Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Sporos: Μπαίνει στις παιδικές τροφές, στο ίδιο ράφι με τις πολυεθνικές

Η Sporos, μια ελληνική startup στον κλάδο παιδικών σνακ, σχεδιάζει εξαγωγές και συνεργασίες με πλατφόρμες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχοντας κάνει επιτυχημένο ντεμπούτο στην online αγορά και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα τον περασμένο μήνα. Δίνει έμφαση σε αγνές πρώτες ύλες και παράγει στις εγκαταστάσεις του Τhe Food Lab, εταιρείας catering του ομίλου επιχειρήσεων Πιέτρης, με την οποία έχει αναπτύξει συνεργασία.

Ο όγκος παραγωγής ξεκίνησε με 1.000 τεμάχια την εβδομάδα και αναπτύσσεται δυναμικά. Τα προϊόντα προωθούνται επί του παρόντος στο e-shop της Sporos και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Αθήνα. Ωστόσο, το δίκτυο αναπτύσσεται γρήγορα δεδομένης της αποδοχής των προϊόντων από τους νέους γονείς. Η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα της προϊόντα μόλις τον περασμένο μήνα και σε 3 ημέρες ήταν out of stock, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Έρη Χρηστογιάννη περιγράφοντας στο powergame.gr τα πρώτα μηνύματα της αγοράς για το εγχείρημα, που ξεκίνησε σαν μια ιδέα βασισμένη στην ανάγκη για φρέσκα, υγιεινά και θρεπτικά σνακ για παιδιά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, αλατιού ή συντηρητικών.

Ήταν ιδέα της ίδιας, ως μαμάς, που αφιέρωνε πολύ χρόνο στην κουζίνα μαγειρεύοντας υγιεινά για το παιδί της. Σε συνεργασία με την αθλητική διατροφολόγο Άννα Μαρία Βολανάκη και αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, από προσωπικές οικονομίες, ίδρυσαν τη Sporos. Στόχος είναι σε 1-2 χρόνια να πενταπλασιάσουν τα έσοδα της δραστηριότητας με πρώτο στόχο το μισό εκατ. ευρώ και σταδιακά χτίζοντας συνεργασίες να διευρύνουν το οικονομικό αποτύπωμα. Το αποτέλεσμα αναμένεται να έρθει και μέσα από εξαγωγές αφού σύμφωνα με την κ. Χρηστογιάννη γίνονται συζητήσεις για τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Σημειώνει επίσης ότι στην Sporos συμμετέχει σεφ και επιστημονική ομάδα με παιδίατρο και παιδοδιατροφολόγο. Σήμερα αναπτύσσονται μια σειρά από προϊόντα, κυρίως σνακ, μπισκότα, energy balls, αλμυρά και γλυκά, χωρίς αλάτι και ζάχαρη, αλλά με βιολογικά υλικά. Δεδομένου ότι πολλά προϊόντα για παιδιά έχουν στα συστατικά τους ζάχαρη, αλάτι, ηλιέλαιο, συμπυκνωμένους χυμούς, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι μια εναλλακτική πρόταση για τον καταναλωτή, με προϊόντα που θα καταπολεμούν την παιδική παχυσαρκία και θα ενθαρρύνουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής για τα παιδιά.

Ο ανταγωνισμός με τις πολυεθνικές

Σήμερα η ομάδα της Sporos συζητά με πλατφόρμες και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου προκειμένου να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο. Στόχος είναι να τοποθετήσει τα προϊόντα της τόσο σε μικρά παντοπωλεία όσο και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Όπως τονίζει η κ. Χρηστογιάννη, η Sporos δεν προτίθεται να διαπραγματευτεί την ποιότητα των προϊόντων για να επεκταθεί στη μαζική αγορά και δεσμεύεται ότι τα προϊόντα θα είναι πάντα φρέσκα και χειροποίητα. Ας σημειωθεί ότι στο ράφι ανταγωνίζεται τα προϊόντα πολυεθνικών όπως Nestle, Organix, Hipp, με εδραιωμένη παρουσία στην κατηγορία παιδικών σνακ. Η ελληνική εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές έναντι των άλλων σημάτων της κατηγορίας αν και πρεσβεύει διαφορετική φιλοσοφία.

Διαβάστε επίσης:

Κίνα: Το νέο mega λιμάνι στο Περού αναστατώνει τις ΗΠΑ

Πώς η Taylor Swift καθυστερεί τη μείωση επιτοκίων στην Αγγλία

E, Siri! Βοήθησέ με να βγάλω την Apple από την τρύπα της τεχνητής νοημοσύνης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!