Γ.Δ.
1454.82 +0,16%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Next.e.GO: Φαλίρισε η εταιρεία που θα επένδυε στην Ελλάδα

Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε η γερμανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, Next.e.GO Mobile, η οποία προ τετραετίας είχε ανακοινώσει σχέδιο για εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η Next.e.Go Mobile είχε πραγματοποιήσει τον Δεκέμβριο του 2020 εκδήλωση στην Αθήνα στην οποία, με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού, Κυρ. Μητσοτάκη, και πλήθους υπουργών και κυβερνητικών στελεχών, είχε ανακοινώσει πως θα κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα, ωστόσο, όπως είχε γράψει το powergame.gr τα εργοστάσια πήγαιναν από παράταση σε παράταση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η ιστορία της οποίας ξεκίνησε το 2015, τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη της αίτηση πτώχευσης, αντιμετωπίζει ξανά οικονομικά προβλήματα, μη μπορώντας να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της, παρά μάλιστα έναν γύρο χρηματοδότησης το 2021 που της απέφερε 30 εκατ. ευρώ.

Η εκ νέου πτώχευση αποδίδεται «στο αδιάφορο και δυσμενές περιβάλλον της αγοράς, και στην αβεβαιότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων μπροστά στην κινεζική εισβολή», με τα σχέδια για εργοστάσια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Βουλγαρία και Μεξικό να μένουν στα χαρτιά. Η «αβεβαιότητα» είναι εμφανής στην προκειμένη περίπτωση, αφού σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ η Next.e.Go Mobile είχε πουλήσει μόλις 1.350 οχήματα μέχρι σήμερα, παρά την επιστράτευση του δημοφιλούς ποδοσφαιριστή Νεϊμάρ για την προώθηση του νέου E.wave X.

Ο διαχειριστής της πτώχευσης, Dr. Claus-Peter Kruth, εμφανίζεται αισιόδοξος όσον αφορά μία πιθανή ανάκαμψη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ωστόσο παραμένει αμφίβολο το κατά πόσο μια νέα αρχή θα είναι επιτυχής.

«Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις τρέχουσες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με τους επενδυτές για την εύρεση λύσεων για την επιβίωση της επιχείρησης. Με το πολύ καινοτόμο προϊόν και το πρότυπο παραγωγής, είμαι αισιόδοξος ότι αυτό είναι δυνατό να επιτευχθεί», ανέφερε, όμως δεν προχώρησε σε πληροφορίες για το αν θα συνεχιστεί η παραγωγή οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!