THEPOWERGAME
Τα 20 εκατ. ευρώ έφτασαν τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Recurring EBITDA) του Public Group το 2023, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο όμιλος. Μέσα από επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ και ένα οικοσύστημα με πάνω από 12 συνεργασίες με καινοτόμες εταιρείες, έφερε πολλαπλασιαστική αξία σε όλους, πετυχαίνοντας το 2023 υψηλή κερδοφορία, τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το αποτέλεσμα του 2022 που ήταν 5 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία κατάφερε και να ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο για το 2023, με αύξηση 7% συγκριτικά με το 2022.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης του μοντέλου μετατροπής 15 καταστημάτων σε «Public + home» και με τις ψηφιακές πωλήσεις να φτάνουν στο 30% του συνολικού τζίρου, ο όμιλος πέτυχε αύξηση της συμμετοχής των οικιακών συσκευών στο 27%, αναδεικνύοντας την εμπιστοσύνη που έδειξε το καταναλωτικό κοινό στο σύγχρονο μοντέλο αγορών οικιακών συσκευών που σύστησε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, ανέφερε: «Παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη. Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».
Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, ο όμιλος απαντά στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας «Public Now Pay Later» με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr. Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, «Public +», που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.
Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα 30 εκατ. ευρώ.
Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των 10 εκατ. ευρώ, τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων «Public + home», την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.
Διαβάστε επίσης:
Οι 15 ακριβότερες πόλεις για πολυτελή διαβίωση
Η νέα εποχή της Adidas με τον Μπγιορν Γκάλντεν στο “τιμόνι”
Τι λένε οι επενδυτές για τη μεθοδολογία εσόδου του Great Sea Interconnector