THEPOWERGAME
Την πολιτική τιμολόγησης της Chanel αιτιολόγησε η CEO της πολυτελούς μάρκας, Λίνα Ναΐρ, έπειτα από την αύξηση του κόστους σε μία από τις πιο γνωστές τσάντες της σε περισσότερα από 10.000 ευρώ (10.725 δολάρια).
Ο πασίγνωστος οίκος μόδας, γνωστός για τα αρώματα, τα καλλυντικά, αλλά και για τα ρούχα υψηλής ραπτικής, «λαμβάνει υπόψη τόσο τον πληθωρισμό, όσο και τις υψηλές του απαιτήσεις για υλικά και δεξιοτεχνία στον καθορισμό των τιμών», είπε η κα. Ναΐρ, που ανέλαβε τα ηνία της Chanel τον Ιανουάριο του 2022, σε συνέντευξη που έδωσε στο Bloomberg.
«Χρησιμοποιούμε εξαιρετικές πρώτες ύλες και η παραγωγή μας είναι πολύ αυστηρή, επίπονη, χειροποίητη, επομένως ανεβάζουμε τις τιμές μας ανάλογα με τον πληθωρισμό που βλέπουμε», ανέφερε.
Πολλές μάρκες πολυτελείας όπως η Chanel έχουν απασχολήσει τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της αύξησης των τιμών των συχνά πολυπόθητων προϊόντων τους. Στο επίκεντρο αυτή τη φορά βρέθηκε μια κλασική μεσαίου μεγέθους τσάντα Chanel που ξεπέρασε το όριο των 10.000 ευρώ για πρώτη φορά στο Παρίσι τον περασμένο μήνα.
Η Chanel τείνει να εξυπηρετεί τους πιο εύπορους πελάτες, στο ίδιο επίπεδο με εκείνους της Hermes International SCA, της ωρολογοποιίας Rolex και άλλων πολυτελών brands.
H Ναΐρ συμπλήρωσε επίσης ότι η μάρκα, που ιδρύθηκε πριν από περισσότερο από έναν αιώνα από την Coco Chanel, επιδιώκει «λογική και μέτρια ανάπτυξη», καθώς επικεντρώνεται στη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων της μακροπρόθεσμα.
Επανέλαβε ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει να πραγματοποιήσει αρχική δημόσια προσφορά. Η Chanel ανήκει στους δισεκατομμυριούχους αδερφούς Alain και Gerard Wertheimer, των οποίων η περιουσία υπολογίζεται σε 50 δισεκατομμύρια δολάρια έκαστος, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index .
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα του οίκου σημείωσαν αύξηση κατά 17% στα 17,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022.