THEPOWERGAME
Η Nestle σχεδιάζει να επενδύσει 196,5 εκατ. δολάρια στη Βραζιλία έως το 2026 για να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα και τις πωλήσεις της Nescafe και σε άλλες ηπείρους στοχεύοντας σε νεότερους καταναλωτές, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας καφέ στο Reuters. Η εταιρεία στοχεύει να εδραιώσει το εμπορικό σήμα ως όχημα για προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας που αναπτύσσονται ραγδαία στη χώρα.
Η μάρκα Nescafe, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στη Βραζιλία για την πώληση στιγμιαίου καφέ, διαθέτει σήμερα μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων. Επιδιώκει να κατακτήσει τους καταναλωτές που είναι όλο και πιο νέοι και θέλουν νέες «εμπειρίες» με το ρόφημα, και οι οποίοι πληρώνουν περισσότερα από ό,τι θα πλήρωναν κανονικά για ένα παραδοσιακό φλιτζάνι, δήλωσαν τα στελέχη.
«Βρισκόμαστε σε μια εποχή επέκτασης της κατανάλωσης καφέ υψηλής ποιότητας και αυτό καθιστά την κατανάλωση καφέ πιο εξελιγμένη στη Βραζιλία», δήλωσε σε συνέντευξή της η Βαλέρια Παρντάλ, επικεφαλής της μάρκας Cafe Nestle της Nestle. Μέρος των επενδύσεων θα κατευθυνθεί στην επέκταση της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, κυρίως μέσω του τμήματος business-to-business, με την εταιρεία να αναμένει να διπλασιάσει τον αριθμό των μηχανών καφέ εκτός σπιτιού σε τέσσερα χρόνια σε 44.000.
Οι πωλήσεις της Nescafe στη λιανική αγορά της Βραζιλίας αναμένεται να αυξηθούν έως και 15% ετησίως σε βάθος τετραετίας, σύμφωνα με τη Nestle, ξεπερνώντας την ανάπτυξη 5% έως 6% που προβλέπει για την εν λόγω αγορά γενικά. «Οι Βραζιλιάνοι πίνουν τέσσερα έως έξι φλιτζάνια καφέ την ημέρα, που είναι πολλά, και η αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα φλιτζάνια είναι υψηλότερης ποιότητας», δήλωσε ο Pardal, προσθέτοντας ότι οι νέοι αποτελούν βασικό τμήμα για την εταιρεία. Η αύξηση της κατανάλωσης μεταξύ των ατόμων κάτω των 24 ετών ήταν 10 φορές υψηλότερη από ό,τι στις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών, σύμφωνα με τη Nestle.
«Αυτό είναι κάτι νέο για την αγορά. Πίνουν παγωμένο καφέ, καφέ με κρέμα, καφέ με καραμέλα», δήλωσε ο Pardal. «Παλιά λέγαμε ότι ο καφές ήταν διεγερτικό, σήμερα λέμε ότι ο καφές είναι ένα φλιτζάνι απόλαυσης».