Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Το παράδειγμα της Pink Woman στους φοιτητές του Aegean College

Το επιτυχημένο παράδειγμα του brand Pink Woman του ομίλου Intrafashion από την εξαγορά στην εξυγίανση, παρουσιάστηκε στους προπτυχιακούς φοιτητές του Aegean College.

Ειδικότερα, σε διάλεξη με τίτλο «Pink  Woman: A Champion’s Journey – Turning  Hardship Into Success (2020- 2023)» πραγματοποιήθηκε στο Aegean College στις 11 Απριλίου 2024, η Δάφνη Γρηγοριάδη, Υπεύθυνη του Γραφείου Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας της Intrafashion Group και η Μαρία Ματεμτζή, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας, παρουσίασαν στους προπτυχιακούς φοιτητές στο παράδειγμα της Pink Woman.

Η Δάφνη Γρηγοριάδη παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική που εφαρμόστηκε στην Intrafashion Group μετά την εξαγορά της το 2020 από τον Δημήτρη Ματεμτζή, η οποία οδήγησε στην οικονομική της εξυγίανση, καταγράφοντας το 2023 αύξηση τζίρου +114% έναντι του 2020. Επιπλέον, αναφέρθηκε στις τρέχουσες προκλήσεις του  κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του έντονου ανταγωνισμού λόγω της εισόδου νέων πολυεθνικών στην αγορά, του επίμονου πληθωρισμού, της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής αστάθειας. Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει αυξημένες πωλήσεις και το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η Μαρία Ματεμτζή παρουσίασε τις ενέργειες marketing που ακολούθησε η Intrafashion Group έπειτα από την εξαγορά της προκειμένου να επανασυστηθεί στην Ελληνίδα καταναλώτρια μέσω της ανανέωσης του εμπορικού της σήματος “Pink Woman”. Επιπλέον, υπογράμμισε τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών, ως βασικό παράγοντα για τη διατήρηση της υψηλής φήμης της εταιρείας. Η δυνατότητα ενός ελληνικού brand όπως η “Pink Woman” να διευρύνει το μερίδιό του, βασίζεται σε ορισμένα καίρια στοιχεία όπως το σωστό marketing mix και την συνεχή ανανέωση των προϊόντων.

Η παρουσίαση ανέδειξε τη σπουδαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο όπως είναι ο κλάδος της fast fashion. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ακούγοντας τις εμπειρίες και τις πρακτικές που οδήγησαν το brand «Pink Woman» στην κορυφή της ελληνικής αγοράς. Με αφορμή την διάλεξη, η διοίκηση της Intrafashion επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εξελίξει τις σχέσεις της με τα ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αναγνωρίζοντας τα αμοιβαία οφέλη που προκύπτουν από μια τέτοια συνεργασία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!