THEPOWERGAME
Η Hermès έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τη ναυαρχίδα Louis Vuitton της LVMH τα επόμενα χρόνια ως η μεγαλύτερη μάρκα της βιομηχανίας πολυτελείας βάσει του κύκλου εργασιών, σύμφωνα με τους αναλυτές της Citigroup Inc.
Οι πωλήσεις του κατασκευαστή τσαντών Birkin πρόκειται να σπάσουν το φράγμα των 20 δισ. ευρώ (21,3 δισ. δολάρια) έως το 2027 ή νωρίτερα, έγραψε ο Thomas Chauvet σε σημείωμα με ημερομηνία 12 Απριλίου – ένα ορόσημο που η εταιρεία μόδας Louis Vuitton έφθασε το 2022. Η Hermès πραγματοποίησε έσοδα του ομίλου ύψους 13,4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023.
«Η Hermès απολαμβάνει ένα από τα πιο προβλέψιμα προφίλ ανάπτυξης, περιθωρίου κέρδους και ταμειακών ροών στον κλάδο της πολυτέλειας», δήλωσε ο Chauvet. Ο αναλυτής υπογράμμισε την τιμολογιακή στρατηγική της γαλλικής εταιρείας, η οποία κυμαίνεται από προσιτή έως υπερπολυτελή, τον έλεγχο της διανομής και τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε κατηγορίες πέραν του δέρματος, όπως τα έτοιμα ρούχα, τα ρολόγια, τα κοσμήματα και τα επιτραπέζια σκεύη.
Η μετοχή της Hermès έχει σημειώσει άνοδο 20%
Ενώ υπήρξαν ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας μετά την έκρηξη μετά την πανδημία, οι μετοχές της Hermès έχουν ξεπεράσει τις επιδόσεις των άλλων μετοχών ειδών πολυτελείας με κέρδη 20% μέχρι στιγμής φέτος. Ένας δείκτης που παρακολουθεί τον κλάδο σημειώνει άνοδο μόλις 6,8% την ίδια περίοδο, ενώ η LVMH έχει αυξηθεί κατά 8,2%.
Η μετοχή κέρδισε 1,8% τη Δευτέρα, πλησιάζοντας την τιμή-στόχο της Chauvet στα 2.350 ευρώ. Έχει ουδέτερη αξιολόγηση για την Hermès από την έναρξη της κάλυψης το 2020.
Η Hermès θεωρείται ότι είναι πιο απομονωμένη από μια ύφεση του κλάδου, λόγω της έκθεσής της σε πολύ πλούσιους πελάτες και ενός μοναδικού επιχειρηματικού μοντέλου το οποίο καθοδηγείται από τη σπανιότητα. Η εταιρεία αναμένεται να δώσει ενημέρωση για τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στις 25 Απριλίου.
Ο όμιλος LVMH είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, με 75 μάρκες που κατασκευάζουν προϊόντα από τσάντες μέχρι σαμπάνια. Οι αναλυτές της HSBC έχουν εκτιμήσει ότι μόνο η Louis Vuitton παράγει περίπου το 50% της κερδοφορίας της LVMH και αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεων.