THEPOWERGAME
Μετά τα, χαμηλότερα των εκτιμήσεων, οικονομικά αποτελέσματά της, η McDonald’s προσανατολίζεται σε ένα πιο προσιτό μενού, αφού οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο «περιορίζουν τις δαπάνες τους λόγω πληθωρισμού».
Η γνωστή αλυσίδα fast food προειδοποιούσε εδώ και μήνες για αποδυνάμωση της οικονομίας, με στελέχη της να επαναλαμβάνουν σήμερα πως η οικονομική πίεση στην τσέπη των καταναλωτών είναι πλέον εμφανής.
Ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Chris Kempczinski, δήλωσε ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στο να διασφαλίσει ότι τιμή και ποιότητα θα ικανοποιούν τους πελάτες που έχουν πιεστεί από τον πληθωρισμό και έχουν αναγκαστεί να μειώσουν τις δαπάνες τους για φαγητό έξω. Συμπλήρωσε ότι η McDonald’s έχει χάσει το προβάδισμά της όσον αφορά την προσιτή τιμή σε κάποιες αγορές και ότι τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ θα επωφεληθούν από μια ενιαία, εθνική προσέγγιση για επιπλέον προσφορές και πιο φιλικές προς τον καταναλωτή τιμές.
«Πρέπει να στραφούμε και να επικεντρωθούμε στην οικονομική προσιτότητα», είπε ο Kempczinski.
Στελέχη της μεγαλύτερης αλυσίδας μπέργκερ στον κόσμο δήλωσαν ότι οι καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα εξάντλησαν τις οικονομίες τους από την πανδημία της Covid-19 και ολοένα και περισσότερο μετατοπίζουν τις δαπάνες τους για φαγητό, αποφεύγοντας τα εστιατόρια.
Υπογράμμισαν, τέλος, ότι ενώ οι καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα αισθάνονται περισσότερο άγχος, προσφορές αναζητούν πλέον όλοι οι πελάτες ανεξαρτήτως εισοδήματος.