THEPOWERGAME
Τον νέο βηματισμό του ψάχνει να βρει ο όμιλος Folli Follie τρία χρόνια μετά από το σκάνδαλο που ουσιαστικά τον απογύμνωσε, καθώς έχασε τον μεγαλύτερο αριθμό των καταστημάτων που διέθετε, αλλά κυρίως των συνεργασιών αντιπροσώπευσης με ξένους οίκους. Η νέα διοίκηση παρά την κρίση της πανδημίας προσπαθεί να αξιοποιήσει την ενδιάμεση χρηματοδότηση ύψους 13 εκατ. ευρώ που έλαβε από το fund Arena επεκτείνοντας τον όμιλο σε τομείς με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.
Η πλέον πρόσφατη κίνηση ήταν αυτή της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος της Heaven on Earth. Η τελευταία είναι ένα σήμα της εταιρείας FF Cosmetics, που στις παλιές καλές μέρες του ομίλου είχε ως πετράδι του στέμματος την αντιπροσωπεία της Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο και στο τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό, αυτόν για την χρήση του 2017 είχε τζίρο άνω των 11 εκατ. ευρώ. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της Heaven on Earth είναι συνέχεια του φυσικού που δημιουργήθηκε το 1999 στην Κηφισιά και το 2014 εντάχθηκε στην οικογένεια του FF Group. Όπως ανέφεραν εκπρόσωποι της FF Group στο powergame.gr στόχος είναι και η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων του σήματος συλλογών home décor, αρωμάτων, ομορφιάς και περιποίησης. Ήδη είχε δρομολογηθεί η δημιουργία ενός δεύτερου καταστήματος όμως η πανδημία πήγε πίσω τα συγκεκριμένα πλάνα.
Factory Outlet Local
Όπως είχε αναφερθεί στην Γενική Συνέλευση της Folli Follie ο όμιλος θα ενισχύσει περισσότερο την παρουσία του στον χώρο του ενδύματος με τα Factory Outlet Local . Ήδη από τις αρχές Μαρτίου έχει ξεκινήσει την λειτουργία του εντός του καταστήματος στην οδό Πειραιώς το νέο concept που φιλοδοξεί να γίνει το πρώτο εκπτωτικό πολυκατάστημα στην Ελλάδα. Στόχος την διοίκησης είναι να προστεθούν έως το τέλος του 2021 δύο ακόμη Factory Outlet Local σε κομβικά σημεία της πρωτεύουσας.
Collective
Αιχμή του δόρατος στον χώρο του ενδύματος αποτελεί η αλυσίδα Collective. Μετά την απώλεια της Nike ο όμιλος ενίσχυσε το δίκτυο των fashion, multi brand καταστημάτων Collective με αποτέλεσμα να διαθέτει σήμερα σχεδόν 30 σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Μέσα στο 2021 ξεκίνησαν την λειτουργία τους δύο καταστήματα σε Χαλάνδρι και Καλλιθέα και όπως σημειώνει η διοίκηση η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου σε Ελλάδα και Βαλκάνια αποτελεί στρατηγική επένδυση.
Παράλληλα με το σήμα Collective o όμιλος αναπτύσσει και τα σήματα Collective Sports και Sport Loft στο αθλητικό ένδυμα και Collective Underwear στα εσώρουχα και τα μαγιό.