Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

LG Electronics Hellas: Βλέπει τζίρο 190 με 200 εκατ. το 2024

Υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά θέτει η LG Electronics Hellas, με την εταιρεία να βάζει τον πήχη των εσόδων της για το 2024 στα 190-200 εκατ. δολ., ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την απευθείας διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η χώρα μας για τη νοτιοκορεάτικη πολυεθνική LG είναι ότι το 2023 η εν Ελλάδι θυγατρική, LG Electronics Hellas, πέτυχε πωλήσεις 175 εκατ. δολ., αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022, που συνιστά τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου της LG επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, η εταιρεία βλέπει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω των ψηφιακών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού τεχνολογίας έχει αναλάβει το 70% του έργου της εγκατάστασης interactive boards (διαδραστικών πινάκων) σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, το έργο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί από την εταιρεία, άρα θα εισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.

Μεγάλες προοπτικές εντοπίζει η εταιρεία στη χώρα μας και λόγω των αυξανόμενων τουριστικών ροών, με τις πωλήσεις συσκευών για επαγγελματική χρήση -π.χ. στα ξενοδοχεία- να αυξάνονται συστηματικά, ενώ αναμένεται και νέα άνοδός τους.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Κουτελός διευκρίνισε χθες ότι δεν υπάρχει μεν πλάνο για φυσικό κατάστημα της LG στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει συζήτηση για τη δημιουργία online καταστήματος.

Στροφή των Ελλήνων στις premium τηλεοράσεις

Η LG εντοπίζει στροφή της Ελλάδας σε πιο premium προϊόντα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στο σπίτι, από την οποία φιλοδοξεί να βγει κερδισμένη, αφού η LG Electronics Hellas αλλάζει το προϊοντικό μείγμα με το οποίο τοποθετείται στην ελληνική αγορά.

Όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, η LG αποσύρεται σταδιακά από προϊοντικές κατηγορίες που είναι entry και όχι premium και στρέφεται σε συσκευές τηλεόρασης με εξελιγμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ασφαλώς μεγαλύτερη οθόνη.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, η εταιρεία κινείται προς τις premium συσκευές τηλεόρασης, δημιουργώντας το δικό της med και premium τμήμα της αγοράς και στην Ελλάδα, η οποία, αν και στις OLED και ακριβές τηλεοράσεις απέχει μακράν από τα ποσοστά διείσδυσης στην Ευρώπη, ωστόσο το ποσοστό των premium συσκευών είναι πλέον αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν.

Σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεόρασης κινείται -σε αξία- στο 26,5% (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν το 2023) από 27,5% το 2022, ενώ στόχος είναι το 2024 να γυρίσει σε θετικό το πρόσημο ανάπτυξης, λόγω του Euro, που επηρεάζει πάντα θετικά τις πωλήσεις τηλεοράσεων, αλλά και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Νέες κατηγορίες προϊόντων

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει στο φουλ τις μηχανές για να εισάγει στην ελληνική αγορά και νέες προϊοντικές κατηγορίες, από τις οποίες προσβλέπει επίσης σε μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κουτελός, στόχος είναι μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία να φέρει στην Ελλάδα και νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα laptops της, τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας. Εν τω μεταξύ, έτερη προϊοντική κατηγορία την οποία φιλοδοξεί να φέρει και στην Ελλάδα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είναι οι εντοιχισμένες κουζίνες και φούρνοι.

Συνολικά η διοίκηση της LG Electronics Hellas ανέφερε ότι πέρυσι στην ελληνική αγορά της τηλεόρασης το 2023 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 3% σε αξία, ενώ στις λευκές συσκευές, λόγω των επιδοτήσεων, υπήρξε αύξηση κατά 20%.

Στις συσκευές information display σημειώθηκε το 2023 μεγάλη αύξηση λόγω του τουρισμού, με την εταιρεία να έχει μερίδιο άνω του 50% στην κατηγορία των συσκευών τηλεόρασης για ξενοδοχεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!