Γ.Δ.
1481.29 +1,15%
ACAG
-0,51%
5.8
CENER
+0,31%
9.64
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,66%
9.02
NOVAL
0,00%
2.76
OPTIMA
+1,51%
12.14
TITC
-0,81%
30.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,44%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,21%
1.715
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,76%
11.91
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-29,34%
8.62
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,21%
6
ΒΙΟΚΑ
+0,42%
2.38
ΒΙΟΣΚ
+2,65%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,67%
18.14
ΔΑΑ
+0,30%
7.974
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+0,09%
11.55
ΔΟΜΙΚ
+1,77%
3.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,32%
1.535
ΕΕΕ
+1,22%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+5,01%
4.295
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
+1,86%
2.19
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΠΕ
+1,73%
7.65
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,68%
1.758
ΕΛΧΑ
+1,62%
1.884
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,57%
1.29
ΕΤΕ
+1,40%
8.416
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+1,87%
2.23
ΕΧΑΕ
+0,63%
4.795
ΙΑΤΡ
-3,45%
1.68
ΙΚΤΙΝ
+2,19%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-1,16%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+2,76%
5.22
ΙΝΛΟΤ
+0,48%
1.256
ΙΝΤΕΚ
+1,17%
6.04
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-3,14%
1.54
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,49%
1.218
ΚΟΥΕΣ
+2,91%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-2,56%
1.14
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.891
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.43
ΛΑΜΨΑ
-0,55%
36
ΛΑΝΑΚ
-5,15%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+0,76%
2.66
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,86%
3.7
ΜΙΝ
-0,79%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,61%
23.6
ΜΟΝΤΑ
+7,14%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,13%
2.8
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,34%
36.8
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.28
ΞΥΛΠ
+3,88%
0.428
ΟΛΘ
-1,41%
21
ΟΛΠ
+0,92%
27.45
ΟΛΥΜΠ
+1,59%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,89%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.898
ΟΤΕ
+2,19%
14.46
ΟΤΟΕΛ
+2,93%
11.94
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,41%
3.955
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.8
ΠΛΑΘ
+1,84%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
-0,80%
0.248
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.162
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
6.6
ΠΡΟΦ
0,00%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+3,16%
1.96
ΣΑΡ
+0,72%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,58%
0.341
ΣΙΔΜΑ
-3,61%
1.6
ΣΠΕΙΣ
-1,45%
6.8
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
-0,33%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+4,05%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,75%
0.67

ΕΟΤ και Mastercard προβάλλουν τον ελληνικό τουρισμό σε διεθνείς αγορές

Tη συνεργασία τους για την προώθηση της Ελλάδας συνεχίζουν ο ΕΟΤ και η Mastercard με μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της χώρας ως προορισμού βιώσιμου τουρισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Στοχεύοντας στις αγορές της Αυστραλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, η νέα καμπάνια αναδεικνύει επί τέσσερις μήνες το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ιστοσελίδα sustainability.visitgreece.gr μέσα από την οποία οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν, να φροντίσουν, αλλά και να διαφυλάξουν τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας, έχοντας τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μία σειρά από ανεκτίμητες εμπειρίες, ειδικά διαμορφωμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard®.

Για τον σκοπό αυτό, ο ΕΟΤ και η Mastercard δημιούργησαν δέκα βιώσιμες εμπειρίες που εκτείνονται από την Αθήνα μέχρι τους Παξούς, και από τα Τρίκαλα μέχρι την Αστυπάλαια και την Τήλο. Οι εμπειρίες αυτές καλούν τους επισκέπτες, να ανακαλύψουν τον πλούσιο βυθό των ελληνικών νησιών, να μυηθούν στη τοπική γαστρονομία, να γνωρίσουν τις παραδόσεις, την κουλτούρα και την ιστορία μέσω της τέχνης και να έρθουν κοντά στην ελληνική ύπαιθρο μέσω δραστηριοτήτων όπως η ποδηλασία, η πεζοπορία και το καγιάκ.

H καμπάνια αξιοποίησε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση εμπειριών και τουριστικών δραστηριοτήτων μέσω επιλεγμένων καναλιών, όπως Display, Video, Google Search, Native Ads και κοινωνικά δίκτυα, διασφαλίζοντας έτσι την ευρεία και στοχευμένη προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου και παράλληλα βιώσιμου τουριστικού προορισμού.

O Δημήτρης Φραγκάκης , Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, δήλωσε: «Εξελίσσουμε την στρατηγική συνεργασία μας με την Mastercard με την κοινή μας καμπάνια να επικεντρώνεται στις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης μας στην Ελλάδα. Στον ΕΟΤ είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στις αρχές βιωσιμότητας ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Σε αυτή την προσπάθεια η Mastercard είναι πολύτιμος αρωγός γι’ αυτό κι ευχαριστώ τα στελέχη της για την εμπιστοσύνη και την καλή συνεργασία».

O Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού παραμένει για εμάς στρατηγική προτεραιότητα, για την οποία εργαζόμαστε με συνέπεια εδώ και αρκετά χρόνια. Είμαστε υπερήφανοι που η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συνεχίζει να εξελίσσεται, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό εμπειριών που θα προσθέσουν αξία στις διακοπές των επισκεπτών μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον στόχο της κοινής μας καμπάνιας».

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η Ευρώπη Ασφαλιστική που εξαγοράζει η Intracom

Γιατί ο ΟΤΕ θέλει πάση θυσία να απαλλαγεί από την TKRM

Σιάμισιης: Αμφισβητούμε τον τρόπο και την ταχύτητα της ενεργειακής μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!