Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

AS Company: Κλείνει το deal με Chicco και ενισχύει τα προϊόντα AS

Μέχρι τέλος Ιουλίου η διοίκηση της AS Company εκτιμά ότι θα έχει κλείσει τα deal εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων βρεφικών ειδών και εξοπλισμού που διαπραγματεύεται το τελευταίο διάστημα ενώ μετατοπίζει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη των δικών της σημάτων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και μέσω εξαγωγών ποντάροντας σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Σημειώνεται ότι η εισηγμένη εταιρεία συζητά με την ιταλική Artsana Spa, για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy, σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και με την ολλανδική εταιρεία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort και Safety First, για την Ελλάδα. Μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, που είναι αποκλειστική διανομέας σήμερα για την απόκτηση των αποθεμάτων που διατηρεί, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ. Επίσης, η AS Company φέρεται να μελετά παρόμοια συμφωνία για τη Ρουμανία σε δεύτερο χρόνο.

Όπως ανέφερε στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης των μετόχων της AS Company ο Στράτος Ανδρεάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μετά τις καλές οικονομικές επιδόσεις εν μέσω κρίσεων και έχοντας στελεχωθεί επαρκώς η AS Company είναι σε θέση να μιλά για εξαγορά δικαιωμάτων διανομής. Υπενθυμίζεται ότι το 2023 έκλεισε με καθαρά κέρδη πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 75,6%, με EBITDA 5,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 18%, με κύκλο εργασιών 28,7 εκατ. ευρώ και με καθαρό ταμείο 14,3 εκατ. ευρώ. Μάλιστα οι ενδείξεις για το 2024 προοιωνίζονται μια ακόμη καλή χρονιά για την ελληνική εταιρεία, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, που αναπτύσσει και εμπορεύεται παιχνίδια. Πάντως, η αύξηση του μεταφορικού κόστους δημιουργεί σχετικό προβληματισμό. Σημειώνεται ότι πληρώνει το κοντέινερ 6.600 δολ. από 2.500 δολ. πέρυσι.

Ενίσχυση των προϊόντων AS

Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη τα τελευταία 10 χρόνια η AS Company εφαρμόζει ένα στρατηγικό σχέδιο με επίκεντρο τους ανθρώπους ενώ πριν 5-6 χρόνια αποφάσισε να ενισχύσει το μερίδιο του τζίρου της που έρχεται από ιδιόκτητα προϊόντα. Πέρυσι αυτό το ποσοστό έκλεισε στο 33% έναντι 67% που ήταν το μερίδιο των διανομών ενώ το 2024 στόχος είναι να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις των προϊόντων με τα σήματα AS στο 38%, κάτι εφικτό αφού στο α’ εξάμηνο του 2024 το μερίδιο ανήλθε σε 45%, λόγω όμως εποχικότητας. Η έμφαση που δίνει η εταιρεία στη διαχείριση των προϊόντων φαίνεται και στην απόφασή της να αναπτύξει πρότυπο τμήμα product management και marketing το οποίο έχει επανδρώσει με 20 άτομα προσωπικό, που της δίνει προβάδισμα έναντι άλλων εταιρειών στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, με εξαίρεση ίσως 2-3 ευρωπαϊκούς κολοσσούς του παιχνιδιού.

Έτσι η AS Company σχεδιάζει να υποστηρίξει τη στρατηγική της για περαιτέρω ανάπτυξη των ιδιόκτητων σημάτων της, που της αποφέρουν μικτό περιθώριο κέρδους περίπου 15 μονάδες πάνω από τα προϊόντα που διανέμει. Αυτή η στρατηγική άλλωστε βοήθησε την εταιρεία και στις πρόσφατες κρίσεις, όπως με την έκρηξη των μεταφορικού κόστους, αλλά και σε κρίσεις δολαρίου, πανδημίας κ.ο.κ.. Η εταιρεία έχει δεσμευθεί να επενδύσει σε αυτόν τον πυλώνα στρατηγικής, όπως τόνισε ο κ. Ανδρεάδης, με στόχο την επόμενη πενταετία το μερίδιο των δικών της προϊόντων να φτάσει στο 60% του τζίρου, εκτός βέβαια κι αν προκύψουν μεγάλες διανομές, που ενδεχομένως θα κατεβάσουν τον πήχη. Αλλά και πάλι, σε απόλυτο νούμερο, τα ιδιόκτητα σήματα θα απολαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος.

Η άμυνα στην πρόκληση της υπογεννητικότητας

Αυτή η στρατηγική, που αποτέλεσε άμυνα της εταιρείας απέναντι στις προκλήσεις των τελευταίων ετών συνδυάζεται και με την ανταπόκρισή της στις νέες τάσεις της αγοράς. Με την υπογεννητικότητα -στην Ευρώπη ευρύτερα και όχι μόνο στην Ελλάδα- να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο του παιχνιδιού, η AS Company καταφέρνει να ενισχύει το μερίδιό της και την ανταγωνιστικότητά της απέναντι σε διεθνείς εταιρείες σε όλες τις χώρες που αναπτύσσει παρουσία κάνοντας τη στροφή σε προϊόντα που συνδυάζουν παιχνίδι και gadget και προϊόντα για μεγαλύτερες ηλικίες. Με άλλα λόγια, πλέον δεν είναι αποκλειστικός της στόχος τα παιδιά 3-9 ετών αλλά και τα 8+, καθώς και τα παιχνίδια για ενήλικες, κατηγορία που αναπτύσσει η AS Company τα τελευταία χρόνια με καλά αποτελέσματα. Τέτοια προϊόντα σχεδιάζει να τα εξάγει και σε άλλες αγορές. Επίσης, μέσω της εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων όπως η Chicco, βλέπει συνέργειες στο λιανεμπόριο με τα παιχνίδια AS. Εξάλλου, η διοίκηση της AS Company πιστεύει ότι μπορεί να αναπτύξει περαιτέρω την Chicco αυξάνοντας το τζίρο της που κυμαίνεται στα 5 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με την επένδυση στα ακίνητα, σχεδιάζει να αξιοποιήσει τα οικόπεδα που έχει αποκτήσει και θα λάβει αποφάσεις στο μέλλον.

Η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει αισιόδοξη για τα επόμενα χρόνια θεωρώντας ότι η στρατηγική που εφαρμόζει θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στον κλάδο παιχνιδιού. Αναγνωρίζει ωστόσο την ανάγκη μεγαλύτερης εξωστρέφειας και δέσμευσης απέναντι στο επενδυτικό κοινό με συγκεκριμένους στόχους για το μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

Μονιμοποιείται ο μειωμένος ΦΠΑ στον καφέ και επιβάλλεται συνεισφορά 33% στα κέρδη των διυλιστηρίων

ΑΑΔΕ: Άλλα τέσσερα “λουκέτα” σε πολυεθνική αλυσίδα ρούχων

Κυβερνητικό σχέδιο για κοινές επενδύσεις σε data center και ΑΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!