε να προσθέσουμε ένα εργοστάσιο που παράγει εξαιρετικής ποιότητας φέτα. Είμαστε εδώ μαζί με το στρατηγικό μας εταίρο Desserta Hellas προσφέροντας το ισχυρό δίκτυο πωλήσεων μας σε όλη την Ευρώπη και τις καλές πρακτικές που θα βοηθήσουν το μετασχηματισμό του εργοστασίου, αλλά και τους παραγωγούς γάλακτος. Είμαστε παραγωγοί, όπως εσείς. Πιστεύουμε, επενδύουμε, στηρίζουμε τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές επιλογές μας».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Mινέρβα Α.Ε., Κατερίνα Βλάχου, ανέφερε: «Ευχαριστούμε τους συναδέλφους στο εργοστάσιο των Ιωαννίνων για την εξαιρετική συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο νέο κεφάλαιο που ξεκινάει και είμαστε σίγουροι ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι ανάπτυξης μέσω του δικτύου και της εμπειρίας της Desserta Hellas και της Bergalndmilch στον κλάδο των τυροκομικών».
Διευκρινίζεται ότι η μάρκα ΧΩΡΙΟ, συμπεριλαμβανομένων των τυροκομικών προϊόντων, παραμένουν στην ιδιοκτησία της Mινέρβα Α.Ε. και, στο πλαίσιο της υφιστάμενης συμφωνίας, θα εξακολουθούν να παράγονται στο εργοστάσιο.
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης για τη Δωρική αποτελεί η εδραίωση στις αγορές του εξωτερικού και η ανάπτυξη της γκάμας των ελληνικών τυροκομικών προϊόντων, προσφέροντας υψηλή ποιότητα στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε επίσης
Ακίνητα: Οι περιοχές με τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών
Ελαιόλαδο: Κίνητρα “αλά ισπανικά” θα ρίξουν τις τιμές, λένε παραγωγοί
Ρεύμα: Πώς διαμορφώνονται τα “πράσινα” τιμολόγια για τον Ιούλιο