THEPOWERGAME
Τα καθαρά κέρδη του γερμανικού brand μόδας Hugo Boss αυξήθηκαν στα 38 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες λόγω των υψηλότερων πωλήσεων εν μέσω επιθετικού μάρκετινγκ.
Τα αποτελέσματα της γερμανικής εταιρείας premium μόδας έρχονται μετά την προειδοποίηση του Μαρτίου ότι η υποτονική καταναλωτική δαπάνη και η γεωπολιτική αβεβαιότητα θα επιβραδύνουν την ανάπτυξη φέτος και θα θέσουν σε κίνδυνο τον στόχο πωλήσεων για το 2025.
Σύμφωνα με την WSJ, την Πέμπτη, η Hugo Boss δήλωσε ότι τα μέτρα μείωσης του κόστους και τα σχέδια ανανέωσης του εμπορικού σήματος βοήθησαν τα αποτελέσματα της περιόδου. Οι καταναλωτές και οι έμποροι λιανικής ανταποκρίθηκαν καλά στις ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές συλλογές της, οι οποίες επωφελήθηκαν από δύο καμπάνιες μάρκας και ενισχυμένο μάρκετινγκ, δήλωσε η εταιρεία.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε 1,01 δισ. ευρώ (1,08 δισ. δολάρια) από 968 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν, ενώ οι αναλυτές περίμεναν πωλήσεις στα 1,005 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη συναίνεση που καταρτίζει η εταιρεία. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε κάθε περιοχή.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 38 εκατ. ευρώ από 35 εκατ. ευρώ, πάνω από τις προσδοκίες της συναίνεσης για 36 εκατ. ευρώ. Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 623 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5% σε σχέση με πέρυσι. Η εξοικονόμηση κόστους και το ευνοϊκό κόστος προϊόντων και εμπορευμάτων ώθησαν το περιθώριο μικτού κέρδους στο 61%, ανέφερε η εταιρεία.
Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6% στα 69 εκατ. ευρώ, πάνω από τα 65 εκατ. ευρώ της συναίνεσης.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε τους στόχους της για το σύνολο του έτους.
«Η εταιρεία παραμένει σε εγρήγορση όσον αφορά τα επίμονα υψηλά επίπεδα μακροοικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας, τα οποία αναμένεται να συνεχίσουν να επιβαρύνουν το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα κατά το οικονομικό έτος 2024», δήλωσε η Hugo Boss.