Γ.Δ.
1532.94 -0,42%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,98%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-2,34%
1.46
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
+0,56%
44.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,32%
1.89
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.735
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,25%
4.06
ΑΛΦΑ
-0,74%
1.7545
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
+0,61%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,53%
5.71
ΒΙΟΚΑ
+1,80%
1.975
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,71%
1.405
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.48
ΔΑΑ
+0,74%
8.158
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,23%
12.84
ΔΟΜΙΚ
-0,51%
2.915
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
-1,39%
1.77
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
-5,38%
4.92
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.24
ΕΛΠΕ
-0,73%
7.495
ΕΛΣΤΡ
+1,89%
2.16
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.864
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,32%
8.362
ΕΥΑΠΣ
-0,88%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-0,53%
2.463
ΕΧΑΕ
+1,06%
4.775
ΙΑΤΡ
+3,98%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+2,29%
0.358
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.755
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,60%
1.125
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
3.24
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+0,29%
1.386
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,88%
2.81
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,93%
21.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,70%
25.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,29%
34.2
ΝΑΚΑΣ
-2,00%
2.94
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,75%
28
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-1,18%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,31%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.79
ΟΤΕ
-0,94%
14.81
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,66%
4.336
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.14
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,14%
1.238
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+1,00%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-1,01%
3.935
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Η μητρική της Temu, PDD, εκθρόνισε την Alibaba

Tα «σκήπτρα» του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα φαίνεται πως κατέλαβε η μητρική εταιρεία της Temu, PDD, αφήνοντας πίσω της τον έτερο «γίγαντα» Alibaba, με την κεφαλαιοποίηση της πρώτης να είναι πλέον μεγαλύτερη και να καθίσταται η πιο πολύτιμη εταιρεία της χώρας στον τομέα.

Η PDD Holdings ανακοίνωσε εκπληκτικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του έτους την προηγούμενη Τετάρτη, με τις μετοχές της να εκτοξεύονται έως και 7,5%. Οι μετοχές της PDD έχουν υπερδιπλασιάσει την αξία τους – με άνοδο 109% – τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Η PDD, στην οποία ανήκει επίσης η κινεζική εφαρμογή εκπτωτικών αγορών Pinduoduo, έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 208 δισ. δολάρια, έναντι 196 δισ. δολαρίων της Alibaba, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Η JD.com βρίσκεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου με κεφαλαιοποίηση αγοράς 48 δισ. δολαρίων.

«Πιστεύουμε ότι η κερδοφορία της Temu θα βελτιωθεί γρηγορότερα από ό,τι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως, λόγω της εισαγωγής του μοντέλου μισής αποστολής, σύμφωνα με το οποίο το κόστος logistics θα επιβαρύνει τους εμπόρους», ανέφερε η Morningstar σε σημείωμά της την Πέμπτη. «Πιστεύουμε επίσης ότι η εγχώρια πλατφόρμα της PDD θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τη θέση της, δεδομένης της ισχυρής αντίληψης των καταναλωτών για την τοποθέτησή της σε value-for-money», δήλωσε η αναλύτρια της Morningstar, Chelsey Tam, συμπληρώνοντας ότι η PDD έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους, ενώ η JD.com και η Alibaba βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Η Goldman Sachs αύξησε την Παρασκευή την αξιολόγηση της PDD σε «buy» από «neutral», σημειώνοντας τη συνεχή δυναμική ανάπτυξης των διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς και τις δυνατότητες της Temu. Η αναβάθμιση αυτή έρχεται «με βάση τις adtech ικανότητές της σε συνδυασμό με τους ανταγωνιστικούς σε κόστος προμηθευτές/πωλητές/αλυσίδες εφοδιασμού της Κίνας, παράλληλα με την ευνοϊκή σχέση κινδύνου-απόδοσης, με την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της αγοράς να συνεπάγεται ότι δεν αποδίδεται καμία αποτίμηση στην Temu», ανέφερε στο σημείωμα ο αναλυτής της Goldman Sachs Ronald Keung.

Η αγορά έχει «πλέον υπερτιμολογήσει» τις δύο βασικές ανησυχίες – τον εγχώριο ανταγωνισμό και τις εντάσεις ΗΠΑ-Κίνας – οι οποίες ήταν πίσω από την προηγούμενη υποβάθμιση της PDD τον Μάρτιο, δήλωσε ο Keung.

PDD: Διαχρονική μάχη «σώμα με σώμα» με την Alibaba

Η PDD ξεπέρασε την Alibaba σε κεφαλαιοποίηση αγοράς και το δ’ τρίμηνο του 2023, αλλά έχασε την πρώτη θέση από την Alibaba το α’ τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Η PDD ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα, ότι τα καθαρά κέρδη της που αναλογούν στους κοινούς μετόχους το τρίμηνο του Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 246% στα 3,87 δισ. δολάρια (27,99 δισ. κινεζικά γιουάν) σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας κατά πολύ την εκτίμηση της LSEG για 12,86 δισ. γιουάν.

Τα έσοδα από υπηρεσίες συναλλαγών, γνωστά και ως αμοιβές εμπόρων, ανήλθαν σε 6,14 δισ. δολάρια, σημειώνοντας «άλμα» 327% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023. «Ανταποκριθήκαμε ενεργά στις πολιτικές προώθησης της κατανάλωσης και ξεκινήσαμε μια σειρά προωθητικών ενεργειών για να καλύψουμε τις ανάγκες αγορών των χρηστών κατά τη διάρκεια της γιορτής της άνοιξης και άλλων εποχιακών εκδηλώσεων», δήλωσε η PDD στην κλήση για τα κέρδη της. «Είμαστε σίγουροι για την καταναλωτική αγορά στην Κίνα», δήλωσε η PDD.

Εν τω μεταξύ, τα καθαρά κέρδη της Alibaba που αναλογούν στους κοινούς μετόχους το α’ τρίμηνο έπεσαν κατά 86% στα 3,3 δισ. γουάν σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η Alibaba κατέχει πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως είναι οι AliExpress, Alibaba.com, Taobao και Tmall.

Η πρώτη μεγάλη ώθηση της PDD στο εξωτερικό ήρθε με την Temu τον Σεπτέμβριο του 2022, η δημοτικότητα της οποίας εκτοξεύτηκε στα ύψη αμέσως μετά την προβολή μιας διαφήμισης στο Super Bowl του 2023, η οποία καλούσε τους πελάτες να ψωνίσουν «σαν δισεκατομμυριούχοι».

Οι «πεινασμένοι» για ευκαιρίες Αμερικανοί έχουν συρρεύσει στην Temu, καθώς φαίνεται να συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία στις Η.Π.Α. Η Temu έχει επίσης επεκταθεί επιθετικά στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ισπανία, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η BofA σε έκθεσή της αυτό το μήνα ανέφερε ότι οι Temu, TikTok και AliExpress «αξιοποιούν την εμπειρία» των μητρικών και αδελφών εταιρειών τους, προσθέτοντας ότι θεωρεί ότι η Temu είναι «σχετικά σε καλύτερη θέση» μεταξύ των πολλών.

Διαβάστε επίσης:

Τεχνική Ολυμπιακή: Ναυαγεί το deal με τον όμιλο Βαρδινογιάνν

Restart της Mothercare από Βιολέττα Λάππα και Intracom

Γιαζιτζόγλου (ΣΜΕ): Η εξόρυξη πρέπει να γίνεται στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!