Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Ryanair: SOS για περικοπές δρομολογίων και αυξήσεις εισιτηρίων

Η Ryanair Holdings Plc προειδοποίησε ότι θα μπορούσε να αναγκαστεί να μειώσει το πρόγραμμά της κατά την περίοδο αιχμής των καλοκαιρινών ταξιδιών, εν μέσω νέων καθυστερήσεων στις παραδόσεις αεροσκαφών από την Boeing Co.

Ο ιρλανδικός εκπτωτικός αερομεταφορέας ενδέχεται να παραλάβει λιγότερα από 40 αεροσκάφη Boeing 737 Max πριν από το τέλος Ιουνίου, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικλ Ο’ Λίρι. Μια έλλειψη αυτού του μεγέθους θα ανάγκαζε τη Ryanair να μειώσει την ετήσια πρόβλεψή της για τους επιβάτες σε 200 εκατομμύρια ανθρώπους από 205 εκατομμύρια για το επόμενο οικονομικό έτος, δήλωσε σε ενημέρωση των μέσων ενημέρωσης στο Δουβλίνο.

Οι ελλείψεις αεροσκαφών είναι πιθανό να αυξήσουν τους ευρωπαϊκούς ναύλους αυτό το καλοκαίρι, πρόσθεσε ο O’Leary, καθώς ανταγωνιστές όπως η Wizz Air Holdings Plc και η Deutsche Lufthansa AG καθηλώνουν αεροπλάνα για να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα κινητήρα σε ορισμένα αεροσκάφη της Airbus SE.

«Κάνουμε τους προϋπολογισμούς μας με βάση μια αύξηση των ναύλων μεταξύ 5 και 10%, δήλωσε ο Ο’ Λίρι. «Για μένα φαίνεται κάπως λογικό».

Μόλις τον περασμένο μήνα, η Ryanair παρέμενε «αρκετά σίγουρη» ότι η Boeing θα παραδώσει 50 νέα αεροσκάφη μέχρι το καλοκαίρι, αφού μια παρ’ ολίγον καταστροφή στις αρχές Ιανουαρίου ανάγκασε την αμερικανική αεροπορική εταιρεία να επιβραδύνει την παραγωγή. Αρχικά η αεροπορική εταιρεία επρόκειτο να παραλάβει 57 αεροσκάφη Max μεταξύ του καλοκαιριού του 2023 και του 2024.

«Η ανάπτυξή μας έχει περιοριστεί επειδή σε αυτό το χρονικό σημείο δεν γνωρίζουμε πραγματικά πόσα αεροσκάφη θα πάρουμε από την Boeing», δήλωσε ο Ο’ Λίρι. «Νομίζω ότι το 40 μοιάζει με τον πιο ρεαλιστικό αριθμό, αλλά αυτός έχει μετακινηθεί προς τα κάτω από το 50 τις τελευταίες δύο εβδομάδες».

Η Ryanair βγάζει τα περισσότερα χρήματά της την καλοκαιρινή περίοδο και οι περικοπές στο πρόγραμμά της σημαίνουν χαμηλότερα έσοδα. Ο Ο’ Λίρι δήλωσε ότι ο αερομεταφορέας είχε βασίσει τον προγραμματισμό του στην προσδοκία ότι θα παραλάβει 50 αεροπλάνα και θα πρέπει να προβεί σε περικοπές στο πρόγραμμα αν δεν παραλάβει τουλάχιστον 40 μέχρι τον Μάρτιο, το τέλος του οικονομικού της έτους.

«Υπάρχει μια συζήτηση με την Boeing σχετικά με το αν δικαιούμαστε κάποια αποζημίωση για αυτές τις καθυστερημένες παραδόσεις», δήλωσε ο Ο’ Λίρι.

Οι μετοχές της Ryanair σημείωσαν άνοδο 1,1% στα 20,67 ευρώ στις 8:43 π.μ. στο Δουβλίνο. Τα κέρδη φέρνουν τη μετοχή κοντά στο όριο των 21 ευρώ που, αν διατηρηθεί, θα έδινε στον O’Leary ένα τεράστιο μπόνους ύψους 100 εκατ. ευρώ.

Η Boeing έχει χάσει 23% φέτος, τη χειρότερη επίδοση στον βιομηχανικό μέσο όρο του Dow Jones.

Η έκρηξη στον αέρα ενός αεροσκάφους 737 Max στις 5 Ιανουαρίου οδήγησε σε αυστηρό έλεγχο της ποιότητας κατασκευής στην αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών. Η παραγωγή του εργοστασίου έχει επιβραδυνθεί καθώς οι επιθεωρητές της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας εξετάζουν τους ελέγχους ποιότητας στην Boeing και στον προμηθευτή της ατράκτου. Η υπηρεσία έχει απαγορεύσει στην Boeing να αυξήσει τους ρυθμούς παραγωγής του Max μέχρι να βεβαιωθεί ότι η ποιότητα έχει βελτιωθεί.

Επικοινωνούμε με τους πελάτες ότι ορισμένα χρονοδιαγράμματα παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν, καθώς χρειαζόμαστε τον απαραίτητο χρόνο για να διασφαλίσουμε ότι κάθε αεροπλάνο που παραδίδουμε είναι υψηλής ποιότητας και πληροί όλες τις απαιτήσεις των πελατών και των κανονισμών», αναφέρει η Boeing σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία εργάζεται για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της Ryanair «και αναλαμβάνει δράση σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ενίσχυση της ποιότητας και των επιδόσεων παράδοσης των 737».

Την περασμένη εβδομάδα, η Boeing ανακοίνωσε ότι απομάκρυνε τον Ed Clark, επικεφαλής του προγράμματος 737 Max. Τον διαδέχεται η Katie Ringgold, ενώ η επικεφαλής παραγωγής Elizabeth Lund έγινε ανώτερος αντιπρόεδρος ποιότητας της Boeing Commercial Airplanes.

Ο O’Leary δήλωσε ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με τις αλλαγές, λέγοντας ότι η Boeing θα έπρεπε να έχει ένα άτομο υπεύθυνο για την παραγωγή 737 χωρίς ποιοτικά ελαττώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!