Γ.Δ.
1404.26 +0,27%
ACAG
0,00%
5.75
CENER
-2,04%
9.59
CNLCAP
+0,68%
7.4
DIMAND
+0,24%
8.46
NOVAL
+0,04%
2.701
OPTIMA
+0,17%
12.02
TITC
-1,52%
29.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,59%
1.358
ΑΒΕ
+1,58%
0.449
ΑΔΜΗΕ
+0,69%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,57%
2.635
ΑΛΦΑ
+4,17%
1.5235
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+3,64%
11.68
ΑΣΚΟ
+0,68%
2.98
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.46
ΑΤΤ
+0,45%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,39%
5.69
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,79%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+3,64%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.54
ΔΑΑ
-0,51%
7.85
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+3,02%
11.24
ΔΟΜΙΚ
-2,73%
3.745
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,32%
0.316
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
-1,75%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-2,13%
4.375
ΕΛΒΕ
-1,92%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.19
ΕΛΛ
-1,49%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.47
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,86%
1.65
ΕΛΧΑ
+0,23%
1.764
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.92
ΕΠΙΛΚ
+3,17%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
-0,21%
7.784
ΕΥΑΠΣ
+0,33%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-1,08%
5.48
ΕΥΡΩΒ
-1,41%
2.021
ΕΧΑΕ
+1,89%
4.84
ΙΑΤΡ
0,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+0,39%
5.1
ΙΝΛΙΦ
-1,26%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,91%
1.176
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-7,03%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+3,80%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,93%
3.21
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,33%
1.535
ΚΟΡΔΕ
-4,53%
0.464
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.2
ΚΟΥΕΣ
+2,91%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,71%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+8,43%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.846
ΛΑΜΔΑ
+2,74%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
+2,86%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,92%
1.33
ΛΟΥΛΗ
+2,25%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-4,41%
0.824
ΜΕΒΑ
+2,64%
3.89
ΜΕΝΤΙ
+2,20%
2.79
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.4
ΜΙΓ
-1,50%
3.61
ΜΙΝ
0,00%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.44
ΜΟΝΤΑ
+0,61%
3.3
ΜΟΤΟ
+1,26%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+2,91%
26.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,58%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,54%
1.855
ΜΠΤΚ
+6,42%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,10%
34.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
-0,45%
0.89
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.4
ΟΛΠ
-0,20%
25
ΟΛΥΜΠ
-0,80%
2.48
ΟΠΑΠ
-1,01%
14.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,44%
0.918
ΟΤΕ
-1,39%
13.44
ΟΤΟΕΛ
+1,62%
11.32
ΠΑΙΡ
-3,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.41
ΠΕΙΡ
+0,35%
3.406
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,91%
3.81
ΠΛΑΚΡ
-2,61%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.244
ΠΡΕΜΙΑ
+0,73%
1.11
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
+2,15%
4.505
ΡΕΒΟΙΛ
+2,30%
1.78
ΣΑΡ
-0,55%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,20%
0.336
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+3,70%
6.72
ΣΠΙ
-2,87%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.49
ΤΖΚΑ
-0,73%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+2,61%
0.236
ΦΡΛΚ
+2,11%
3.88
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.675

DPAM: Αυξάνει μερίδια το brand παιδικών ειδών της Λήδας Φουρλή

Κόντρα στην υπογεννητικότητα που πλήττει την αγορά παιδικών ρούχων και αξεσουάρ, η DPAM, γαλλικό brand που αναπτύσσει στην Ελλάδα και την Κύπρο εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Φουρλή, επιδεικνύει ανθεκτικότητα, κερδίζει μερίδια και «διορθώνει» τις συσσωρευμένες ζημιές στον ισολογισμό της.

Ειδικότερα, μέσω της Trade Status ΑΕ, εταιρείας της Λήδας Φουρλή, η DPAM διαχειρίζεται τις προκλήσεις στον κλάδο, όπως η μείωση των γεννήσεων (το 2023 οι γεννήσεις υποχώρησαν κάτω από 72.500, καθώς γεννήθηκαν 3.850 λιγότερα παιδιά από το 2022) αλλά και ο ανταγωνισμός. Εξάλλου, την περασμένη δεκαετία, με την ανάπτυξη διεθνών αλυσίδων όπως Zara, H&M, ο κλάδος παιδικής ένδυσης δοκιμάστηκε, με αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα αλλά και τοπικές βιοτεχνίες. Ο ανταγωνισμός οξύνεται περαιτέρω τα τελευταία χρόνια με την έλευση νέων ξένων παικτών στην αγορά ένδυσης με προϊόντα χαμηλού κόστους. Η DPAM, που τοποθετείται κάπου στη μέση της κατάταξης ως προς τις τιμές που προσφέρει, προβάλλει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την καλή σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τον ηγετικό της ρόλο στο παιδικό παπούτσι. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, με την κλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων, φαίνεται να κερδίζει μερίδια απέναντι στην Lapin House του ομίλου Παπαϊωάννου, που διαθέτει portfolio πιο premium μαρκών ενώ εμφανίζεται ανθεκτική και απέναντι σε λίγο πιο οικονομικές μάρκες, του μεσαίου χώρου, όπως Alouette, Prenatal, Mothercare κα.

