Γ.Δ.
1420.87 +0,98%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Η Nescafe ετοιμάζει επένδυση 196 εκατ. στη Βραζιλία έως το 2026

Η Nestle σχεδιάζει να επενδύσει 196,5 εκατ. δολάρια στη Βραζιλία έως το 2026 για να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα και τις πωλήσεις της Nescafe και σε άλλες ηπείρους στοχεύοντας σε νεότερους καταναλωτές, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας καφέ στο Reuters. Η εταιρεία στοχεύει να εδραιώσει το εμπορικό σήμα ως όχημα για προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας που αναπτύσσονται ραγδαία στη χώρα.

Η μάρκα Nescafe, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στη Βραζιλία για την πώληση στιγμιαίου καφέ, διαθέτει σήμερα μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων. Επιδιώκει να κατακτήσει τους καταναλωτές που είναι όλο και πιο νέοι και θέλουν νέες «εμπειρίες» με το ρόφημα, και οι οποίοι πληρώνουν περισσότερα από ό,τι θα πλήρωναν κανονικά για ένα παραδοσιακό φλιτζάνι, δήλωσαν τα στελέχη.

«Βρισκόμαστε σε μια εποχή επέκτασης της κατανάλωσης καφέ υψηλής ποιότητας και αυτό καθιστά την κατανάλωση καφέ πιο εξελιγμένη στη Βραζιλία», δήλωσε σε συνέντευξή της η Βαλέρια Παρντάλ, επικεφαλής της μάρκας Cafe Nestle της Nestle. Μέρος των επενδύσεων θα κατευθυνθεί στην επέκταση της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, κυρίως μέσω του τμήματος business-to-business, με την εταιρεία να αναμένει να διπλασιάσει τον αριθμό των μηχανών καφέ εκτός σπιτιού σε τέσσερα χρόνια σε 44.000.

Οι πωλήσεις της Nescafe στη λιανική αγορά της Βραζιλίας αναμένεται να αυξηθούν έως και 15% ετησίως σε βάθος τετραετίας, σύμφωνα με τη Nestle, ξεπερνώντας την ανάπτυξη 5% έως 6% που προβλέπει για την εν λόγω αγορά γενικά. «Οι Βραζιλιάνοι πίνουν τέσσερα έως έξι φλιτζάνια καφέ την ημέρα, που είναι πολλά, και η αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα φλιτζάνια είναι υψηλότερης ποιότητας», δήλωσε ο Pardal, προσθέτοντας ότι οι νέοι αποτελούν βασικό τμήμα για την εταιρεία. Η αύξηση της κατανάλωσης μεταξύ των ατόμων κάτω των 24 ετών ήταν 10 φορές υψηλότερη από ό,τι στις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών, σύμφωνα με τη Nestle.

«Αυτό είναι κάτι νέο για την αγορά. Πίνουν παγωμένο καφέ, καφέ με κρέμα, καφέ με καραμέλα», δήλωσε ο Pardal. «Παλιά λέγαμε ότι ο καφές ήταν διεγερτικό, σήμερα λέμε ότι ο καφές είναι ένα φλιτζάνι απόλαυσης».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!