THEPOWERGAME
Η Άκτωρ θα επιδιώξει την επέκταση του αποτυπώματός της στη Ρουμανία μέσα από την αξιοποίηση των νέων ευκαιριών της αγοράς, που θα προκύψουν στο μέλλον, όπως οι ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις, δήλωσε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο Συνέδριο “Economist Impact” που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στο Βουκουρέστι.
Στη συζήτηση του Συνεδρίου συμμετείχαν ο υφυπουργός του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών της Ρουμανίας, κ. Ionut Savoiu, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ελλάδας, κ. Νίκος Ταχιάος (εξ αποστάσεως) και η γενική γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης, κυρίας Βίκυ Λοΐζου.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Εξάρχου, από την πρώτη στιγμή της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της Άκτωρ από τον Όμιλο Intrakat, η Ρουμανία αποτέλεσε ύψιστη προτεραιότητα για την Άκτωρ, η οποία κινητοποίησε τεράστιους υλικούς και ανθρώπινους πόρους προκειμένου να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης των έργων της εκεί. Η Άκτωρ, η οποία είναι παρούσα στη Ρουμανία εδώ και 20 χρόνια, ενισχύθηκε το τελευταίο διάστημα με σημαντικά κεφάλαια, ώστε να επιταχύνει την εκτέλεση των έργων της στη Ρουμανία, σημείωσε ο επικεφαλής της Άκτωρ.
Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου προχώρησε και σε έναν απολογισμό προόδου των εν εξελίξει μεγάλων έργων που υλοποιεί η Άκτωρ στη Ρουμανία, αθροιστικού προϋπολογισμού 1,3 δισ.ευρώ. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο Lot 3 του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου Βουκουρεστίου A0 (63% του φυσικού αντικειμένου), ο οποίος θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι και στο υποτμήμα 2 της σιδηροδρομικής γραμμής Apața-Cața (21,7% του φυσικού αντικειμένου), ένα δύσκολο τεχνικό έργο, το οποίο αποτελεί ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη, όπου θα γίνει παράλληλη χρήση 4 μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων.
Ο επικεφαλής της Άκτωρ τόνισε ότι αποτελεί ισχυρή πεποίθηση του ομίλου Intrakat ότι η Ρουμανία διαθέτει διευρυμένες προοπτικές στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής οικογένειας και των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή. Και επισήμανε ότι η χώρα έχει αποκτήσει ευρύτερο ενδιαφέρον, καθώς η ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, μετά τη λήξη του πολέμου, θα περνάει μέσα από τη Ρουμανία και τους σιδηροδρομικούς και οδικούς άξονες που θα συνδέουν το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα.