Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Τογιόντα: Το σκάνδαλο ασφαλείας πλούτισε τον πρόεδρο της Toyota

Ο πρόεδρος της Toyota Motor Corp, Άκιο Τογιόντα (Akio Toyoda) πληρώθηκε 1,62 δισεκατομμύρια γεν (10,2 εκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023, αυξημένος κατά 62% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ακόμη και αφού έλαβε ρεκόρ χαμηλής υποστήριξης από τους μετόχους εν μέσω μιας κυβερνητικής έρευνας για την πιστοποίηση των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πακέτο αμοιβών περιελάμβανε το μισθό του ύψους 289 εκατομμυρίων γεν και πληρωμές μπόνους αξίας 324 εκατομμυρίων γεν και περίπου 1 δισεκατομμύριο γεν με τη μορφή μετοχών, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση τίτλων, που κατατέθηκε την Τρίτη. Το συνολικό ποσό, σε σχέση με την περσινή αμοιβή των 999 εκατομμυρίων γεν, τον κατέστησε το πιο ακριβοπληρωμένο ιαπωνικό στέλεχος για τρίτη συνεχή χρονιά.

Αλλά εξακολουθεί να είναι λιγότερο από ό,τι παίρνουν οι επικεφαλής άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο Κάρλος Ταβάρες της Stellantis NV έβγαλε 39,5 εκατομμύρια δολάρια το 2023, ακολουθούμενος από την επικεφαλής της General Motors Co. Mary Barra, της οποίας το πακέτο αμοιβών ανήλθε πέρυσι σε 27,8 εκατομμύρια δολάρια.

Η έρευνα για την ασφάλεια των αυτοκινήτων έχει προκαλέσει την οργή των ξένων επενδυτών και έχει σπείρει αμφιβολίες για την ηγεσία της εταιρείας. Στην ετήσια συνέλευση της Toyota νωρίτερα αυτό το μήνα, το 71,93% των μετόχων – το χαμηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί τουλάχιστον από το 2010 – ψήφισε υπέρ του επαναδιορισμού του Toyoda στο διοικητικό συμβούλιο.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η Toyota τα πηγαίνει καλά. Τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023 εκτοξεύτηκαν στο ρεκόρ των 5,4 τρισεκατομμυρίων γεν, καθιστώντας την την πρώτη ιαπωνική εταιρεία που έφτασε ποτέ τα 5 τρισεκατομμύρια γεν. Επίσης, κατασκεύασε και πώλησε περισσότερα από 11 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα, ξεπερνώντας τη Volkswagen AG και αναδείχθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση των κατασκευαστών οχημάτων στον κόσμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Κότσι Σάτο, (Koji Sato) έλαβε 623 εκατομμύρια γεν από τότε που διορίστηκε στο διοικητικό συμβούλιο τον Ιούνιο του 2023, σύμφωνα με την ίδια έκθεση.

Διαβάστε επίσης:

Stama: Προσφυγή στο ΣτΕ για το τέλος επιτηδεύματος

Thessaly Evros Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για αιτήσεις

Μανουσάκης: Αδιαμφισβήτητα τα οφέλη του Great Sea Interconector

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!