THEPOWERGAME
Τη νέα του εταιρική ταυτότητα και το όραμά του παρουσίασε ο Όμιλος Fourlis σε συνέντευξη τύπου. Ο Όμιλος Fourlis αναζωογόνησε τα σύμβολά του και επαναπροσδιόρισε τις αξίες του, το σκοπό και την αποστολή του σε ευθυγράμμιση με τις τάσεις της σύγχρονης εποχής.
O Όμιλος Fourlis ξεχωρίζει και για την αυξανόμενη δραστηριότητά του έξω από τα σύνορα της χώρας μεγαλώνοντας το αποτύπωμά του στην Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, αντιπροσωπεύοντας κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή brands όπως η ΙΚΕΑ, η Intersport και η Holland & Barrett.
Η Trade Estates ΑΕΕΑΠ, θυγατρική του Ομίλου, συνεχίζει να παράγει σημαντική αξία χάρη στο υψηλής απόδοσης και υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο ακινήτων της. Το επόμενο διάστημα αναμένεται η λειτουργία της ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου στην Πάτρα, θα ακολουθήσει ένα ακόμη στο Ηράκλειο Κρήτης καθώς και το Εμπορικό Πάρκο στο The Ellinikon.
Σύμφωνα, δε, με το Στρατηγικό Πλάνο του Ομίλου, το διάστημα 2026 – 2027 οι πωλήσεις θα ανέρχονται σε 750 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ο Βασίλης Φουρλής, Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, ανέφερε: «Είμαστε ένας ηγετικός Όμιλος, με πλούσια ιστορία και ορατή προοπτική. Παραμένουμε σε τροχιά θετικών οικονομικών επιδόσεων. Επενδύουμε σταθερά στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξής μας, με τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε πρωτοβουλίας. Έχουμε ισχυρές αξίες και ξεκάθαρο στόχο: να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία και να προσφέρουμε συνθήκες ευημερίας για όλες και όλους. Θέλουμε να παραμένουμε μια δύναμη θετικής αλλαγής στις ζωές των ανθρώπων».
Μετά από τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, προχωρά αποφασιστικά στην επόμενη ημέρα αναπτύσσοντας ένα ισχυρό επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει νέα καταστήματα όλων των Brands που αντιπροσωπεύει, αλλά και εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του.
H ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτηση παραμένουν βασικές αξίες του Ομίλου Fourlis για υπεύθυνο επιχειρείν με ηθική και περιβαλλοντική συνείδηση. Η «omnichannel» φιλοσοφία προς όφελος του καταναλωτή αλλά και των συνεργατών με εξατομικευμένες υπηρεσίες μέσω digital tools για ανάλυση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελούν βασικά εργαλεία της λειτουργίας του.
Ο Δημήτρης Βαλαχής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Fourlis, σχολίασε: «Μετασχηματίζουμε και επενδύουμε στη μελλοντική μας ανάπτυξη. Η πελατοκεντρική μας στρατηγική δημιουργεί πάνω απ’ όλα άριστη εμπειρία σε κάθε καταναλωτή. Για τον λόγο αυτό αναβαθμίζουμε τις υποδομές μας, επιταχύνουμε την ψηφιακή μας μετάβαση και επεκτείνουμε τον Όμιλό μας μέσα και έξω από την Ελλάδα. Και όλα αυτά με ισχυρό, πράσινο αποτύπωμα».
Αντίστοιχα, στον κλάδο των υπηρεσιών Logistics, προχωρά σε νέες επενδύσεις και συνεργασίες με σημαντικότερη τη συνεργασία με την InterΙΚΕΑ για τη δημιουργία του νέου διεθνούς DC στην Ελλάδα, όπου ο Όμιλος Fourlis, μέσω της θυγατρικής του, Trade Logistics, θα είναι υπεύθυνος για τη λειτουργική διαχείριση του νέου DC.
Διαβάστε επίσης:
Σκάρλετ Γιόχανσον: Καταγγελία πως η OpenAI αντέγραψε τη φωνή της
Το πορτοκαλί κρασί γίνεται το ποτό του καλοκαιριού
Λιμάνια, δίκτυα και εφοδιαστική αλυσίδα για να προχωρήσουν τα υπεράκτια αιολικά