Η DPAM συμπλήρωσε 17 χρόνια παρουσίας στην αγορά έχοντας εγκαινιάσει την παρουσία της το 2007, σχεδόν ταυτόχρονα σε Ελλάδα και Κύπρο. Σύμφωνα με τη Λήδα Φουρλή, επικεφαλής του ΔΣ της Trade Status, την οποία συναντήσαμε σε εκδήλωση της DPAM με θέμα το παιδικό χαμόγελο, η εταιρεία πέρυσι εμφάνισε τζίρο 16 εκατ. ευρώ με περίπου 1 εκατ. ευρώ EBITDA. Υπενθυμίζεται ότι το 2022, σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 11,6 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων και τόκων 0,6 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη 0,3 εκατ. ευρώ και με αρνητικά ίδια κεφάλαια. Σύμφωνα με την κ. Φουρλή η ανάπτυξη πέρυσι σε ίδια καταστήματα κυμάνθηκε σε 15%. Μάλιστα αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης διατηρείται και το 2024 ενώ στην Κύπρο ο πήχης ανεβαίνει στο 30% σε σχέση με πέρυσι.

Η επέκταση του δικτύου και το πλεονέκτημα στο παπούτσι

Τα βήματα ανάπτυξης είναι πολύ προσεκτικά, σύμφωνα με την κ. Φουρλή, που θεωρεί ότι το δίκτυο έχει φτάσει σήμερα σε ένα καλό μέγεθος. Αριθμεί 20 καταστήματα στην Ελλάδα και 5 στην Κύπρο. Η DPAM έχει παρουσία σε όλα σχεδόν τα εμπορικά κέντρα και σε ότι αφορά τα καταστήματα δρόμων έχει παρουσία σε όλες τις δημοφιλείς εμπορικές πιάτσες, σε καλά σημεία. “Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη αλλά προσεκτικά”, όπως τονίζει η κ. Φουρλή.

Σχεδιάζει να ανοίξει ένα κατάστημα φέτος και το 2025 να προσθέσει 1-2 επιπλέον. Το άνοιγμα του νέου καταστήματος του 2024 προβλέπεται τον Σεπτέμβριο στο πολυκατάστημα της Notos στη Θεσσαλονίκη. Έτσι το brand θα ενισχύσει την παρουσία του στην συμπρωτεύουσα όπου λειτουργεί μόνο ένα κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. Μελετώνται σχέδια για αξιοποίηση συνεργειών με εταιρείες του ομίλου Fourlis, όπως με την είσοδο με shop in shop Intersport και Holland & Barrett στο ΙΚΕΑ Αεροδρομίου. Εντωμεταξύ, πιο συντηρητική αναμένεται η επέκταση στην Κύπρο, καθώς με 5 καταστήματα θεωρείται ότι εκπροσωπείται επαρκώς η μάρκα.

Τέλος σημειώνεται ότι η ομάδα της Λήδας Φουρλή αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο προϊόντων των καταστημάτων DPAM, που εκτός από τα ρούχα που προμηθεύονται από τη Γαλλία, διαθέτουν και συμπληρωματικά είδη όπως παπούτσια, παιχνίδια και αξεσουάρ επεκτείνοντας συνεχώς τις συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές. Όπως σημειώνει η κ. Φουρλή, το δίκτυο DPAM διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα παιδικών παπουτσιών της αγοράς, η οποία συνεχώς ενισχύεται. Ταυτόχρονα αναπτύσσει συνέργειες με τον όμιλο Fourlis υιοθετώντας την ίδια κουλτούρα σε θέματα βιωσιμότητας από την ανακύκλωση μέχρι κοινωνικές δράσεις και τη στήριξη οργανισμών όπως τα Χωριά SOS και το Make a Wish.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνικό: Στη ΜΕΤΚΑ η κατασκευή του εμπορικού κέντρου Riviera Galleria

Χρηματιστήριο: Δυναμική αντίδραση με τζίρο πάνω από 100 εκατ.

Η πράσινη στροφή της Ελλάδας και ο απολογισμός της ηγεσίας της Ευρώπης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!