THEPOWERGAME
Αδύναμα ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα της Foot Locker για το δ’ τρίμηνο του 2023 που έληξε στις 3 Φεβρουαρίου, ενώ εξέδωσε και αδύναμο guidance για το 2024, προβλέποντας ότι οι πωλήσεις θα είναι μεταξύ του 1% κάτω και 1% πάνω. Η εταιρεία αθλητικών ειδών, ενώ είχε αυξημένα έσοδα κατέγραψε οικονομική ζημία.
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Foot Locker στο δ’ τρίμηνο του 2023
Πιο αναλυτικά η εταιρεία αθλητικών ειδών κατέγραψε:
- Κέρδη ανά μετοχή: 38 σεντς έναντι 32 σεντς που αναμενόταν.
- Έσοδα: 2,38 δισ. δολάρια έναντι 2,28 δισ. δολαρίων που ήταν η πρόβλεψη
- Η εταιρεία ωστόσο κατέγραψε ζημίες στο τρίμηνο. Η Foot Locker έχασε 389 εκατ. δολάρια ή 4,13 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εσόδων 19 εκατ. δολαρίων ή 20 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρώς στα 2,38 δισ. δολάρια, περίπου 2% από τα 2,34 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Για το οικονομικό έτος 2024, η Foot Locker αναμένει ότι οι πωλήσεις θα είναι μεταξύ 1% κάτω και 1% πάνω, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις που έκαναν λόγο για μείωση 0,5%, σύμφωνα με την LSEG.
Αναμένει επίσης ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή θα διαμορφωθούν μεταξύ 1,50 και 1,70 δολαρίων, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της LSEG για 1,40 έως 2,30 δολάρια.
Έχει περάσει λίγο περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που η διευθύνουσα σύμβουλος Mary Dillon ανέλαβε το τιμόνι της Foot Locker. Κατά τη διάρκεια της θητείας της, οι πωλήσεις μειώνονταν σταθερά, λόγω μεταβολών στα εμπορικά σήματα αθλητικών παπουτσιών και του υψηλού πληθωρισμού που πλήττει τους καταναλωτές. Ενώ η Dillon κληρονόμησε ένα σωρό προβλήματα που υπήρχαν πολύ πριν αναλάβει και εξακολουθεί να χαίρει μεγάλης εκτίμησης στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, η ανάκαμψη της Foot Locker έγινε πιο αργά από ό,τι περίμεναν ορισμένοι αναλυτές.
Κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο, η Foot Locker σημείωσε απρόσμενα κέρδη στην κορυφή και στο τέλος του ισολογισμού. Η Dillon δήλωσε στους επενδυτές ότι η εταιρεία σημειώνει πρόοδο με τις πρωτοβουλίες ανάκαμψης. Η εταιρεία σύναψε μια νέα συμφωνία με το NBA, έκανε πλάνα για την είσοδό της στην Ινδία και δήλωσε ότι το τρίμηνο των διακοπών ξεκίνησε δυναμικά.
Τον περασμένο Μάρτιο, η Dillon ανακοίνωσε την αναζωογόνηση της σχέσης της εταιρείας με τη Nike, η οποία αποτελούσε επί μακρόν τον μεγαλύτερο παράγοντα των πωλήσεων της Foot Locker. Επιδίωξε επίσης να μειώσει την εξάρτηση της εταιρείας από τον «γίγαντα» των αθλητικών παπουτσιών, καθώς έχει επικεντρωθεί στην προώθηση των άμεσων πωλήσεων.