THEPOWERGAME
Η Sporos, μια ελληνική startup στον κλάδο παιδικών σνακ, σχεδιάζει εξαγωγές και συνεργασίες με πλατφόρμες και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχοντας κάνει επιτυχημένο ντεμπούτο στην online αγορά και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα τον περασμένο μήνα. Δίνει έμφαση σε αγνές πρώτες ύλες και παράγει στις εγκαταστάσεις του Τhe Food Lab, εταιρείας catering του ομίλου επιχειρήσεων Πιέτρης, με την οποία έχει αναπτύξει συνεργασία.
Ο όγκος παραγωγής ξεκίνησε με 1.000 τεμάχια την εβδομάδα και αναπτύσσεται δυναμικά. Τα προϊόντα προωθούνται επί του παρόντος στο e-shop της Sporos και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Αθήνα. Ωστόσο, το δίκτυο αναπτύσσεται γρήγορα δεδομένης της αποδοχής των προϊόντων από τους νέους γονείς. Η εταιρεία λάνσαρε τα πρώτα της προϊόντα μόλις τον περασμένο μήνα και σε 3 ημέρες ήταν out of stock, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Έρη Χρηστογιάννη περιγράφοντας στο powergame.gr τα πρώτα μηνύματα της αγοράς για το εγχείρημα, που ξεκίνησε σαν μια ιδέα βασισμένη στην ανάγκη για φρέσκα, υγιεινά και θρεπτικά σνακ για παιδιά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, αλατιού ή συντηρητικών.
Ήταν ιδέα της ίδιας, ως μαμάς, που αφιέρωνε πολύ χρόνο στην κουζίνα μαγειρεύοντας υγιεινά για το παιδί της. Σε συνεργασία με την αθλητική διατροφολόγο Άννα Μαρία Βολανάκη και αρχικό κεφάλαιο 30.000 ευρώ, από προσωπικές οικονομίες, ίδρυσαν τη Sporos. Στόχος είναι σε 1-2 χρόνια να πενταπλασιάσουν τα έσοδα της δραστηριότητας με πρώτο στόχο το μισό εκατ. ευρώ και σταδιακά χτίζοντας συνεργασίες να διευρύνουν το οικονομικό αποτύπωμα. Το αποτέλεσμα αναμένεται να έρθει και μέσα από εξαγωγές αφού σύμφωνα με την κ. Χρηστογιάννη γίνονται συζητήσεις για τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας.
Σημειώνει επίσης ότι στην Sporos συμμετέχει σεφ και επιστημονική ομάδα με παιδίατρο και παιδοδιατροφολόγο. Σήμερα αναπτύσσονται μια σειρά από προϊόντα, κυρίως σνακ, μπισκότα, energy balls, αλμυρά και γλυκά, χωρίς αλάτι και ζάχαρη, αλλά με βιολογικά υλικά. Δεδομένου ότι πολλά προϊόντα για παιδιά έχουν στα συστατικά τους ζάχαρη, αλάτι, ηλιέλαιο, συμπυκνωμένους χυμούς, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι μια εναλλακτική πρόταση για τον καταναλωτή, με προϊόντα που θα καταπολεμούν την παιδική παχυσαρκία και θα ενθαρρύνουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής για τα παιδιά.
Ο ανταγωνισμός με τις πολυεθνικές
Σήμερα η ομάδα της Sporos συζητά με πλατφόρμες και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου προκειμένου να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο. Στόχος είναι να τοποθετήσει τα προϊόντα της τόσο σε μικρά παντοπωλεία όσο και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Όπως τονίζει η κ. Χρηστογιάννη, η Sporos δεν προτίθεται να διαπραγματευτεί την ποιότητα των προϊόντων για να επεκταθεί στη μαζική αγορά και δεσμεύεται ότι τα προϊόντα θα είναι πάντα φρέσκα και χειροποίητα. Ας σημειωθεί ότι στο ράφι ανταγωνίζεται τα προϊόντα πολυεθνικών όπως Nestle, Organix, Hipp, με εδραιωμένη παρουσία στην κατηγορία παιδικών σνακ. Η ελληνική εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές έναντι των άλλων σημάτων της κατηγορίας αν και πρεσβεύει διαφορετική φιλοσοφία.
Διαβάστε επίσης:
Κίνα: Το νέο mega λιμάνι στο Περού αναστατώνει τις ΗΠΑ
Πώς η Taylor Swift καθυστερεί τη μείωση επιτοκίων στην Αγγλία
E, Siri! Βοήθησέ με να βγάλω την Apple από την τρύπα της τεχνητής νοημοσύνης