THEPOWERGAME
Η AS Company ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για την απόκτηση δικαιωμάτων αποκλειστικής διανομής νέων κατηγοριών προϊόντων για βρέφη και παιδιά. Οι συγκεκριμένες κινήσεις εντάσσονται στον στρατηγικό σχεδιασμό της AS Company για διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της μετά το άνοιγμα στο real estate. Πιο αναλυτικά, η AS Company εξετάζει συνεργασία:
- Με την ιταλική εταιρεία Artsana Spa, όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Chicco και Boppy, για την Ελλάδα και την Κύπρο.
- με την ολλανδική εταιρία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort, and Safety First, για την Ελλάδα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η AS Company υπέγραψε συμφωνητικό με τη σημερινή αποκλειστική διανομέα των προϊόντων στην Ελλάδα, εταιρεία «Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ», για την απόκτηση των αντίστοιχων αποθεμάτων που αυτή διατηρεί, καθώς και άυλων εμπορικών στοιχείων που σχετίζονται με τη διανομή των προϊόντων αυτών.
Η ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής, η αξία της οποίας αναμένεται να ανέλθει συνολικά σε 1,7 εκατ. ευρώ περίπου, εξαρτάται από την πλήρωση συγκεκριμένων προϋποθέσεων, μεταξύ των οποίων και η υπογραφή συμβάσεων αποκλειστικής διανομής μεταξύ της AS Company και των ως άνω ξένων εταιρειών. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων 45 ημερών.
Η ανακοίνωση καταλήγει: «Οι επιδιωκόμενες νέες συνεργασίες εντάσσονται στην στρατηγική της Εταιρίας για διεύρυνση του προϊοντολογικού της χαρτοφυλακίου με νέες κατηγορίες προϊόντων, που καλύπτουν τις ανάγκες των αντίστοιχων ηλικιών, και αναμένεται να συνδράμουν θετικά στα οικονομικά μεγέθη της, με την αξιοποίηση νέων καναλιών διανομής, σε συνδυασμό με την ήδη υπάρχουσα υποδομή της. Η εταιρεία θα προβεί σε ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, μόλις υπάρξουν οριστικές εξελίξεις επί των ανωτέρω».
Διαβάστε επίσης:
Οι 10 μάρκες με τα πιο στυλάτα ανδρικά κοστούμια
H Berkshire του Μπάφετ μειώνει το ποσοστό της στην BYD
G7: Οι τέσσερις νέοι εμπορικοί διάδρομοι και ο ρόλος της Ελλάδας