Γ.Δ.
1551.3 +0,04%
ACAG
0,00%
5.98
AEM
+0,60%
4.624
BOCHGR
0,00%
5.06
CENER
-0,31%
9.57
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,24%
8.18
EVR
+2,68%
1.53
NOVAL
-1,42%
2.435
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+2,85%
45.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,12%
1.938
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
+1,32%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,96%
4.21
ΑΛΦΑ
-0,83%
1.795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,46%
10.92
ΑΣΚΟ
-1,52%
3.24
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,58%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.41
ΒΙΟ
-1,14%
6.05
ΒΙΟΚΑ
-1,89%
1.82
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.435
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.58
ΔΑΑ
+0,07%
8.586
ΔΑΙΟΣ
+1,74%
3.5
ΔΕΗ
-0,23%
13.24
ΔΟΜΙΚ
+0,56%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,42%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+1,04%
1.945
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,11%
1.778
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
0,00%
2.2
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.26
ΕΛΠΕ
+0,33%
7.495
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.788
ΕΛΧΑ
-0,47%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.18
ΕΤΕ
+0,79%
8.452
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+2,36%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,74%
2.42
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.96
ΙΑΤΡ
0,00%
1.9
ΙΚΤΙΝ
-1,28%
0.347
ΙΛΥΔΑ
+1,16%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,74%
5.09
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+2,19%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-1,31%
6.02
ΙΝΤΕΤ
-1,32%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.145
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.375
ΚΕΠΕΝ
+1,15%
1.76
ΚΟΡΔΕ
+0,89%
0.455
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,43%
6.33
ΚΡΙ
+1,90%
16.1
ΚΤΗΛΑ
+2,86%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,72%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,31%
3.24
ΜΑΘΙΟ
-2,40%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.28
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΟΗ
+0,37%
21.66
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,05%
2.83
ΜΟΥΖΚ
+3,79%
0.685
ΜΠΕΛΑ
+1,32%
26.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+1,74%
2.34
ΜΠΤΚ
-9,93%
0.635
ΜΥΤΙΛ
+0,81%
34.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.16
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.281
ΞΥΛΠ
+9,49%
0.346
ΟΛΘ
0,00%
27.4
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,67%
16.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,86%
0.781
ΟΤΕ
-1,21%
14.7
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11
ΠΑΙΡ
+5,42%
1.07
ΠΑΠ
-0,39%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,31%
4.464
ΠΕΡΦ
-0,18%
5.49
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,95%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,42%
6.35
ΠΡΟΦ
+0,76%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
0,00%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,83%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-1,28%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+1,03%
5.86
ΣΠΙ
+1,67%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,59%
1.68
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,95%
4.18
ΧΑΙΔΕ
-1,46%
0.675

Η Nescafe ετοιμάζει επένδυση 196 εκατ. στη Βραζιλία έως το 2026

Η Nestle σχεδιάζει να επενδύσει 196,5 εκατ. δολάρια στη Βραζιλία έως το 2026 για να επεκτείνει την παραγωγική ικανότητα και τις πωλήσεις της Nescafe και σε άλλες ηπείρους στοχεύοντας σε νεότερους καταναλωτές, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας καφέ στο Reuters. Η εταιρεία στοχεύει να εδραιώσει το εμπορικό σήμα ως όχημα για προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας που αναπτύσσονται ραγδαία στη χώρα.

Η μάρκα Nescafe, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στη Βραζιλία για την πώληση στιγμιαίου καφέ, διαθέτει σήμερα μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων. Επιδιώκει να κατακτήσει τους καταναλωτές που είναι όλο και πιο νέοι και θέλουν νέες «εμπειρίες» με το ρόφημα, και οι οποίοι πληρώνουν περισσότερα από ό,τι θα πλήρωναν κανονικά για ένα παραδοσιακό φλιτζάνι, δήλωσαν τα στελέχη.

«Βρισκόμαστε σε μια εποχή επέκτασης της κατανάλωσης καφέ υψηλής ποιότητας και αυτό καθιστά την κατανάλωση καφέ πιο εξελιγμένη στη Βραζιλία», δήλωσε σε συνέντευξή της η Βαλέρια Παρντάλ, επικεφαλής της μάρκας Cafe Nestle της Nestle. Μέρος των επενδύσεων θα κατευθυνθεί στην επέκταση της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, κυρίως μέσω του τμήματος business-to-business, με την εταιρεία να αναμένει να διπλασιάσει τον αριθμό των μηχανών καφέ εκτός σπιτιού σε τέσσερα χρόνια σε 44.000.

Οι πωλήσεις της Nescafe στη λιανική αγορά της Βραζιλίας αναμένεται να αυξηθούν έως και 15% ετησίως σε βάθος τετραετίας, σύμφωνα με τη Nestle, ξεπερνώντας την ανάπτυξη 5% έως 6% που προβλέπει για την εν λόγω αγορά γενικά. «Οι Βραζιλιάνοι πίνουν τέσσερα έως έξι φλιτζάνια καφέ την ημέρα, που είναι πολλά, και η αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα φλιτζάνια είναι υψηλότερης ποιότητας», δήλωσε ο Pardal, προσθέτοντας ότι οι νέοι αποτελούν βασικό τμήμα για την εταιρεία. Η αύξηση της κατανάλωσης μεταξύ των ατόμων κάτω των 24 ετών ήταν 10 φορές υψηλότερη από ό,τι στις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών, σύμφωνα με τη Nestle.

«Αυτό είναι κάτι νέο για την αγορά. Πίνουν παγωμένο καφέ, καφέ με κρέμα, καφέ με καραμέλα», δήλωσε ο Pardal. «Παλιά λέγαμε ότι ο καφές ήταν διεγερτικό, σήμερα λέμε ότι ο καφές είναι ένα φλιτζάνι απόλαυσης».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!