Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Autohellas: Αύξηση κερδών 6% στα 7,9 εκατ. το α΄τρίμηνο 2024

Η Autohellas ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2024, με τον ενοποιημένο Κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε 217,1 εκατ. ευρώ έναντι 221,6 εκατ.ευρώ το 2023, και το EBITDA να διαμορφώνεται στα 51,5 εκατ. ευρώ έναντι 47,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα Κέρδη προ φόρων (ΕBT) του Ομίλου, ανήλθαν σε 10 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ.ευρώ το 2023, με τα αντίστοιχα Κέρδη μετά φόρων να διαμορφώνονται στα 7,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 6,0% στο πιο αδύναμο εποχικά τρίμηνο του έτους.

Ο Κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα των μισθώσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2024 κατά 9,4% σε σχέση με το 2023 αγγίζοντας τα 53,6 εκατ.ευρώ με την αύξηση να προέρχεται τόσο από τις βραχυχρόνιες όσο και από τις μακροχρόνιες μισθώσεις.

Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη των βραχυχρόνιων μισθώσεων ενισχύθηκε από την αυξημένη ζήτηση της τοπικής αγοράς αλλά και των τουριστικών αφίξεων στο πιο αδύναμο τρίμηνο του έτους αλλά σε ένα περιβάλλον χαμηλότερων τιμών ενοικίασης. Παράλληλα στις μακροχρόνιες μισθώσεις υπάρχει σημαντική αύξηση αποδοχών παραγγελιών και συμβάσεων που έχουν ήδη οδηγήσει σε αύξηση του στόλου.

Οι πωλήσεις εξωτερικού που σχετίζονται με τον Τομέα των μισθώσεων αυτοκίνητων, έφθασαν συνολικά τα 32,7 εκατ. ευρώ από 30,3 εκατ. ευρώ το 2023 παρουσιάζοντας αύξηση 7,9%, με ισορροπημένη ανάπτυξη βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων, με ιδιαίτερη δυναμική να εμφανίζεται στις μηνιαίες εταιρικές μισθώσεις.

Τέλος, οι εταιρείες του Ομίλου που σχετίζονται με την Εισαγωγή/Διανομή αυτοκινήτων συνεισέφεραν συνολικά 130,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 8.1% στον Κύκλο εργασιών, καθώς μετά την αποκατάσταση της εφοδιαστικής αλυσίδας, δεν υπάρχει το 2024 η αντίστοιχη μεταφορά παραγγελιών από προηγούμενα έτη (που περιόρισε το 2022 αλλά ωφέλησε σε τιμολογήσεις το 2023). Υπενθυμίζεται ότι η δραστηριότητα της FIAT / JEEP / ALFA ROMEO δεν ενοποιείται σε επίπεδο κύκλου εργασιών λόγω κοινού ελέγχου με την Samelet και αφορά επιπρόσθετο κύκλο εργασιών 31,6 εκατ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο.

Η δυναμική των αφίξεων του πρώτου τριμήνου του έτους φαίνεται πως θα συνεχιστεί και κατά
το δεύτερο τρίμηνο επηρεάζοντας θετικά τη ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις, και πάλι όμως με περισσότερα αυτοκίνητα στους στόλους και στην αγορά συνολικά. Παράλληλα η δυναμική και των μακροχρόνιων μισθώσεων δείχνει μεγαλύτερη για την εταιρεία, τόσο σε συμβατικά όσο και σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα σημαντικό αποτέλεσμα στη μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους είχαν και αναμένεται να έχουν οι ενέργειες που ξεκίνησαν με την έκδοση του πρώτου ομολόγου της εταιρείας μέσω δημόσιας προσφοράς, καθώς και η αποτελεσματική προσπάθεια διαχείρισης της δομής του δανεισμού της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Οι μεγάλοι οίκοι βάζουν το streetwear στα πολυτελή “σαλόνια”

Σκάρλετ Γιόχανσον: Καταγγελία πως η OpenAI αντέγραψε τη φωνή της

“Φρένο” για τα Πράσινα Ταξί, “γκάζι” στα αστικά λεωφορεία

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!