THEPOWERGAME
Ο Όμιλος Intrafashion αναλαμβάνει την ανάπτυξη των brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα, έχοντας συνάψει συμφωνία με τον ιταλικό όμιλο Teddy. Ειδικότερα, ο όμιλος Intrafashion, που αναπτύσσει το δίκτυο καταστημάτων Pink Woman, με 116 καταστήματα σήμερα και με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, που απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της αλυσίδας το 2020, ανοίγει νέο κεφάλαιο. Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού του πλάνου προχώρησε σε υπογραφή συμφωνίας αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναγνωρισμένο όμιλο Teddy για τα brands «Terranova» και «Calliope». Ο ιταλικός όμιλος διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με περίπου 1.000 καταστήματα και στο χαρτοφυλάκιό του διαθέτει τα σήματα Terranova, Calliope και Rinascimento.
Η πολυετής συμφωνία με την Intrafashion προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.
Ο όμιλος Intrafashion ενεργοποίησε ήδη τη συνεργασία στα τέλη Απριλίου 2024, εγκαινιάζοντας το πρώτο flagship store της «Terranova», στο πλέον κεντρικό σημείο του εμπορικότερου δρόμου της χώρας μας, στην οδό Ερμού 26. Πρόκειται για ένα κατάστημα υψηλής προβολής που εκτείνεται σε τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα 500 τ.μ. και ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο και λειτουργικό retail concept, που αντανακλά, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το DNA του διάσημου brand «Terranova». Στόχος της Intrafashion είναι με ορίζοντα την επόμενη διετία να αναπτύξει δίκτυο 15 νέων καταστημάτων, επενδύοντας στα δύο brands περίπου 6 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι για το 2024 η Intrafashion Group έχει βάλει τον πήχη των πωλήσεων στα 45 εκατ. ευρώ. Έχει αναδείξει την Pink Woman ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο ελληνικό fast fashion brand, με καθετοποιημένες εγκαταστάσεις στην Καβάλα και δραστηριότητα στην παραγωγή, στην χονδρική και λιανική πώληση ειδών προσιτής μόδας. Το 2023 έκλεισε με κύκλο εργασιών 40,2 εκατ. ευρώ από 35,6 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ σε επίπεδο αποτελεσμάτων, τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.