Γ.Δ.
1527.1 +0,16%
ACAG
-0,50%
6.01
BOCHGR
+0,79%
5.12
CENER
+1,03%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
+1,71%
1.49
NOVAL
-0,21%
2.355
OPTIMA
-0,31%
12.96
TITC
+0,47%
42.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,78%
1.81
ΑΒΕ
0,00%
0.47
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
0,00%
4.11
ΑΛΦΑ
+0,23%
1.782
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,40%
10.08
ΑΣΚΟ
-1,56%
3.15
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,03%
0.786
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.19
ΒΙΟ
-0,17%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+1,03%
1.96
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.38
ΔΑΑ
-0,15%
8.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,88%
12.62
ΔΟΜΙΚ
+2,04%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+9,37%
0.362
ΕΒΡΟΦ
+1,88%
1.895
ΕΕΕ
0,00%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+1,92%
1.802
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.27
ΕΛΛ
+0,69%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.235
ΕΛΠΕ
-1,88%
7.555
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-1,27%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,46%
2.185
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
1.225
ΕΤΕ
0,00%
8.33
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.93
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.485
ΕΧΑΕ
+0,73%
4.805
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-1,13%
0.3505
ΙΛΥΔΑ
+2,59%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.76
ΙΝΚΑΤΔ
+21,00%
0.0121
ΙΝΛΙΦ
-1,08%
4.59
ΙΝΛΟΤ
+1,12%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+1,86%
6.03
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+0,79%
3.17
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
-0,14%
1.406
ΚΟΥΕΣ
-1,45%
6.1
ΚΡΙ
-0,63%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
+1,24%
0.818
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+5,83%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,98%
3.09
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
+3,11%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,18%
2.83
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,09%
21.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
24.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,30%
33.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.784
ΞΥΛΚ
+1,75%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,06%
28.5
ΟΛΠ
+1,23%
28.75
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,06%
16.06
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.785
ΟΤΕ
+0,13%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-0,92%
10.82
ΠΑΙΡ
+7,62%
1.13
ΠΑΠ
+0,80%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.314
ΠΕΡΦ
-0,71%
5.56
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.135
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,16%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,43%
6.1
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+1,47%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+1,63%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
+0,65%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,83%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,48%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
0,00%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προσωρινός ανάδοχος για τον ΒΟΑΚ

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει πλέον ο ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο μετά την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, όπως είχε γίνει γνωστό, ανακοίνωσε σε συνέχεια και σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.) ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ».

Η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών. Το συνολικό μήκος του τμήματος Χανιά-Ηράκλειο ανέρχεται σε 187 χλμ. (συμπεριλαμβανομένων και 30 χλμ. που αφορούν το υπό προαίρεση τμήμα Κίσσαμος-Χανιά).

Η Κρήτη είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας με μόνιμο πληθυσμό περίπου 700.000 κατοίκων και ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός στη χώρα, με τον μεγαλύτερο αριθμό διεθνών αφίξεων. Το συνολικό μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ανέρχεται σε περίπου 300 χλμ., συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων «Χερσόνησος- Άγιος Νικόλαος» (βρίσκεται υπό κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ) και «Άγιος Νικόλαος – Νεάπολη».  Ο ΒΟΑΚ θεωρείται ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή σε όλη την Ευρώπη τη συγκεκριμένη περίοδο.

Η ανάληψη της παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ σηματοδοτεί μια εξαιρετικά θετική και πολλαπλά σημαντική εξέλιξη, με πλήθος οφέλη για τον Όμιλο και τους μετόχους του. Ενισχύει το μέγεθος και την αξία του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθώς και την παραγωγή σημαντικών, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση, επιτρέποντας  τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου.

Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού καταδεικνύει για μία ακόμη φορά την τεχνική και οικονομική ικανότητα του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κι επιβεβαιώνει την μεγάλη εμπειρία και την αποτελεσματικότητα του στην διεκδίκηση μεγάλων έργων, μέσω σοβαρών κι ανταγωνιστικών προσφορών που διασφαλίζουν τόσο τα συμφέροντα των μετόχων της εταιρείας, όσο και ιδιαιτέρως ικανοποιητικούς όρους για το ελληνικό Δημόσιο.

Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε έργα παραχωρήσεων και ΣΔΙΤ, διαχειριζόμενος περισσότερα από 1.600 χλμ. κομβικής σημασίας αυτοκινητοδρόμων (με την προσθήκη της Εγνατίας Οδού και της Αττικής Οδού) και εμβληματικά έργα που αντιστοιχούν σε επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως ο νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης, το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό, το οδικό τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η Ολοκληρωμένη Διαχείριση Απορριμμάτων στις Περιφέρειες Ηπείρου και Πελοποννήσου κ.ά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!