Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Walmart: Οι 4 λόγοι για τους οποίους θέλει να εξαγοράσει την Vizio

Τα επιχειρηματικά της πλάνα ξεδιπλώνει αυτή την περίοδο η Walmart γνωστοποιώντας την περασμένη εβδομάδα ότι σχεδιάζει να εξαγοράσει τον κατασκευαστή έξυπνων τηλεοράσεων Vizio έναντι 2,3 δισ. δολαρίων. Σε ρεπορτάζ του το CNBC παρουσιάζει τους κυριότερους λόγους για τους οποίους η εταιρεία λιανικής θέλει να εξαγοράσει τη Vizio, ανοίγοντας νέες δυνατότητες.

Η Walmart μπορεί να επωφεληθεί από την εμβέλεια της Vizio

Όταν οι αγοραστές σκέφτονται την Vizio, πιθανότατα φαντάζονται διαδρόμους καταστημάτων γεμάτους με γιγαντιαίες τηλεοράσεις. Αλλά το αναπτυσσόμενο, και όλο και πιο επικερδές, τμήμα της επιχείρησης της εταιρείας είναι λίγο πιο δύσκολο να το εντοπίσει κανείς. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία, έχει επαναπροσδιοριστεί και έχει γίνει περισσότερο εταιρεία λογισμικού. Οι τηλεοράσεις της διατίθενται με το λειτουργικό σύστημα SmartCast, το οποίο επιτρέπει στους θεατές να ανασύρουν και να παρακολουθούν εφαρμογές ροής, όπως το Netflix και το Hulu, χωρίς μια συσκευή «plug-in», όπως ένα Amazon Fire TV stick ή ένα Apple TV. Επιτρέπει επίσης στην Vizio να πουλάει διαφημίσεις.

Η Vizio μπορεί να κερδίσει χρήματα από τη διαφήμιση με τρεις τρόπους χρησιμοποιώντας το σύστημα SmartCast, δήλωσε ο Dan Day, αναλυτής ερευνών μετοχών που καλύπτει την ψηφιακή διαφήμιση για την B. Riley Securities. Μπορεί να πουλήσει διαφημίσεις στην αρχική οθόνη του SmartCast. Μπορεί να τις πουλήσει στο WatchFree+, τη δική της δωρεάν, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις εφαρμογή ροής της Vizio. Και αποκτά ένα μικρό απόθεμα διαφημίσεων που μπορεί να πουλήσει στο πλαίσιο συμφωνιών με τρίτες εταιρείες streaming. Το σύστημα SmartCast της Vizio έχει 18 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς, σύμφωνα με τη Walmart.

Ως ιδιοκτήτης της Vizio, η Walmart όχι μόνο θα μπορούσε να καθορίσει την τιμή των τηλεοράσεων Vizio στον ιστότοπό της και στα καταστήματά της, αλλά θα μπορούσε επίσης να επεκτείνει τον αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν το SmartCast προσθέτοντάς το στη δική της μάρκα τηλεοράσεων του μεγάλου λιανοπωλητή, δήλωσε ο Tarlowe της Jefferies. Ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της Walmart, όπως η Amazon, η Best Buy και η Target, που διαθέτουν τηλεοράσεις Vizio θα μπορούσαν να συνεχίσουν να πωλούν προϊόντα Vizio μετά τη συμφωνία, αλλά ορισμένοι αναλυτές λιανικής έχουν εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν μπορεί να υποβαθμίσουν τα προϊόντα του ανταγωνιστή τους.

Η μάρκα τηλεοράσεων της Walmart, Onn, έχει επί του παρόντος μια συμφωνία αδειοδότησης με τον ανταγωνιστή στον τομέα των smart tv, Roku. Οι τηλεοράσεις είναι φορτωμένες με το λειτουργικό σύστημα της Roku, το οποίο υποστηρίζει τα διαφημιστικά έσοδα της αντίπαλης εταιρείας. Ο Tarlowe και άλλοι αναλυτές στοιχηματίζουν ότι μόλις λήξει αυτό το συμβόλαιο, το SmartCast θα γίνει το λειτουργικό σύστημα στις τηλεοράσεις ιδιωτικής ετικέτας της Walmart – βάζοντας τις διαφημίσεις μπροστά σε εκατομμύρια περισσότερα μάτια χρηστών.

Η απόκτηση δεδομένων

Η Vizio γνωρίζει τι παρακολουθούν οι πελάτες. Η Walmart γνωρίζει τι αγοράζουν. Με την εξαγορά, οι δύο εταιρείες μπορούν να συνδυάσουν αυτά τα δεδομένα για να κάνουν τις διαφημίσεις πιο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές. Οι τηλεοράσεις Vizio περιλαμβάνουν τεχνολογία αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου, η οποία επιτρέπει στην εταιρεία να κατανοήσει τις προτιμήσεις ενός πελάτη όσον αφορά τη ροή, δήλωσε ο Kirby Grines, ιδρυτής της 43Twenty.

