Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

ΔΑΑ: Άνοιγμα στην κινεζική αγορά με νέες απευθείας πτήσεις από Σαγκάη

Περαιτέρω άνοιγμα στην κινεζική αγορά κάνει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο οποίος υποδέχτηκε χθες την πτήση εγκαινίων της Juneyao Air από τη Σαγκάη προς την Αθήνα, με 300 επιβάτες. Τα τρία εβδομαδιαία δρομολόγια της Juneyao προστίθενται στην επέκταση των δρομολογίων της Air China από Πεκίνο προς Αθήνα σε 5 κάθε εβδομάδα, από 3 που ήταν έως το τέλος Μαρτίου, ανοίγοντας τον δρόμο για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα.

«Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους ταξιδιωτικούς προορισμούς των Κινέζων και αυτό μας δημιουργεί αισιοδοξία ότι όχι μόνο θα διατηρηθεί η πτήση μακροπρόθεσμα, αλλά θα φτάσουμε στο σημείο να γίνει καθημερινή», είπε ο Wang Junjin, πρόεδρος της Juneyao Air. Αποκάλεσε την Αθήνα «μαργαριτάρι της Μεσογείου» και ευχαρίστησε τις κυβερνήσεις Ελλάδας και Κίνας, αλλά και όλους όσοι εργάστηκαν επί τέσσερα χρόνια προκειμένου να ξεκινήσει το δρομολόγιο.

Η πτήση Αθήνα – Σαγκάη θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, με αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner. Η πτήση διαρκεί περίπου 12 ώρες. Το αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner που πραγματοποίησε χθες την πρώτη πτήση έλαβε την υψηλότερη τιμή στο αεροπορικό περιβάλλον, την υποδοχή με την παραδοσιακή «υδάτινη αψίδα».

«Η σύνδεση της Αθήνας με το επιχειρηματικό κέντρο της Κίνας είναι ένα τεράστιο βήμα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, επισημαίνοντας ότι το αεροδρόμιο είναι Chinese-ready (έτοιμο να υποδεχτεί Κινέζους) και ήδη o ιστότοπός του λειτουργεί και στην κινεζική γλώσσα.

Με δεδομένο ότι η Σαγκάη έχει έως τώρα καταγράψει τα υψηλότερα ποσοστά κίνησης μέσω ενδιάμεσων προορισμών στην Αθήνα, η προσθήκη της απευθείας σύνδεσης αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές αναπτυξιακές εξελίξεις για το αεροδρόμιο, την πόλη μας και τη χώρα, εξήγησε η διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.

Ο κ. Μιχάλης Κεφαλογιάννης, Προέδρος του Δ.Σ., ΔΑΑ, ο κ. Wang Junjin, Πρόεδρος της Juneyao Air και η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ, ΔΑΑ
Ο κ. Μιχάλης Κεφαλογιάννης, προέδρος του ΔΣ ΔΑΑ, ο κ. Wang Junjin, πρόεδρος της Juneyao Air, και η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ ΔΑΑ

Ένας επιπλέον παράγοντας που είναι σημαντική η προσέγγιση της Juneyao Air στην Ελλάδα είναι το γεγονός ότι ασκούσε πάντα την πρωτοβουλία «Belt and Road», τηρώντας τις τρεις βασικές κατευθύνσεις: τη στρατηγική ανάπτυξης του διεθνούς δικτύου δρομολογίων της, τη βελτίωση της επιχειρησιακής χωρητικότητας και των υπηρεσιών και την ανάληψη της ευθύνης να χρησιμεύσει ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Κίνας και του κόσμου. Ως μέλος ενός ομίλου που κατέχει αεροπορική εταιρεία και αυτοκινητοβιομηχανία (λανσάρει το 2025 το ηλεκτρικό όχημα Juneyao Auto), έχει συστήσει τη στρατηγική «Juneyao Journey», η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της «ενοποίησης αέρος-γης», βοηθώντας την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της πολιτικής αεροπορίας, του τουρισμού και των πολιτιστικών φορέων, επεκτείνοντας την αλυσίδα υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα.

Ποια είναι η Juneyao Air

Η Juneyao Air ιδρύθηκε το 2006 και είναι μία από τις κορυφαίες ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες της Κίνας και η πρώτη που έγινε Connecting Partner της Star Alliance. Η εταιρεία πετάει σήμερα σε περίπου 200 προορισμούς στην Ασία και στην Ευρώπη, με σύγχρονο στόλο 95 αεροσκαφών, που περιλαμβάνει Airbus A320 στενής ατράκτου και Boeing 787-9 Dreamliner ευρείας ατράκτου.

Ιστορικό ορόσημο αποτελεί το γεγονός ότι η Juneyao Air έγινε η πρώτη κινεζική ιδιωτική αεροπορική εταιρεία που εκτελεί διηπειρωτικές πτήσεις από τον Ιούνιο του 2019, με την καθημερινή σύνδεση της Σαγκάης με το Ελσίνκι.

Επί του παρόντος, συμπεριλαμβανομένου του δρομολογίου Σαγκάη – Αθήνα, η Juneyao Air πραγματοποιεί συνολικά 4 διηπειρωτικά δρομολόγια, συνδέοντας τη Σαγκάη, το μεγαλύτερο και πιο δυναμικό οικονομικό κέντρο της Κίνας, και τη Henan, την κεντρική επαρχία με τη μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, με το Ελσίνκι, την πύλη της Ευρώπης, το Μιλάνο, την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, και την Αθήνα, το μαργαριτάρι της Μεσογείου. Έως και τον Μάρτιο του 2024, η Juneyao Air πραγματοποίησε περισσότερες από 1.200 διηπειρωτικές πτήσεις και μετέφερε περισσότερους από 220.000 επιβάτες. Από τον μεγαλύτερο κόμβο/βάση της στη Σαγκάη, η εταιρεία επιχειρεί με 7 αεροσκάφη αυτού του τύπου, ενώ 2 ακόμη αεροσκάφη αναμένεται να έχουν παραδοθεί έως το τέλος του 2024.

Η κινεζική αγορά τουριστών

Το 2019, την τελευταία χρονιά πριν από την πανδημία, οπότε και «πάγωσαν» οι πτήσεις από Κίνα, 149.600 επιβάτες (αφίξεις συν αναχωρήσεις) πέρασαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας και μόνο το 10% ταξίδευαν απευθείας. Πέρυσι η αγορά ανέκαμψε στο 90%, με περίπου 95.000 Κινέζους επιβάτες.

Το 68% των Κινέζων που επισκέπτονται την Αθήνα είναι ταξιδιώτες αναψυχής, ενώ ένα επιπλέον 6% επισκέπτεται συγγενείς και φίλους. Ο μέσος όρος ηλικίας των Κινέζων επισκεπτών της Ελλάδας είναι τα 41 χρόνια και ταξιδεύουν κυρίως ως ζευγάρια. Το 52% των Κινέζων προγραμματίζει το ταξίδι του με τη βοήθεια ενός τουριστικού πράκτορα και το 47% προχωρεί σε κράτηση μέσω της ιστοσελίδας αεροπορικής εταιρείας. Κλείνουν το εισιτήριό τους κατά μέσο όρο 63 ημέρες πριν από την πτήση. Πραγματοποιούν 1 ταξίδι τον χρόνο στην Αθήνα, με μέση διάρκεια ταξιδιού στην Ελλάδα τις 12 ημέρες, εκ των οποίων περνούν 4 ημέρες στην Αθήνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!