THEPOWERGAME
Σημαντική πρωτοβουλία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την άμβλυνση της εποχικότητας αναλαμβάνει η SKY express, με αφετηρία τον προορισμό της Κρήτης. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωράει στην διατήρηση δύο εβδομαδιαίων απευθείας πτήσεων από το Παρίσι στο Ηράκλειο έως και τα τέλη Νοεμβρίου.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της SKY express αλλά και στην σταθερή προσήλωση της εταιρείας να στηρίξει την εθνική προσπάθεια για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και κατά τους χειμερινούς μήνες σε περισσότερους προορισμούς της χώρας. Ξεκινώντας στρατηγικά, αλλά και συμβολικά από το Ηράκλειο, η εταιρεία δημιουργεί τις προϋποθέσεις για το κοινό της Γαλλίας να επισκεφθεί έναν από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Όπως δηλώνει ο Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express: «Με την πρωτοβουλία αυτή η SKY express συμβάλλει στην επίτευξη ενός κεντρικού εθνικού στόχου στο χώρο του τουρισμού, της επέκτασης της τουριστικής περιόδου. Είμαστε αισιόδοξοι, ότι η πιλοτική μας δράση θα επιφέρει σημαντικά οφέλη και θα μπορέσει σταδιακά να επεκταθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα τόσο στην Κρήτη, όσο και σε άλλες περιοχές της χώρας μας».
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι κεντρική προτεραιότητα για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Οι συνεργασίες μας σε Ελλάδα και εξωτερικό στοχεύουν σε αυτό, γι’ αυτό και στηρίζουμε την πρωτοβουλία της SKY express ενόψει του φετινού Νοεμβρίου.
Η ενέργεια της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας πιστεύουμε ότι μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας από την γαλλική αγορά προς την Ελλάδα και συγκεκριμένα την Κρήτη και ταυτόχρονα μπορεί να συνεισφέρει στην ενίσχυση του εισοδήματος της τοπικής κοινωνίας, επεκτείνοντας τη σεζόν κατά έναν μήνα. Ήδη η συνεργασία του ΕΟΤ με τη SKY express έχει αποδώσει καρπούς το προηγούμενο διάστημα και είμαι αισιόδοξος ότι και αυτή η πρωτοβουλία θα είναι εξίσου παραγωγική. Με τέτοιες δράσεις και σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες μπορούμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για τουρισμό όλο το χρόνο, που είναι και το τελικό ζητούμενο.»
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πρόσφατα η SKY express και ο ΕΟΤ με αφορμή την ολοκλήρωση της επιτυχημένης συνεργασίας τους για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2023, παρουσίασαν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του ετήσιου προγράμματος συνδιαφήμισης με πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη να παρακολουθούν διαφημίσεις για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Διαβάστε επίσης:
Στροφή στο asset management επιχειρούν οι τράπεζες
Γιατί πέφτει το ethereum μετά την έγκριση των ETF στον Αιθέρα
Energean: Ποια είναι τα επόμενα βήματα για το project αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο