Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

AB InBev: Αύξηση εσόδων στα 14,55 δισ. παρά το πλήγμα στην Bud

Οι μετοχές της βελγικής AB InBev αυξήθηκαν κατά 5% το πρωί της Τετάρτης, αφού η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο ανακοίνωσε υψηλότερα έσοδα και κέρδη στο πρώτο τρίμηνο, καθώς οι αναλυτές δήλωσαν ότι βγήκε αλώβητη από την επιβάρυνση που προκάλεσε το ετήσιο μποϊκοτάζ της μάρκας Bud Light.

Η AB InBev, στα εμπορικά σήματα της οποίας περιλαμβάνονται οι μάρκες Corona και Stella Artois, σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 2,6% σε ετήσια βάση στα 14,55 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο, οριακά μπροστά από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Αυτό συνέβη παρά την πτώση κατά 0,6% των όγκων που πούλησε η ζυθοποιία.

Τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους ήταν υψηλότερα στα 1,5 δισ. δολάρια, επίσης πάνω από τη συναίνεση που καταρτίζει η LSEG.

Μια εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά της Bud Light με αφορμή μια χορηγική συνεργασία με τον transgender influencer Dylan Mulvaney ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2023, καθιστώντας αυτό το τελευταίο τρίμηνο πιθανότατα να επηρεαστεί αρνητικά από μια σύγκριση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ κάλεσε τον Φεβρουάριο τους οπαδούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να δώσουν στην εταιρεία μια «δεύτερη ευκαιρία».

Ο σάλος ανέτρεψε την ιδιότητα της μάρκας ως η μπύρα με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, αλλά προκάλεσε επίσης επικρίσεις κατά της εταιρείας για την αποτυχία της να υποστηρίξει τον Mulvaney. Προκάλεσε ευρύτερη συζήτηση στη διαφημιστική βιομηχανία σχετικά με τις εταιρείες που φοβούνται αντιδράσεις για την προώθηση της διαφορετικότητας ή της συμμετοχικότητας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της AB InBev για την Ευρώπη Τζέισον Ουόρνερ (Jason Warner) δήλωσε στην εφημερίδα Telegraph του Ηνωμένου Βασιλείου νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι η εταιρεία ποτών θα «παραμείνει στη γραμμή της» μετά τις αντιδράσεις για την εκστρατεία, η οποία επεδίωκε να προσεγγίσει ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτών.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 7,8% πέρυσι, χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Κεντρικής Αμερικής.

Το πλήγμα στις πωλήσεις της Bud Light

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου έδειξαν πτώση 11,1% στις πωλήσεις των δικών της εμπορικών σημάτων μπύρας της AB InBev στη Βόρεια Αμερική, η οποία, σύμφωνα με την ίδια, οφείλεται κυρίως στην Bud Light. Τα έσοδα εν τω μεταξύ μειώθηκαν κατά 2,7% στην Κίνα, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,2%. Η πτώση ήταν σύμφωνη με την ευρύτερη υποχώρηση του κλάδου που σχετίζεται με την επαναλειτουργία της Κίνας πέρυσι και τις κακές καιρικές συνθήκες τον Μάρτιο, δήλωσε η εταιρεία.

Ωστόσο, οι πωλήσεις σημείωσαν ρεκόρ στη Βραζιλία και την Κολομβία και αυξήθηκαν σταθερά στην Ευρώπη, το Μεξικό και τη Νότια Αφρική. Τα αποτελέσματα επισήμαναν επίσης την ανάπτυξη της μάρκας Corona, ιδίως για τη μάρκα μη αλκοολούχου μπύρας Corona Cero.

Η AB InBev επανέλαβε τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) από 4% έως 8%.

«Η δύναμη της κατηγορίας της μπύρας, η διαφοροποιημένη παγκόσμια παρουσία μας και η συνεχιζόμενη δυναμική των megabrands μας έδωσαν άλλο ένα τρίμηνο ευρείας ανάπτυξης σε επίπεδο κορυφής και κατώτατου ορίου», ανέφερε σε δήλωσή του ο ελληνικής καταγωγής και γεννημένος στη Βραζιλία CEO Μισέλ Δουκέρης.

Τα αποτελέσματα ήταν μια «σταθερή εκτύπωση στην αρχή του έτους», ανέφεραν οι αναλυτές της Barclays σε σημείωμά τους.

«Η Bud Light συνεχίζει να επιβαρύνει τα αποτελέσματα, αλλά αυτό είναι το τελευταίο τρίμηνο που αντιμετωπίζει σημαντικό αντίκτυπο – από εδώ και πέρα όλα είναι εύκολα οι συγκρίσεις», ανέφεραν, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έβγαλε το πιο δύσκολο τρίμηνο «με λίγες έως καθόλου μελανιές».

«Παραμένουμε αισιόδοξοι για βελτιώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους τόσο στα έσοδα όσο και στο κόστος που θα οδηγήσουν σε έναν σημαντικά βελτιωμένο ισολογισμό στο τέλος του έτους και σε μια πιθανή αυξημένη επαναγορά».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!