THEPOWERGAME
Με επενδύσεις πάνω από 1,4 δισ. ευρώ από το 1999, που έκανε ντεμπούτο στην ελληνική αγορά, η Lidl Ελλάς κλείνει 25 χρόνια παρουσίας στη χώρα, αριθμώντας σήμερα 230 καταστήματα, 6.700 εργαζομένους και 5 σύγχρονα logistics centers, έχοντας ταυτόχρονα ανοίξει δρόμους για εξαγωγές σε 41 χώρες για 409 Έλληνες προμηθευτές.
Σχεδιάζει μέχρι το τέλος καλοκαιριού να ανοίξει ένα ακόμη κατάστημα στην Αθήνα, εισάγοντας καινοτομίες στο δίκτυο, όπως ηλεκτρονικές αποδείξεις και self checkout ταμείο, το οποίο λάνσαρε στο κατάστημα της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη και επεκτείνει σύντομα στην Αθήνα. Στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2026 τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης να επεκταθούν σε όλα τα σημεία του δικτύου.
Τα παραπάνω ανέφερε χθες ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος του ΔΣ της Lidl Ελλας -τα τελευταία δυόμισι χρόνια-, παρουσία υπουργών, στελεχών της πολιτικής σκηνής, προμηθευτών και συνεργατών του δικτύου. Παρουσίασε την ιστορία επιτυχίας της εταιρείας, η οποία, όπως είπε και ο ίδιος, μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της.
Ο κ. Brandenburger ανέφερε ειδικότερα ότι η Lidl πληρώνει τους προμηθευτές της σε 41 μέρες, όταν ο μέσος όρος στην αγορά είναι οι 117 μέρες. Επιπλέον, έχει ενθαρρύνει τις εξαγωγές ελληνικών επιχειρήσεων, προωθώντας σήμερα 1.624 προϊόντα 409 προμηθευτών σε 31 χώρες, μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz. Η αξία αυτών των πωλήσεων στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, υπολογίζεται σε μισό δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα περισσότερα από τα προϊόντα διατίθενται υπό το σήμα Eridanous.
H Lidl έχει επενδύσει επίσης πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις. Το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις της είναι πράσινη.
Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η Lidl προσφέρει τις ίδιες τιμές σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της ανεξαρτήτως τοποθεσίας, ενώ οι τιμές των προϊόντων σήμερα είναι μειωμένες κατά 2,5% περίπου σε σχέση με την περσινή χρονιά, ρυθμός διπλάσιος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά.
Επίσης, η εταιρεία εισάγει καινοτομίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, έχοντας επενδύσει μεταξύ άλλων σε ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών (ESL) πάνω από 20 εκατ. ευρώ. Επίσης, έχει λανσάρει το πρώτο κατάστημα self check out στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης και προωθεί paperless αποδείξεις (χωρίς χαρτί) για όλους τους χρήστες της κάρτας πιστότητας Lidl plus, παράλληλα με οφέλη από συνεργασίες με τρίτους από τα τέλη Ιουλίου.
«25 χρόνια η Lidl Ελλας προσφέρει στην ελληνική καταναλωτική κοινωνία, στο περιβάλλον, στην αγορά και στην οικονομία. Xτίσαμε εμπιστοσύνη και δημιουργήσαμε αξία για όλους. Στόχος της Lidl είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών γρήγορα, απλά και εύκολα, κάτι που εξασφαλίζει με εύκολη πρόσβαση σε ένα ευρύ portfolio προϊόντων στην καλύτερη ποιότητα και τιμή», σημείωσε ο κ. Brandenburger. Όπως είπε, μεταξύ άλλων, «η ψυχή και η καρδιά της Lidl στην Ελλάδα είναι οι εργαζόμενοί της» και υπενθύμισε ότι η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικούς μισθούς και επιπλέον προνόμια, πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς, έχοντας υιοθετήσει οριζόντιες αυξήσεις μισθών από τον περασμένο Δεκέμβριο, προκειμένου ο κατώτατος μεικτός μισθός για τους πλήρους απασχόλησης εργαζομένους να φτάσει τα 1.000 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Ο Μπραντ Πιτ δεν εγκαταλείπει το οινοποιείο του
Κάπα Research: Τι φοβούνται περισσότερο Ευρωπαίοι και Έλληνες
Η ρεαλιστική ενεργειακή μετάβαση σε Ελλάδα και Κύπρο