Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Τογιόντα: Το σκάνδαλο ασφαλείας πλούτισε τον πρόεδρο της Toyota

Ο πρόεδρος της Toyota Motor Corp, Άκιο Τογιόντα (Akio Toyoda) πληρώθηκε 1,62 δισεκατομμύρια γεν (10,2 εκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023, αυξημένος κατά 62% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ακόμη και αφού έλαβε ρεκόρ χαμηλής υποστήριξης από τους μετόχους εν μέσω μιας κυβερνητικής έρευνας για την πιστοποίηση των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πακέτο αμοιβών περιελάμβανε το μισθό του ύψους 289 εκατομμυρίων γεν και πληρωμές μπόνους αξίας 324 εκατομμυρίων γεν και περίπου 1 δισεκατομμύριο γεν με τη μορφή μετοχών, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση τίτλων, που κατατέθηκε την Τρίτη. Το συνολικό ποσό, σε σχέση με την περσινή αμοιβή των 999 εκατομμυρίων γεν, τον κατέστησε το πιο ακριβοπληρωμένο ιαπωνικό στέλεχος για τρίτη συνεχή χρονιά.

Αλλά εξακολουθεί να είναι λιγότερο από ό,τι παίρνουν οι επικεφαλής άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο Κάρλος Ταβάρες της Stellantis NV έβγαλε 39,5 εκατομμύρια δολάρια το 2023, ακολουθούμενος από την επικεφαλής της General Motors Co. Mary Barra, της οποίας το πακέτο αμοιβών ανήλθε πέρυσι σε 27,8 εκατομμύρια δολάρια.

Η έρευνα για την ασφάλεια των αυτοκινήτων έχει προκαλέσει την οργή των ξένων επενδυτών και έχει σπείρει αμφιβολίες για την ηγεσία της εταιρείας. Στην ετήσια συνέλευση της Toyota νωρίτερα αυτό το μήνα, το 71,93% των μετόχων – το χαμηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί τουλάχιστον από το 2010 – ψήφισε υπέρ του επαναδιορισμού του Toyoda στο διοικητικό συμβούλιο.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η Toyota τα πηγαίνει καλά. Τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023 εκτοξεύτηκαν στο ρεκόρ των 5,4 τρισεκατομμυρίων γεν, καθιστώντας την την πρώτη ιαπωνική εταιρεία που έφτασε ποτέ τα 5 τρισεκατομμύρια γεν. Επίσης, κατασκεύασε και πώλησε περισσότερα από 11 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα, ξεπερνώντας τη Volkswagen AG και αναδείχθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση των κατασκευαστών οχημάτων στον κόσμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Κότσι Σάτο, (Koji Sato) έλαβε 623 εκατομμύρια γεν από τότε που διορίστηκε στο διοικητικό συμβούλιο τον Ιούνιο του 2023, σύμφωνα με την ίδια έκθεση.

Διαβάστε επίσης:

Stama: Προσφυγή στο ΣτΕ για το τέλος επιτηδεύματος

Thessaly Evros Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για αιτήσεις

Μανουσάκης: Αδιαμφισβήτητα τα οφέλη του Great Sea Interconector

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!