Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Αποχωρεί ο CEO της Boeing Ντέιβ Καλχούν μέχρι τα τέλη του 2024

Ραγδαίες εξελίξεις στην Boeing καθώς ο CEO της Ντέιβ Καλχούν ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει στα τέλη του 2024, καθώς η κρίση με το 737 Max επιβαρύνει τον αεροναυπηγικό γίγαντα με αποτέλεσμα να οδηγείται σε ευρεία διοικητική αναδιάρθρωση.

Ο Larry Kellner, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, παραιτείται επίσης και δεν θα θέσει υποψηφιότητα για επανεκλογή στην ετήσια συνέλευση της Boeing τον Μάιο σύμφωνα με το cnbc. Θα τον διαδεχθεί στην προεδρία ο Steve Mollenkopf, ο οποίος είναι διευθυντής της Boeing από το 2020 και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Qualcomm. Ο Mollenkopf θα ηγηθεί του διοικητικού συμβουλίου στην επιλογή νέου διευθύνοντος συμβούλου, δήλωσε η Boeing.

Και ο Stan Deal, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, αποχωρεί από την εταιρεία με άμεση ισχύ. Τη θέση του αναλαμβάνει η Stephanie Pope, η οποία έγινε πρόσφατα διευθύνουσα σύμβουλος της Boeing, αφού προηγουμένως διηύθυνε την Boeing Global Services.

Boeing: Καταλύτης των αλλαγών το ατύχημα της Alaska Airlines

Οι αποχωρήσεις έρχονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αυξήσει τις εκκλήσεις για σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία μετά από μια σειρά ποιοτικών και κατασκευαστικών ελαττωμάτων στα αεροπλάνα της Boeing. Ο έλεγχος εντάθηκε μετά το ατύχημα της 5ης Ιανουαρίου, όταν ένα πώμα πόρτας εξερράγη από ένα σχεδόν νέο Boeing 737 Max 9 λεπτά μετά την πτήση της Alaska Airlines πτήση της Αλάσκα.

«Όπως όλοι γνωρίζετε, το ατύχημα της πτήσης 1282 της Alaska Airlines ήταν μια στιγμή καμπής για την Boeing», έγραψε ο Καλχούν στους εργαζόμενους τη Δευτέρα. «Πρέπει να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε σε αυτό το ατύχημα με ταπεινότητα και πλήρη διαφάνεια. Πρέπει επίσης να εμπεδώσουμε την απόλυτη δέσμευση για την ασφάλεια και την ποιότητα σε κάθε επίπεδο της εταιρείας μας.
“Τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα πάνω μας και ξέρω ότι θα βγούμε από αυτή τη στιγμή μια καλύτερη εταιρεία, αξιοποιώντας όλα τα διδάγματα που συσσωρεύσαμε καθώς εργαστήκαμε από κοινού για την ανοικοδόμηση της Boeing τα τελευταία χρόνια», έγραψε.

Ο Καλχούν δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του τη Δευτέρα ότι η απόφαση παραίτησης ήταν «100%» δική του.

«Έχουμε άλλο ένα βουνό να ανέβουμε», δήλωσε ο Calhoun. «Ας μην αποφύγουμε το κάλεσμα για δράση. Ας μην αποφύγουμε τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο εργοστάσιό μας. Ας μην αποφύγουμε την ανάγκη να επιβραδύνουμε λίγο και να αφήσουμε την αλυσίδα εφοδιασμού να μας προλάβει».

Ο Καλχούν διορίστηκε στην κορυφαία θέση στα τέλη του 2019 και ανέλαβε το τιμόνι της Boeing στις αρχές του 2020, αφού η εταιρεία απέπεμψε τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλό της, Dennis Muilenburg, για τους χειρισμούς του στον απόηχο των δύο θανατηφόρων συντριβών του 737 Max.

Boeing: Τα προβλήματα παραγωγής

Επί μήνες ο Καλχούν υποσχόταν στους επενδυτές, στους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών και στο ευρύ κοινό ότι η Boeing θα θέσει υπό έλεγχο τα μυριάδες προβλήματα ποιότητας που αντιμετωπίζει. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει εντείνει την εποπτεία της Boeing, και ο διοικητής της υπηρεσίας Μάικ Γουίτακερ μετά το ατύχημα της Alaska Airlines δήλωσε ότι η Boeing θα απαγορευτεί να αυξήσει την παραγωγή 737 έως ότου η FAA ικανοποιηθεί από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας.

Τα προβλήματα παραγωγής της Boeing καθυστέρησαν τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών στους πελάτες και εμπόδισαν τα σχέδια ανάπτυξης. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι ορισμένων από τους μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της United Airlines , Southwest Airlines και American Airlines έχουν διαμαρτυρηθεί δημοσίως για τις καθυστερήσεις.

Η Ryanair, ο μεγαλύτερος πελάτης της Boeing στην Ευρώπη, ανέφερε σε δήλωσή της τη Δευτέρα ότι χαιρετίζει τις αλλαγές στη διοίκηση.

«Ο Stan Deal έχει κάνει σπουδαία δουλειά στις πωλήσεις για την Boeing για πολλά χρόνια, αλλά δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να αλλάξει τη λειτουργία στο Σιάτλ, και εκεί ήταν τα περισσότερα προβλήματα τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary σε βίντεο που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

Ο διευθύνων σύμβουλος της United, Σκοτ Κίρμπι, νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι προέτρεψε την Boeing να σταματήσει να κατασκευάζει τα αεροσκάφη Max 10 που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί για την εταιρεία, επειδή δεν ήταν σαφές πότε η FAA θα έδινε άδεια στα αεροσκάφη αυτά να πετάξουν.

Boeing: Άνοδος της μετοχής

Την περασμένη εβδομάδα, οι διευθύνοντες σύμβουλοι των αεροπορικών εταιρειών άρχισαν να προγραμματίζουν συναντήσεις με τους διευθυντές της Boeing για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την έλλειψη ελέγχων ποιότητας κατασκευής και τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη παραγωγή των αεροσκαφών 737 Max. Στις συναντήσεις θα συμμετείχαν ο Kellner και ένα ή περισσότερα άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Επίσης, την περασμένη εβδομάδα, ο οικονομικός διευθυντής της Boeing Brian West δήλωσε σε συνέδριο του κλάδου ότι η Boeing θα κάψει περισσότερα μετρητά από τα αναμενόμενα λόγω της περιορισμένης παραγωγής του 737 Max.
Η μετοχή της Boeing σημείωσε άνοδο λιγότερο από 1% στις πρώτες συναλλαγές της Δευτέρας μετά την ανακοίνωση του Καλχούν. Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!