Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

KPMG: Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την ClozeLoop

Η KPMG στην Ελλάδα, λανσάρει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα SALEScope, που εστιάζει στον τομέα των πωλήσεων. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την ClozeLoop Inc και υπάγεται στα εκπαιδευτικά προγράμματα του KPMG Institute για την ανάπτυξη στελεχών. Μεταξύ άλλων, η μεθοδολογία αυτή παρέχει άμεση και πρακτική εφαρμογή με μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ παράλληλα προσφέρει εξατομικευμένα σχέδια δράσης που στοχεύουν στην άρση των εμποδίων, με σκοπό την προώθηση της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η μεθοδολογία SALEScope βασίζεται σε τρεις κύριους πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας, γνωστός ως “Market Mastery”, εστιάζει στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών ομάδων του οργανισμού, όπως τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, οικονομικά και εμπορικά τμήματα. Στο πλαίσιο αυτό, τα μέλη ενημερώνονται για τους ρόλους τους, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους και την αγορά στην οποία απευθύνονται, ενώ εξετάζουν τρόπους να μεταφέρουν τις αξίες τους σε μια συζήτηση και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό. Ο δεύτερος πυλώνας, το “Triangle Selling”, είναι μια σύγχρονη και αποτελεσματική μέθοδος πωλήσεων που ενισχύει τη διαδικασία πωλήσεων μιας επιχείρησης μέσω οκτώ βασικών κανόνων. Ο τρίτος πυλώνας επικεντρώνεται στο “CoachMastery”, μια στρατηγική που οδηγεί την ατομική απόδοση σε ομαδικό περιβάλλον, με την ενίσχυση των ικανοτήτων των πωλητών μέσω ενός πλαισίου υποστήριξης.

Η Τόνια Παρίση, Director, Advisory της KPMG στην Ελλάδα δήλωσε «Η πρόκληση με τις παραδοσιακές εκπαιδεύσεις πωλήσεων είναι ότι συχνά περιορίζονται στη θεωρία και δεν προσαρμόζονται στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Το SALEScope αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση με μια σύγχρονη και ευέλικτη προσέγγιση που επικεντρώνεται στην ανάγκες του πελάτη αλλά και της επιχείρησης για ταχύτητα στην εκτέλεση της πώλησης. Με το SALEScope, δημιουργούμε ένα περιβάλλον εργασίας που μέσα από τη χρήση συγκεκριμένων εργαλείων,επιτρέπει την άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή της πώλησης στις απαιτήσεις της αγοράς. Οργάνωση – απλοποίηση -μεθοδικότητα, για την ενίσχυση του τελικού αποτελέσματος»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!