THEPOWERGAME
Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας αθλητικών ειδών Puma ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες, στέλνοντας τις μετοχές της υψηλότερα άνω του 4%, βοηθούμενες από τη ζήτηση για τα ρετρό παπούτσια της και την επιστροφή στην ανάπτυξη στην περιοχή της Αμερικής, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Οι προσαρμοσμένες σε συνάλλαγμα πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,5% στα 2,10 δισ. ευρώ (2,26 δισ. δολάρια), σύμφωνα με τα 2,1 δισ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Η ζήτηση για ρετρό στυλ παπουτσιών, όπως το «terrace», βοήθησε στην ενίσχυση των πωλήσεων των εταιρειών αθλητικών ειδών όπως η Puma και η ανταγωνίστριά της Adidas, σε μια εποχή που ο τομέας έχει πληγεί από την ασθενέστερη καταναλωτική ζήτηση και τα υπερβολικά αποθέματα.
«Βλέπουμε ήδη ότι οι πωλήσεις των trendy terrace και skate styles Palermo και Suede XL επιταχύνονται από μήνα σε μήνα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Arne Freundt.
Οι μετοχές αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 47,15 ευρώ στις πρώτες συναλλαγές.
«Καμία αστοχία δεν θα μπορούσε να προσφέρει κάποια ανακούφιση στις μετοχές σήμερα το πρωί», δεδομένης της αδυναμίας στην τιμή της μετοχής μέχρι στιγμής φέτος, έγραψαν οι αναλυτές της JP Morgan σε σημείωμα προς τους πελάτες τους.
Αύξηση πωλήσεων στην Αμερική, πρώτη φορά μετά από 4 τρίμηνα
Η περιοχή της Αμερικής κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων για πρώτη φορά μετά από τέσσερα τρίμηνα, ανέφερε η εταιρεία, αυξάνοντας κατά 1% στα 790 εκατ. ευρώ, με τις ΗΠΑ να παρουσιάζουν διαδοχική βελτίωση.
Ενώ οι συνεργάτες λιανικής εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα αυξημένα επίπεδα αποθεμάτων, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω βελτίωση το δεύτερο τρίμηνο, δήλωσε ο Freundt.
Οι αναφερόμενες πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα νομίσματα να πλήττουν τις πωλήσεις σε ευρώ κατά περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ στο τρίμηνο, δήλωσε η εταιρεία.
Η χονδρική πώληση της Puma υποχώρησε κατά 2,9% σε συναλλαγματικές διαφορές και διαμορφώθηκε σε 1,61 εκατ. ευρώ.