THEPOWERGAME
Πάνω από τους στόχους κινούνται οι πωλήσεις της Notos Com το 2024, τόσο στα πολυκαταστήματα notos galleries όσο και στη χονδρική καλλυντικών και στο δίκτυο των boutique ξένων σημάτων που αντιπροσωπεύει, με ναυαρχίδες τη Lacoste και τη Gant, όπου ο όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε ανακαινίσεις και νέα σημεία πώλησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα ετοιμάζεται να τοποθετηθεί στην Στοά Αρσακείου. Η επένδυση αφορά την ανάπτυξη καταστήματος Lacoste που θα ενισχύσει περαιτέρω τις επιδόσεις του ομώνυμου δικτύου, δεδομένων και των προσδοκιών για την καταναλωτική κίνηση στο υπό ανάπτυξη project της Legendary Food στην πρώην στοά βιβλίου. Πηγές στη Notos σημειώνουν στο powergame.gr ότι έχει ενισχυθεί σημαντικά ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στο δίκτυο των boutique παρασύροντας και τις online πωλήσεις, ως αποτέλεσμα των ανακαινίσεων που υλοποιούνται στους εμπορικούς χώρους. Ας σημειωθεί ότι η Notos Com διαθέτει ένα πανελλαδικό δίκτυο με περίπου 45 monobrand καταστήματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι Lacoste και Gant. Πρόκειται για σήματα με μεγάλη εμπορικότητα στην ελληνική αγορά, τα οποία υπεραποδίδουν μετά τις παρεμβάσεις αναβάθμισης στα σημεία πώλησης. Συμπληρωματικά του επενδυτικού πλάνου ανακαινίσεων καταστημάτων η Notos τα τελευταία χρόνια ανέπτυξε και e-shops για τους συνεργαζόμενους οίκους -στα τέλη του 2022 για την Gant, πέρυσι για την Lacoste, πιο πρόσφατα για την μάρκα The Bostonians και ακολούθως για τη Nautica.
Αναφορικά με τη δραστηριότητα των πολυκαταστημάτων, πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε το «The Fashion Box», ένα νέο concept, που λειτούργησε ως shop in shop στο notos Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή fashion brands όπως: Favorite Daughter, Herve Leger, Iro, Marques Almeida, Rixo, Stine Goya, August, Nimo, Adolfo Dominguez, ΜΕ369, Jimmy Crystal New York. Το εγχείρημα απευθυνόταν κυρίως στο πιο premium κοινό της συμπρωτεύουσας ενώ για το εμπορικό κοινό της Αθήνας αναπτύσσονται σχέδια, καθώς μετά τις επιμέρους αναπροσαρμογές σε συγκεκριμένους ορόφους του κεντρικού πολυκαταστήματος, προωθείται επενδυτικό πλάνο ανακαίνισης με δομικές αλλαγές στο κτίριο της Ομόνοιας. Αναβαθμίσεις πάντως σχεδιάζονται στο σύνολο του δικτύου των τεσσάρων πολυκαταστημάτων notos galleries (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Πειραιάς).
Εντός στόχων οι επιδόσεις το 2024
Αναφορικά με τις επιδόσεις, ο τουρισμός, από τα μέσα Μαΐου, έχει ευνοήσει την αύξηση της επισκεψιμότητας στα πολυκαταστήματα και τα σημεία πώλησης των μαρκών που αναπτύσσει η Notos Com ενώ θετικά είναι τα μηνύματα και από την αγοραστική κίνηση Ελλήνων καταναλωτών. Παρά τις διακυμάνσεις που καταγράφει η ζήτηση στο λιανεμπόριο -ειδικά στον τομέα της ένδυσης- από την αρχή του 2024, οι πωλήσεις αναπτύσσονται θετικά σε όλες τις δραστηριότητες της Notos Com. Ικανοποίηση επικρατεί στο επιτελείο της εταιρείας και για τις επιδόσεις του κλάδου καλλυντικών συμπεριλαμβανομένων στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους παίκτες της αγοράς όπως π.χ. η πιο πρόσφατη με τη L’Oreal στη διανομή συγκεκριμένων μαρκών.
Η χρονιά εξελίσσεται καλά, σύμφωνα με στελέχη της Notos Com, που αναμένουν την έκβαση της θερινής σεζόν ενόψει και των εκπτώσεων για πιο σαφή συμπεράσματα. Τονίζουν ωστόσο ότι επιβεβαιώνονται οι στόχοι της διοίκησης για αύξηση κύκλου εργασιών και αποτελεσμάτων συγκριτικά με το 2023. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ο κύκλος εργασιών από όλες τις δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένης της χονδρικής καλλυντικών και ένδυσης υπολογίζεται στα 128 εκατ. ευρώ για το 2023 από 110 εκατ. ευρώ το 2022. Η επίδοση κρίνεται ικανοποιητική δεδομένης της διακοπής συνεργασίας με τον οίκο American Eagle, από τα τέλη Ιανουαρίου της περασμένης χρονιάς. Η πρόβλεψη για τα EBITDA κινείται με βάση συντηρητικές εκτιμήσεις πάνω από τα 9 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Προϋπολογισμός: Υπερπλεόνασμα 3,15 δισ. ευρώ στο 5μηνο
Crypto: Οι τρεις λόγοι πίσω από τη βουτιά των altcoins
G7: Οι τέσσερις νέοι εμπορικοί διάδρομοι και ο ρόλος της Ελλάδας