Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Aegean: Προσθέτει 1,1 εκατ. θέσεις το 2024

«Εξαιρετική χρονιά για την Aegean» χαρακτήρισε το 2023 ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές για την οικονομική χρήση του 2023, «τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης, επιβατικής κίνησης και εσόδων, όσο και σε επίπεδο επέκτασης, επενδύσεων, κερδοφορίας και ρευστότητας». Για τον λόγο αυτό, ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά μετά το 2019, το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,75 ευρώ ανά μετοχή.

Οι προοπτικές για το 2024 είναι επίσης πολύ θετικές με τον κ. Βασιλάκη να αναφέρει ότι η Aegean πρόκειται να αυξήσει κατά 1,1 εκατ. τις διαθέσιμες θέσεις, φτάνοντας συνολικά τα 19,5 εκατομμύρια, έχοντας στο πρόγραμμά της 47 χώρες και 249 δρομολόγια. Η έμφαση της ανάπτυξης του 2024 θα δοθεί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας 7% περισσότερες θέσεις και στις δύο βάσεις της.

Το θέμα με τους κινητήρες της P&W

Επιπλέον, ο κ. Βασιλάκη ανακοίνωσε ότι η Aegean έχει έρθει σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία κατασκευής κινητήρων Pratt & Whitney προκειμένου να λάβει αποζημίωση για την καθήλωση των αεροσκαφών Airbus A320. Η P&W έχει αναγκάσει δεκάδες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως να καθηλώσουν τα αεροσκάφη τους που φέρουν τους κινητήρες GTF καθώς κάποια εξαρτήματά τους αντιμετωπίζουν ζητήματα και γι’ αυτό θα πρέπει να αποσυναρμολογηθούν και να επιθεωρηθούν.

Ο κ. Βασιλάκης εξήγησε ότι οι όροι της συμφωνίας της Aegean με την P&W είναι εμπιστευτικοί. Σημείωσε όμως ότι το ύψος της αποζημίωσης καλύπτει ένα σημαντικό μέρος του κόστους που επιφέρει αυτή η διαδικασία, αλλά σίγουρα όχι το συνολικό κόστος, το οποίο αφορά τόσο την επέκταση του χρόνου πτήσης κάποιων παλαιότερων αεροσκαφών τα οποία θα αντικαταστήσουν τα καθηλωμένα αεροπλάνα αλλά και τον περιορισμό της δυνατότητας περαιτέρω ανάπτυξης της Aegean λόγω μικρότερου αριθμού διαθέσιμων αεροπλάνων.

«Το πρόβλημα θα διαρκέσει περίπου 2,5 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ο επανέλεγχος όλων των αεροσκαφών», ανέφερε ο πρόεδρος της Aegean.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!