THEPOWERGAME
H ιδιοκτήτρια του αθλητικού brand Champion, Hanesbrands, συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα στην Authentic Brands Group της CVC, έναντι 1,2 δισ. δολαρίων. Η συμφωνία έχει τη δυνατότητα να φθάσει το 1,5 δισ. δολάρια μέσω ενός πρόσθετου ενδεχόμενου τιμήματος σε μετρητά ύψους έως και 300 εκατ. δολαρίων, εάν επιτευχθούν τα κατώτατα όρια απόδοσης, σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Hanesbrands.
Η εταιρεία αναμένει να λάβει καθαρά έσοδα 900 εκατ. δολαρίων από τη συμφωνία. Η Hanesbrands δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα καθαρά έσοδα για να επιταχύνει τη μείωση του χρέους.
Από το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2024, η Champion πέτυχε περίπου 75 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένου EBITDA τους τελευταίους 12 μήνες. «Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιταχύνει τη μείωση του χρέους της, ενώ παράλληλα θα τοποθετήσει τη Hanesbrands σε θέση να επιτύχει συνεχή ανάπτυξη και δημιουργία ταμειακών ροών μέσω μιας εστιασμένης στρατηγικής για την προώθηση των κορυφαίων εμπορικών σημάτων εσωτερικής ένδυσης και τη βελτιστοποίηση της παγκόσμιας κλάσης αλυσίδας εφοδιασμού της», δήλωσε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Bill Simon.
Η συμφωνία, την οποία ενέκρινε ομόφωνα το διοικητικό συμβούλιο της Hanesbrands, έρχεται μήνες αφότου η εταιρεία δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης της Champion. Το CNBC είχε αναφέρει από τον Νοέμβριο του 2023 ότι η Authentic Brands Group και η επίσης εταιρεία διαχείρισης εμπορικών σημάτων WHP Global ενδιαφέρονται αμφότερες για την αγορά της Champion.
Η Authentic Brands Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στην αγορά ένδυσης με θυγατρικές όπως η Brooks Brothers, η Forever 21, η Nine West, Nautica, Reebok και άλλες.
Το 2021, το fund CVC, γνωστό για την παρουσία του και στην Ελλάδα, από κοινού με την HPS απέκτησαν αξιοσημείωτο ποσοστό στην Authentic Brands.
Διαβάστε επίσης:
Πώς οι millennials έφεραν τα πάνω κάτω στην αγορά της τέχνης
Το καλοκαίρι των sequel στα θερινά σινεμά
Μυτιληναίος: Για λίγους και ισχυρούς πλέον η αγορά ενέργειας