Εάν η Vizio γνωρίζει ότι ένας θεατής παίζει Xbox για δύο ώρες την ημέρα ή βλέπει πολλές παιδικές εκπομπές, η εταιρεία μπορεί στη συνέχεια να αποφασίσει εάν θα προβάλει μια διαφήμιση για ένα συγκεκριμένο σνακ ή για μια μάρκα πάνες. «Θα ξέρετε πού να εισάγετε διαφημίσεις για μεγαλύτερη εμβέλεια», δήλωσε ο Grines.

Η Walmart, από την άλλη πλευρά, γνωρίζει τι αγοράζουν οι αγοραστές της στο κατάστημα και στο διαδίκτυο – και έχει πιο λεπτομερή δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών καθώς επεκτείνει το Walmart+, τη συνδρομητική υπηρεσία της και απάντηση στο Prime της Amazon. Με τη συμφωνία με την Vizio, η Walmart μπορεί να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις της για τις αγορές για να δώσει στους πελάτες πιο σχετικές διαφημίσεις και θα γνωρίζει αν αυτές οδηγούν τους χρήστες σε αγορά, δήλωσε ο Michael Morton, αναλυτής που καλύπτει την Amazon και άλλες εταιρείες διαδικτύου στην MoffettNathanson.

Η διαφήμιση έχει χαμηλό κόστος και είναι κερδοφόρα

Κατά τη λειτουργία ενός καταστήματος, η Walmart πρέπει να κρατάει αναμμένα τα φώτα, να πληρώνει τους μισθούς των εργαζομένων και να αγοράζει είδη για να γεμίζει τα ράφια. Με την online επιχείρησή της, πρέπει να διαλέγει, να συσκευάζει και να αποστέλλει παραγγελίες. Η διαφήμιση, από την άλλη πλευρά, κοστίζει πολύ λιγότερο, δήλωσε ο Morton.

«Είναι απίστευτα κερδοφόρα», είπε, ειδικά αν συγκρίνει κανείς το κόστος συσκευασίας και αποστολής μιας online παραγγελίας με το κόστος τοποθέτησης μιας διαφήμισης τοποθέτησης προϊόντος σε μια ιστοσελίδα. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους, το οποίο μετράει πόσα κερδίζει μια εταιρεία από κάθε δολάριο πωλήσεων μετά την αφαίρεση του κόστους, είναι 65% ή υψηλότερο για τη διαφήμιση, σύμφωνα με μια εκτίμηση του Tarlowe της Jefferies. Αυτό συγκρίνεται με το περίπου 4% λειτουργικό περιθώριο κέρδους που ανέφερε η Walmart στο πιο πρόσφατο οικονομικό έτος.

Η Walmart προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη της ταχύτερα από τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας την αυτοματοποίηση και σκύβοντας σε επιχειρήσεις με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.

Ποντάρονται ήδη πολλά στη διαφήμιση

Με τη Vizio, η Walmart θα μπορούσε να τροφοδοτήσει ένα ήδη ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της επιχείρησής της. H Walmart έχει προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες διαφήμισης στα μεγάλα καταστήματά της. Αυτές περιλαμβάνουν διαφημίσεις τρίτων στις οθόνες της λωρίδας αυτοελέγχου και στις τηλεοράσεις στους διαδρόμους των καταστημάτων, διαφημιστικά σποτ στο ραδιόφωνο του καταστήματος και σταθμούς επίδειξης όπου οι μάρκες μπορούν να πληρώσουν για να δοκιμάσουν οι πελάτες τα προϊόντα τους.

Καθώς η Walmart επεκτείνει την αγορά τρίτων, οι πωλητές μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις με χορηγία που τους τοποθετούν προς την κορυφή της κατάταξης αναζήτησης ή προωθούν το προϊόν τους σε άλλα μέρη της αρχικής σελίδας της Walmart. Κατά το πιο πρόσφατο οικονομικό έτος, η παγκόσμια διαφημιστική δραστηριότητα της Walmart αυξήθηκε κατά περίπου 28% και έφτασε τα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο, η Walmart Connect, ο διαφημιστικός τομέας της εταιρείας στις ΗΠΑ, αυξήθηκε κατά 22% και οι παγκόσμιες δραστηριότητές της αυξήθηκαν κατά 33%.

Με την απόκτηση της Vizio, η Walmart θα έχει ένα άλλο είδος διαφήμισης που μπορεί να πουλήσει: Τηλεοπτικά σποτ σε υπηρεσίες streaming, τα οποία μπορεί ενδεχομένως να συνδυάσει με άλλους τύπους διαφημίσεων. Επίσης, θα εισπράξει ένα «gatekeeper fee», καθώς πολλές υπηρεσίες streaming μοιράζονται ένα μέρος των διαφημιστικών εσόδων τους με τις έξυπνες τηλεοράσεις ή τις έξυπνες συσκευές στις οποίες επιβαίνουν, δήλωσε ο Grines της 43Twenty.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!