THEPOWERGAME
Με τον Έλληνα καταναλωτή να έχει βάλει πλέον στην καθημερινή του ατζέντα τις online αγορές, οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στο μεγάλο στοίχημα της έγκαιρης και αξιόπιστης παράδοσης. Η κινητικότητα για νέες υπηρεσίες, που υπόσχονται να κερδίσουν αυτό το στοίχημα, είναι αυτή την περίοδο πιο έντονη από ποτέ.
Μία καινοτόμα σχετική υπηρεσία ετοιμάζεται να λανσάρει η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών της χώρας, Skroutz, τεστάροντας αυτή αυτό το διάστημα το Skroutz Plus. Πρόκειται για μία συνδρομητική υπηρεσία, που θα δίνει τη δυνατότητα σε όσους κάνουν τις παραγγελίες τους μέσω της πλατφόρμας του Skroutz, να έχουν δωρεάν μεταφορικά.
Με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα, το κόστος της νέας υπηρεσίας, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανέρχεται ετησίως σε 17 ευρώ, ενώ το Skroutz Plus αναμένεται να γίνει διαθέσιμο εμπορικά στο καταναλωτικό κοινό μέσα τους επόμενους μήνες -το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η υπηρεσία Skroutz Plus, που βρίσκεται σε στάδιο BETΑ λειτουργίας μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών, θα έχει πανελλαδική κάλυψη. Σύμφωνα τουλάχιστον με τον υφιστάμενο σχεδιασμό η χρήση της υπηρεσίες θα έχει δύο περιορισμούς: η κάθε παραγγελία να είναι συνολικής αξίας άνω των 20 ευρώ και το βάρος να της μην ξεπερνά τα 20 κιλά. Βέβαια, με το δεδομένο ότι η Skroutz έχει σε δοκιμαστικό στάδιο την υπηρεσία δεν αποκλείεται οι όροι χρήσης να επαναδιαμορφωθούν.
Σε μία χρονική συγκυρία που το κόστος των μεταφορικών απασχολεί τους Έλληνες καταναλωτές εξίσου με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων που αγοράζουν online, η νέα υπηρεσία, που λανσάρει το Skroutz δεν αποκλείεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των μεταφορών και στο συνδρομητικό μοντέλο να βρει μιμητές.
Έντονη κινητικότητα
Η Skroutz κινείται έντονα αυτή την περίοδο στον χώρο των μεταφορών, προσθέτοντας νέα εργαλεία στο χαρτφυλάκιο των υπηρεσιών, που παρέχει στους χρήστες της πλατφόρμας της. Ήδη ενεργοποίησε την υπηρεσία ταχυμεταφορών «Skroutz Last Mile», η υπηρεσία.
Πρακτικά πρόκειται για τη μετονομασία της εξαγορασθείσας SendX – το courier brand της MyJobNow Delivery– η οποία ξεκίνησε ήδη να παρέχει υπηρεσίες στην περιοχή της Αττικής. Η Skroutz Last Mile διαθέτει ήδη έναν στόλο με περισσότερα από 100 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για να μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα προϊόντα που πωλούν μέσω της πλατφόρμας Skroutz οι συνεργαζόμενες εταιρείες, που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.
Η Skroutz ξεκίνησε να επενδύει συστηματικά στον κλάδο του «last-mile», εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX. Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτό ενισχύει η δυναμική του marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.