Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΕΟΤ και Mastercard προβάλλουν τον ελληνικό τουρισμό σε διεθνείς αγορές

Tη συνεργασία τους για την προώθηση της Ελλάδας συνεχίζουν ο ΕΟΤ και η Mastercard με μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της χώρας ως προορισμού βιώσιμου τουρισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Στοχεύοντας στις αγορές της Αυστραλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, η νέα καμπάνια αναδεικνύει επί τέσσερις μήνες το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ιστοσελίδα sustainability.visitgreece.gr μέσα από την οποία οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν, να φροντίσουν, αλλά και να διαφυλάξουν τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας, έχοντας τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μία σειρά από ανεκτίμητες εμπειρίες, ειδικά διαμορφωμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard®.

Για τον σκοπό αυτό, ο ΕΟΤ και η Mastercard δημιούργησαν δέκα βιώσιμες εμπειρίες που εκτείνονται από την Αθήνα μέχρι τους Παξούς, και από τα Τρίκαλα μέχρι την Αστυπάλαια και την Τήλο. Οι εμπειρίες αυτές καλούν τους επισκέπτες, να ανακαλύψουν τον πλούσιο βυθό των ελληνικών νησιών, να μυηθούν στη τοπική γαστρονομία, να γνωρίσουν τις παραδόσεις, την κουλτούρα και την ιστορία μέσω της τέχνης και να έρθουν κοντά στην ελληνική ύπαιθρο μέσω δραστηριοτήτων όπως η ποδηλασία, η πεζοπορία και το καγιάκ.

H καμπάνια αξιοποίησε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση εμπειριών και τουριστικών δραστηριοτήτων μέσω επιλεγμένων καναλιών, όπως Display, Video, Google Search, Native Ads και κοινωνικά δίκτυα, διασφαλίζοντας έτσι την ευρεία και στοχευμένη προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου και παράλληλα βιώσιμου τουριστικού προορισμού.

O Δημήτρης Φραγκάκης , Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, δήλωσε: «Εξελίσσουμε την στρατηγική συνεργασία μας με την Mastercard με την κοινή μας καμπάνια να επικεντρώνεται στις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης μας στην Ελλάδα. Στον ΕΟΤ είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στις αρχές βιωσιμότητας ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Σε αυτή την προσπάθεια η Mastercard είναι πολύτιμος αρωγός γι’ αυτό κι ευχαριστώ τα στελέχη της για την εμπιστοσύνη και την καλή συνεργασία».

O Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού παραμένει για εμάς στρατηγική προτεραιότητα, για την οποία εργαζόμαστε με συνέπεια εδώ και αρκετά χρόνια. Είμαστε υπερήφανοι που η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συνεχίζει να εξελίσσεται, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό εμπειριών που θα προσθέσουν αξία στις διακοπές των επισκεπτών μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον στόχο της κοινής μας καμπάνιας».

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η Ευρώπη Ασφαλιστική που εξαγοράζει η Intracom

Γιατί ο ΟΤΕ θέλει πάση θυσία να απαλλαγεί από την TKRM

Σιάμισιης: Αμφισβητούμε τον τρόπο και την ταχύτητα της ενεργειακής μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!