Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Hellenic Train: Δεν αποεπενδύουμε από την Ελλάδα

H Hellenic Train διέψευσε τα δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία οι Ιταλοί ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν το project «ελληνικός σιδηρόδρομος». Σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός για οποιαδήποτε αποεπένδυση από την Ελλάδα, επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή της για βελτίωση των τρένων στη χώρα.

Τα προβλήματα για την εταιρεία που διαχειρίζεται τα τρένα στην Ελλάδα, δεν έχουν τέλος, καθώς μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη ακολούθησαν (λίγους μήνες αργότερα) οι μεγάλες καταστροφές στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω της κακοκαιρίας Daniel. Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2023 ο επικεφαλής της εταιρείας, Maurizio Capotorto, είχε καλέσει το Ελληνικό Δημόσιο να στηρίξει τον σιδηρόδρομο, προκειμένου να μπορέσει να επανακάμψει.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Σε συνέχεια φημολογίας που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες σε μερίδα του Τύπου, η Hellenic Train διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε αποεπένδυση από την Ελλάδα και επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να συνεχίσει να λειτουργεί στην υπηρεσία του επιβατικού κοινού, τηρώντας τη δέσμευσή της για τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού συστήματος. Κατά συνέπεια, η εταιρεία απορρίπτει κάθε αμφιβολία για τη συνέχιση του έργου της και για το μέλλον της ως μέρος των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών» αναφέρει η ανακοίνωση της Hellenic Train.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ

Με βάση το ρεπορτάζ, πάντως, «ακόμα και αν οι Ιταλοί θέλουν να αποχωρήσουν πρέπει πρώτα να βρουν αγοραστή για τη Hellenic Train, πράγμα δύσκολο στο κλίμα που δημιουργήθηκε μετά την τραγωδία των Τεμπών και τις θεομηνίες στη Θεσσαλία που προκάλεσαν ακόμα μεγαλύτερες ζημιές στον σιδηρόδρομο».

Στο ερώτημα «Γιατί όμως αποφάσισαν οι Ιταλοί να επενδύσουν στην Ελλάδα όταν γνώριζαν την κατάντια του σιδηροδρομικού δικτύου με τις εργολαβίες που δεν τελειώνουν ποτέ;» η απάντηση συνδέεται με το γεγονός: «Οι γνωρίζοντες υποστηρίζουν πως η FSI επένδυσε στην Ελλάδα γιατί το 2017 είδε πως μ’ ένα χαμηλό “εισιτήριο εισόδου”, τα 45 εκατ. που πλήρωσε για την Hellenic Train, θα επωφελούνταν από δύο παράγοντες. Από την ανάπτυξη της χώρας στον τομέα του διαμετακομιστικού εμπορίου (logistics) και από τις παχυλές ετήσιες επιδοτήσεις για τις λεγόμενες “άγονες γραμμές” του σιδηροδρόμου στις οποίες έχει ενταχθεί σχεδόν το σύνολο του δικτύου και φτάνουν τα 50 – 65 εκατ. ευρώ τον χρόνο μέχρι το 2037».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!