Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Το παράδειγμα της Pink Woman στους φοιτητές του Aegean College

Το επιτυχημένο παράδειγμα του brand Pink Woman του ομίλου Intrafashion από την εξαγορά στην εξυγίανση, παρουσιάστηκε στους προπτυχιακούς φοιτητές του Aegean College.

Ειδικότερα, σε διάλεξη με τίτλο «Pink  Woman: A Champion’s Journey – Turning  Hardship Into Success (2020- 2023)» πραγματοποιήθηκε στο Aegean College στις 11 Απριλίου 2024, η Δάφνη Γρηγοριάδη, Υπεύθυνη του Γραφείου Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας της Intrafashion Group και η Μαρία Ματεμτζή, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας, παρουσίασαν στους προπτυχιακούς φοιτητές στο παράδειγμα της Pink Woman.

Η Δάφνη Γρηγοριάδη παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική που εφαρμόστηκε στην Intrafashion Group μετά την εξαγορά της το 2020 από τον Δημήτρη Ματεμτζή, η οποία οδήγησε στην οικονομική της εξυγίανση, καταγράφοντας το 2023 αύξηση τζίρου +114% έναντι του 2020. Επιπλέον, αναφέρθηκε στις τρέχουσες προκλήσεις του  κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του έντονου ανταγωνισμού λόγω της εισόδου νέων πολυεθνικών στην αγορά, του επίμονου πληθωρισμού, της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής αστάθειας. Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει αυξημένες πωλήσεις και το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η Μαρία Ματεμτζή παρουσίασε τις ενέργειες marketing που ακολούθησε η Intrafashion Group έπειτα από την εξαγορά της προκειμένου να επανασυστηθεί στην Ελληνίδα καταναλώτρια μέσω της ανανέωσης του εμπορικού της σήματος “Pink Woman”. Επιπλέον, υπογράμμισε τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών, ως βασικό παράγοντα για τη διατήρηση της υψηλής φήμης της εταιρείας. Η δυνατότητα ενός ελληνικού brand όπως η “Pink Woman” να διευρύνει το μερίδιό του, βασίζεται σε ορισμένα καίρια στοιχεία όπως το σωστό marketing mix και την συνεχή ανανέωση των προϊόντων.

Η παρουσίαση ανέδειξε τη σπουδαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο όπως είναι ο κλάδος της fast fashion. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ακούγοντας τις εμπειρίες και τις πρακτικές που οδήγησαν το brand «Pink Woman» στην κορυφή της ελληνικής αγοράς. Με αφορμή την διάλεξη, η διοίκηση της Intrafashion επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εξελίξει τις σχέσεις της με τα ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αναγνωρίζοντας τα αμοιβαία οφέλη που προκύπτουν από μια τέτοια συνεργασία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!