Γ.Δ.
1393.03 -0,33%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,09%
8.33
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,58%
1.37
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,89%
1.533
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,48%
9.49
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,14%
17.78
ΔΑΑ
-0,20%
7.964
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,43%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-0,96%
6.735
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
-2,64%
6.85
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
-0,71%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,24%
19.08
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,19%
31.46
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,90%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,20%
3.55
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

LG Electronics Hellas: Βλέπει τζίρο 190 με 200 εκατ. το 2024

Υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά θέτει η LG Electronics Hellas, με την εταιρεία να βάζει τον πήχη των εσόδων της για το 2024 στα 190-200 εκατ. δολ., ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την απευθείας διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η χώρα μας για τη νοτιοκορεάτικη πολυεθνική LG είναι ότι το 2023 η εν Ελλάδι θυγατρική, LG Electronics Hellas, πέτυχε πωλήσεις 175 εκατ. δολ., αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022, που συνιστά τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου της LG επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, η εταιρεία βλέπει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω των ψηφιακών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού τεχνολογίας έχει αναλάβει το 70% του έργου της εγκατάστασης interactive boards (διαδραστικών πινάκων) σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, το έργο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί από την εταιρεία, άρα θα εισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.

Μεγάλες προοπτικές εντοπίζει η εταιρεία στη χώρα μας και λόγω των αυξανόμενων τουριστικών ροών, με τις πωλήσεις συσκευών για επαγγελματική χρήση -π.χ. στα ξενοδοχεία- να αυξάνονται συστηματικά, ενώ αναμένεται και νέα άνοδός τους.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Κουτελός διευκρίνισε χθες ότι δεν υπάρχει μεν πλάνο για φυσικό κατάστημα της LG στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει συζήτηση για τη δημιουργία online καταστήματος.

Στροφή των Ελλήνων στις premium τηλεοράσεις

Η LG εντοπίζει στροφή της Ελλάδας σε πιο premium προϊόντα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στο σπίτι, από την οποία φιλοδοξεί να βγει κερδισμένη, αφού η LG Electronics Hellas αλλάζει το προϊοντικό μείγμα με το οποίο τοποθετείται στην ελληνική αγορά.

Όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, η LG αποσύρεται σταδιακά από προϊοντικές κατηγορίες που είναι entry και όχι premium και στρέφεται σε συσκευές τηλεόρασης με εξελιγμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ασφαλώς μεγαλύτερη οθόνη.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, η εταιρεία κινείται προς τις premium συσκευές τηλεόρασης, δημιουργώντας το δικό της med και premium τμήμα της αγοράς και στην Ελλάδα, η οποία, αν και στις OLED και ακριβές τηλεοράσεις απέχει μακράν από τα ποσοστά διείσδυσης στην Ευρώπη, ωστόσο το ποσοστό των premium συσκευών είναι πλέον αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν.

Σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεόρασης κινείται -σε αξία- στο 26,5% (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν το 2023) από 27,5% το 2022, ενώ στόχος είναι το 2024 να γυρίσει σε θετικό το πρόσημο ανάπτυξης, λόγω του Euro, που επηρεάζει πάντα θετικά τις πωλήσεις τηλεοράσεων, αλλά και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Νέες κατηγορίες προϊόντων

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει στο φουλ τις μηχανές για να εισάγει στην ελληνική αγορά και νέες προϊοντικές κατηγορίες, από τις οποίες προσβλέπει επίσης σε μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κουτελός, στόχος είναι μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία να φέρει στην Ελλάδα και νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα laptops της, τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας. Εν τω μεταξύ, έτερη προϊοντική κατηγορία την οποία φιλοδοξεί να φέρει και στην Ελλάδα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είναι οι εντοιχισμένες κουζίνες και φούρνοι.

Συνολικά η διοίκηση της LG Electronics Hellas ανέφερε ότι πέρυσι στην ελληνική αγορά της τηλεόρασης το 2023 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 3% σε αξία, ενώ στις λευκές συσκευές, λόγω των επιδοτήσεων, υπήρξε αύξηση κατά 20%.

Στις συσκευές information display σημειώθηκε το 2023 μεγάλη αύξηση λόγω του τουρισμού, με την εταιρεία να έχει μερίδιο άνω του 50% στην κατηγορία των συσκευών τηλεόρασης για ξενοδοχεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!