Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Puig: Φέρνει παραγωγή στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της Apivita

O όμιλος Puig ενισχύει τη θέση του στην Ελλάδα, μεταφέροντας παραγωγή από άλλες χώρες που δραστηριοποιείται, αξιοποιώντας έτσι περαιτέρω το εργοστάσιο της Apivita στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι η Apivita, ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών που ίδρυσε ο Νίκος και η Νίκη Κουτσιανά, έχει περάσει στον πλήρη έλεγχο του ισπανικού ομίλου Puig. Το 2017 απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο και μετέπειτα απέκτησε το σύνολο των μετοχών, εξαγοράζοντας και το εναπομείναν ποσοστό της οικογένειας Κουτσιανά, που εγκαινίασε νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον χώρο των προϊόντων υγιεινής διατροφής.

Η επένδυση της Puig στην Apivita είχε εξαρχής στρατηγικό χαρακτήρα, διατηρώντας την έδρα και τη γραμμή παραγωγής της ελληνικής εταιρείας στο Βιομηχανικό Πάρκο Μαρκοπούλου Μεσογαίας. Εκεί, στις βιοκλιματικές εγκαταστάσεις της Apivita, παράγονται πάνω από 300 φυσικά προϊόντα για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, καθώς και αντηλιακής προστασίας. Πλέον η δραστηριότητα του εργοστασίου έχει ενισχυθεί, καθώς δεν παράγει μόνο προϊόντα του ελληνικού brand, αλλά και ορισμένα άλλα προϊόντα του ισπανικού ομίλου -ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και των καλλυντικών, διαθέτοντας τα προϊόντα του σε πάνω από 150 χώρες και έχοντας αναπτύξει παρουσία μέσω θυγατρικών ή άλλης νομικής μορφής οντοτήτων σε 32 χώρες. Από τον Οκτώβριο του 2023 η μονάδα στο Μαρκόπουλο άρχισε να παράγει προϊόντα άλλων συνδεδεμένων εταιρειών της Puig, εξέλιξη που θα ενισχύσει τον ρόλο της Apivita μέσα στον διεθνή όμιλο.

Αποτελεί επίσης ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική τεχνογνωσία και παραγωγή και αναμένεται να συνεισφέρει στους φιλόδοξους στόχους για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, την οποία τρέχει από πέρυσι τον Ιούλιο ο Marc Toulemonde.

Ας σημειωθεί ότι το ισπανικό μάνατζμεντ έχει ολοκληρώσει την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της Apivita, εντός και εκτός Ελλάδας, προχώρησε σε ανασχεδιασμό των διοικητικών γραμμών με πιο άμεσες αναφορές στην κεντρική διοίκηση για να μειώσει διοικητικά κόστη και επένδυσε τόσο σε νέα φωτοβολταϊκά, για καλύτερο έλεγχο του κόστους παραγωγής, όσο και σε 3D printing και τεχνολογίες που ενίσχυσαν το εργαστήριο για την ιδιοκατασκευή καλουπιών, ώστε να μειωθεί το κόστος αγοράς τους. Πέρυσι επένδυσε άλλο ένα εκατ. ευρώ, ενώ ολοκληρώθηκε και η αλλαγή του εγχώριου διανομέα, με στόχο τη βελτίωση τόσο της ταχύτητας όσο και της ποιότητας υπηρεσιών διανομής και αποθήκευσης. Προσωρινά, πάντως, αυτή η απόφαση στοίχισε σε αύξηση εξόδων διάθεσης κατά 11% και εξόδων διοίκησης κατά 14%.

Από την άλλη μεριά, η στρατηγική της Puig οδήγησε σε αύξηση των βασικών μεγεθών της Apivita, που εμφάνισε διψήφια αύξηση κύκλου εργασιών το 2023, στα 57,9 εκατ. ευρώ (+14%). Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου και συγκεκριμένα 53,7 εκατ. ευρώ εισφέρουν οι ευρωπαϊκές αγορές και ειδικά η Ελλάδα, όπου πέρυσι οι πωλήσεις ανήλθαν σε 38,3 εκατ. ευρώ από 33,7 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Η Ισπανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τα προϊόντα Apivita, με τζίρο 3,7 εκατ. ευρώ (από 3,3 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση).

Σημειώνεται ότι τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2,4 εκατ. ευρώ με αύξηση 28% και το σύνολο της καθαρής θέσης της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 31,7 εκατ. ευρώ από 29,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, ως αποτέλεσμα της αύξησης της κερδοφορίας. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,77 εκατ. ευρώ από 1,5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Η Apivita, που έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της σε 293 άτομα και κατάφερε να βελτιώσει τα μεγέθη της κόντρα στις προκλήσεις στο οικονομικό περιβάλλον, προβλέπει για το 2024 αύξηση μεριδίων τόσο στην τοπική όσο και στη διεθνή αγορά. Ποντάρει σε αύξηση εξαγωγών και περαιτέρω αύξηση κερδοφορίας. Στο πλαίσιο αυτό, στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι η αγορά της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, καθώς και το e-commerce. Στο πλαίσιο της προσπάθειας εισόδου σε νέες διεθνείς αγορές, όπως Τσεχία, Σερβία, Βραζιλία, Κίνα, Ουγγαρία, Γαλλία, Χιλή κ.λπ., αναπτύσσονται νέα προϊόντα και βελτιώνεται περαιτέρω η ποιότητα υπαρχόντων προϊόντων και υπηρεσιών.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί δεν αποταμιεύουν τα νοικοκυριά στην Ελλάδα

Τι αλλάζει στη διαχείριση κόκκινων δάνειων για 2,4 εκατ. οφειλέτες

NYT: Η Ελλάδα θέλει να γίνει κόμβος αερίου και βασικός προμηθευτής της Ευρώπης

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!