Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Swarovski: Ευρεία ανάπτυξη με άνοδο 4% στα 1,832 εκατ. ευρώ

Η οικογενειακή επιχείρηση Swarovski Crystal Business ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημοσίευσε συνολική και ευρεία ανάπτυξη +4% στα 1,832 εκατ. ευρώ έναντι του προηγούμενου έτους, βασιζόμενη σε ισχυρή αύξηση +10% σε συγκρίσιμη βάση. Αυτό ήταν πολύ πάνω από την αγορά σε έναν επιβραδυνόμενο πολυτελή τομέα και ένα ασταθές γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον.

Επιπλέον, η EBIT πριν από τα κόστη αναδιάρθρωσης επέστρεψε σε θετικό έδαφος για πρώτη φορά από το 2019, παρά τις σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις από τις διακυμάνσεις των ξένων νομισμάτων. Το ισχυρό τέταρτο τρίμηνο ήταν το κλειδί για την άνοδο της συνολικής απόδοσης του 2023, με αύξηση πωλήσεων +9% και EBIT πριν από την αναδιάρθρωση του κόστους να φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο από το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Τα αποτελέσματα του 2023 επισφραγίζουν την επιλογή της στρατηγικής κατεύθυνσης της Swarovski με στόχο να αναδείξει και να διατηρήσει την εμβληματική κληρονομιά της στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής και το μετασχηματισμό του μοντέλου επιχειρήσεών της. «Αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα επιβραβεύουν την στρατηγικής LUXignite, την μακροχρόνια δύναμη του εμβληματικού μας brand και της μοναδικής μας savoir-faire. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων στους εργαζομένους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε ολόκληρο τον κόσμο για το πάθος και τη δέσμευσή τους, και στο διοικητικό συμβούλιο και τους μετόχους μας για τη σταθερή τους υποστήριξη,» δηλώνει ο CEO, Αλέξις Νάζαρντ. «Το 2024 θα συνεχίσουμε δυναμικά και με προσήλωση την πειθαρχημένη εκτέλεση της στρατηγικής μας, με συνεχή εστίαση στην υπερβατική δημιουργικότητα στις συλλογές προϊόντων και την επικοινωνία μας, και περαιτέρω επενδύσεις στο λιανικό δίκτυο μας και στις σημαντικές στιγμές του brand».

Swarovski: Ευρεία οργανική ανάπτυξη το 2023 

  • Όλες οι κατηγορίες επιχειρήσεων, με τις πωλήσεις στο λιανικό να αυξάνονται κατά +4%, και τα κρύσταλλα B2B κατά +5%.
  • Όλες οι κύριες κατηγορίες προϊόντων, με πρωτοπόρο τον κόσμημα που αυξήθηκε κατά +6%.
  • Όλες οι δέκα κορυφαίες αγορές επέτυχαν αύξηση στις πωλήσεις σε συγκρίσιμη βάση, με τις πωλήσεις στις κύριες πόλεις να αυξάνονται κατά +13%.
  • Ανάπτυξη omnichannel με αύξηση των εκτός σύνδεσης πωλήσεων κατά +5% και των σε απευθείας σύνδεση πωλήσεων κατά +4%, με το swarovski.com να αυξάνεται κατά +11%.
  • Ισχυρή αύξηση της κερδοφορίας των καταστημάτων κατά +36%.

Σημαντική βελτίωση στα κέρδη και στη ρευστότητα

Η εταιρεία επέτυχε θετικό κέρδος πριν από τις δαπάνες αναδιάρθρωσης παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από αντίστροφη κίνηση των ξένων νομισμάτων, ταυτόχρονα με σημαντική βελτίωση στη θέση του καθαρού χρέους. Αυτή η βελτίωση διευκολύνθηκε από την αυξημένη παραγωγή του ρευστού και την ανάπτυξη και βελτίωση της λειτουργικής υπεροχής.

Η συλλογή κοσμημάτων και η συλλογή σπιτιού του brand, οι καμπάνιες επικοινωνίας και η συνεχής ανάδειξη της εμπειρίας αγορών στο λιανικό υπό την ηγεσία της δημιουργικής διευθύντριας της Swarovski, Giovanna Engelbert, συνέχισαν να αναπτύσσουν την ευρύτητα του brand και τη θέση του ως ένα σύμβολο Pop Luxury. Επιπλέον, το 2023 σηματοδότησε μια σειρά από νέα κεφάλαια στην 128χρονη ιστορία της μάρκας, με εκθαμβωτικά νέα εμβληματικά καταστήματα στη Νέα Υόρκη και τη Σεούλ, καθώς και την εντυπωσιακή συνεργασία με την SKIMS και το λανσάρισμα μιας νέας συλλογής γυαλιών σε συνεργασία με τον συνεργάτη μας EssilorLuxottica, η οποία διεύρυνε περαιτέρω την εμβέλεια της μάρκας.

Επιπλέον, η ιστορική έκθεση Masters of Light – Από τη Βιέννη στη Σαγκάη, ήταν μια πραγματική γιορτή της savoir-faire και της πλούσιας κληρονομιάς του brand. Από την πλευρά του προϊόντος, η εμβληματική συλλογή Millenia συνέχισε να παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και η κυκλοφορία της νέας συλλογής Galaxy υπό την Swarovski Created Diamonds, εμπνευσμένη από τη γέννηση του Κόσμου, σηματοδότησε ένα ακόμη βήμα στη δέσμευσή μας για τα  τα διαμάντια που προέρχονται από εργαστήριο.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η μάρκα γνώρισε μια ισχυρή αύξηση στην επιθυμία της και την απήχησή της στους Millennials και GenZ.

Swarovski: Τα πλάνα για το 2024

Η εστίαση της εταιρείας το 2024 θα είναι στη διατήρηση και επιτάχυνση της κερδοφορίας ως ουσιώδης μέρος του ταξιδιού μετασχηματισμού LUXignite, ενώ θα συνεχίσει να αναβαθμίζει το brand, να βελτιώνει την εμπειρία αγορών και να διατηρεί την οικονομική πειθαρχία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!