Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Ryanair: SOS για περικοπές δρομολογίων και αυξήσεις εισιτηρίων

Η Ryanair Holdings Plc προειδοποίησε ότι θα μπορούσε να αναγκαστεί να μειώσει το πρόγραμμά της κατά την περίοδο αιχμής των καλοκαιρινών ταξιδιών, εν μέσω νέων καθυστερήσεων στις παραδόσεις αεροσκαφών από την Boeing Co.

Ο ιρλανδικός εκπτωτικός αερομεταφορέας ενδέχεται να παραλάβει λιγότερα από 40 αεροσκάφη Boeing 737 Max πριν από το τέλος Ιουνίου, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικλ Ο’ Λίρι. Μια έλλειψη αυτού του μεγέθους θα ανάγκαζε τη Ryanair να μειώσει την ετήσια πρόβλεψή της για τους επιβάτες σε 200 εκατομμύρια ανθρώπους από 205 εκατομμύρια για το επόμενο οικονομικό έτος, δήλωσε σε ενημέρωση των μέσων ενημέρωσης στο Δουβλίνο.

Οι ελλείψεις αεροσκαφών είναι πιθανό να αυξήσουν τους ευρωπαϊκούς ναύλους αυτό το καλοκαίρι, πρόσθεσε ο O’Leary, καθώς ανταγωνιστές όπως η Wizz Air Holdings Plc και η Deutsche Lufthansa AG καθηλώνουν αεροπλάνα για να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα κινητήρα σε ορισμένα αεροσκάφη της Airbus SE.

«Κάνουμε τους προϋπολογισμούς μας με βάση μια αύξηση των ναύλων μεταξύ 5 και 10%, δήλωσε ο Ο’ Λίρι. «Για μένα φαίνεται κάπως λογικό».

Μόλις τον περασμένο μήνα, η Ryanair παρέμενε «αρκετά σίγουρη» ότι η Boeing θα παραδώσει 50 νέα αεροσκάφη μέχρι το καλοκαίρι, αφού μια παρ’ ολίγον καταστροφή στις αρχές Ιανουαρίου ανάγκασε την αμερικανική αεροπορική εταιρεία να επιβραδύνει την παραγωγή. Αρχικά η αεροπορική εταιρεία επρόκειτο να παραλάβει 57 αεροσκάφη Max μεταξύ του καλοκαιριού του 2023 και του 2024.

«Η ανάπτυξή μας έχει περιοριστεί επειδή σε αυτό το χρονικό σημείο δεν γνωρίζουμε πραγματικά πόσα αεροσκάφη θα πάρουμε από την Boeing», δήλωσε ο Ο’ Λίρι. «Νομίζω ότι το 40 μοιάζει με τον πιο ρεαλιστικό αριθμό, αλλά αυτός έχει μετακινηθεί προς τα κάτω από το 50 τις τελευταίες δύο εβδομάδες».

Η Ryanair βγάζει τα περισσότερα χρήματά της την καλοκαιρινή περίοδο και οι περικοπές στο πρόγραμμά της σημαίνουν χαμηλότερα έσοδα. Ο Ο’ Λίρι δήλωσε ότι ο αερομεταφορέας είχε βασίσει τον προγραμματισμό του στην προσδοκία ότι θα παραλάβει 50 αεροπλάνα και θα πρέπει να προβεί σε περικοπές στο πρόγραμμα αν δεν παραλάβει τουλάχιστον 40 μέχρι τον Μάρτιο, το τέλος του οικονομικού της έτους.

«Υπάρχει μια συζήτηση με την Boeing σχετικά με το αν δικαιούμαστε κάποια αποζημίωση για αυτές τις καθυστερημένες παραδόσεις», δήλωσε ο Ο’ Λίρι.

Οι μετοχές της Ryanair σημείωσαν άνοδο 1,1% στα 20,67 ευρώ στις 8:43 π.μ. στο Δουβλίνο. Τα κέρδη φέρνουν τη μετοχή κοντά στο όριο των 21 ευρώ που, αν διατηρηθεί, θα έδινε στον O’Leary ένα τεράστιο μπόνους ύψους 100 εκατ. ευρώ.

Η Boeing έχει χάσει 23% φέτος, τη χειρότερη επίδοση στον βιομηχανικό μέσο όρο του Dow Jones.

Η έκρηξη στον αέρα ενός αεροσκάφους 737 Max στις 5 Ιανουαρίου οδήγησε σε αυστηρό έλεγχο της ποιότητας κατασκευής στην αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών. Η παραγωγή του εργοστασίου έχει επιβραδυνθεί καθώς οι επιθεωρητές της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας εξετάζουν τους ελέγχους ποιότητας στην Boeing και στον προμηθευτή της ατράκτου. Η υπηρεσία έχει απαγορεύσει στην Boeing να αυξήσει τους ρυθμούς παραγωγής του Max μέχρι να βεβαιωθεί ότι η ποιότητα έχει βελτιωθεί.

Επικοινωνούμε με τους πελάτες ότι ορισμένα χρονοδιαγράμματα παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν, καθώς χρειαζόμαστε τον απαραίτητο χρόνο για να διασφαλίσουμε ότι κάθε αεροπλάνο που παραδίδουμε είναι υψηλής ποιότητας και πληροί όλες τις απαιτήσεις των πελατών και των κανονισμών», αναφέρει η Boeing σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία εργάζεται για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της Ryanair «και αναλαμβάνει δράση σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ενίσχυση της ποιότητας και των επιδόσεων παράδοσης των 737».

Την περασμένη εβδομάδα, η Boeing ανακοίνωσε ότι απομάκρυνε τον Ed Clark, επικεφαλής του προγράμματος 737 Max. Τον διαδέχεται η Katie Ringgold, ενώ η επικεφαλής παραγωγής Elizabeth Lund έγινε ανώτερος αντιπρόεδρος ποιότητας της Boeing Commercial Airplanes.

Ο O’Leary δήλωσε ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με τις αλλαγές, λέγοντας ότι η Boeing θα έπρεπε να έχει ένα άτομο υπεύθυνο για την παραγωγή 737 χωρίς ποιοτικά ελαττώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!