Γ.Δ.
1392.81 -0,34%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,09%
8.33
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,62%
37.7
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,58%
1.37
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,48%
9.49
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,14%
17.78
ΔΑΑ
-0,20%
7.964
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,43%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-0,96%
6.735
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,67%
1.848
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
-2,67%
6.848
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
-0,71%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+0,59%
1.016
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.1
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,19%
31.46
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,90%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,15%
3.552
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σιδηρόδρομος: Η απάντηση ΟΣΕ και Hellenic Train στα εξώδικα

Aπάντηση στα εξώδικα που έλαβαν από την ΠΕΠΕ, για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο, δίνουν ο ΟΣΕ και η Hellenic Train, τονίζοντας ότι, οι δυο Διοικήσεις θα συνεργαστούν με ένα και μόνο στόχο, τον ασφαλή, σύγχρονο και αξιόπιστο ελληνικό σιδηρόδρομο.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται, ότι σε συνέχεια της πρώτης συνάντησης των δυο πλευρών στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης, ο Πρόεδρος της Ηellenic Train κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train κ. Roberto Rinaudo και των εξωδίκων που εστάλησαν στον ΟΣΕ και την ΗΤ, οι νέες Διοικήσεις ενημερώνουν για τα εξής:

  • Ο πρωταρχικός σκοπός της συνάντησης αυτής αλλά και των επομένων που θα ακολουθήσουν σε τακτά χρονικά διαστήματα, είναι η από κοινού αντιμετώπιση τόσο των λειτουργικών θεμάτων της υποδομής και του τροχαίου υλικού, όσο και των χρόνιων οικονομικών θεμάτων που απασχολούν τους δυο Οργανισμούς.
  • Οποιαδήποτε πρωτοβουλία, που επιδιώκει να πλήξει τη φήμη του σιδηροδρομικού τομέα, δεν θα αποτελέσει κατ’ ουδένα τρόπο εμπόδιο στην συνεργασία των δυο διοικήσεων που είναι αποφασισμένες μέσω ουσιαστικού διαλόγου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες του ελληνικού σιδηροδρόμου προς το επιβατικό κοινό, αλλά και προς το εμπορευματικό έργο.
  • Οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου.
  • Με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και σεβασμό στον επιβάτη, οι δυο Διοικήσεις βήμα-βήμα μαζί θα συνεργαστούν με ένα και μόνο στόχο: τον ασφαλή, σύγχρονο και αξιόπιστο ελληνικό σιδηρόδρομο.

Διαβάστε επίσης:

Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν 1 στα 4 δεξαμενόπλοια παγκοσμίως

Πού θα πάνε οι Έλληνες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Περιστέρης: Η συμφωνία με τη Masdar στηρίζει την αυτόνομη ανάπτυξη της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!