Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Next.e.GO: Φαλίρισε η εταιρεία που θα επένδυε στην Ελλάδα

Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε η γερμανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, Next.e.GO Mobile, η οποία προ τετραετίας είχε ανακοινώσει σχέδιο για εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η Next.e.Go Mobile είχε πραγματοποιήσει τον Δεκέμβριο του 2020 εκδήλωση στην Αθήνα στην οποία, με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού, Κυρ. Μητσοτάκη, και πλήθους υπουργών και κυβερνητικών στελεχών, είχε ανακοινώσει πως θα κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα, ωστόσο, όπως είχε γράψει το powergame.gr τα εργοστάσια πήγαιναν από παράταση σε παράταση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η ιστορία της οποίας ξεκίνησε το 2015, τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη της αίτηση πτώχευσης, αντιμετωπίζει ξανά οικονομικά προβλήματα, μη μπορώντας να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της, παρά μάλιστα έναν γύρο χρηματοδότησης το 2021 που της απέφερε 30 εκατ. ευρώ.

Η εκ νέου πτώχευση αποδίδεται «στο αδιάφορο και δυσμενές περιβάλλον της αγοράς, και στην αβεβαιότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων μπροστά στην κινεζική εισβολή», με τα σχέδια για εργοστάσια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Βουλγαρία και Μεξικό να μένουν στα χαρτιά. Η «αβεβαιότητα» είναι εμφανής στην προκειμένη περίπτωση, αφού σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ η Next.e.Go Mobile είχε πουλήσει μόλις 1.350 οχήματα μέχρι σήμερα, παρά την επιστράτευση του δημοφιλούς ποδοσφαιριστή Νεϊμάρ για την προώθηση του νέου E.wave X.

Ο διαχειριστής της πτώχευσης, Dr. Claus-Peter Kruth, εμφανίζεται αισιόδοξος όσον αφορά μία πιθανή ανάκαμψη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ωστόσο παραμένει αμφίβολο το κατά πόσο μια νέα αρχή θα είναι επιτυχής.

«Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις τρέχουσες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με τους επενδυτές για την εύρεση λύσεων για την επιβίωση της επιχείρησης. Με το πολύ καινοτόμο προϊόν και το πρότυπο παραγωγής, είμαι αισιόδοξος ότι αυτό είναι δυνατό να επιτευχθεί», ανέφερε, όμως δεν προχώρησε σε πληροφορίες για το αν θα συνεχιστεί η παραγωγή οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!