Γ.Δ.
1506.48 -2,77%
ACAG
-2,20%
5.78
AEM
-2,89%
4.491
BOCHGR
-2,56%
4.95
CENER
-3,68%
9.16
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
-1,83%
8.05
EVR
-0,66%
1.51
NOVAL
-4,09%
2.345
OPTIMA
-1,79%
13.16
TITC
-3,72%
44
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-4,35%
1.846
ΑΒΕ
-2,61%
0.448
ΑΔΜΗΕ
-2,80%
2.605
ΑΚΡΙΤ
-2,63%
0.74
ΑΛΜΥ
-5,91%
4.06
ΑΛΦΑ
-4,65%
1.701
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-3,96%
10.44
ΑΣΚΟ
-4,59%
3.12
ΑΣΤΑΚ
-2,19%
7.14
ΑΤΕΚ
+9,68%
1.36
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-6,50%
0.69
ΑΤΤΙΚΑ
-3,33%
2.32
ΒΙΟ
-5,82%
5.66
ΒΙΟΚΑ
-3,28%
1.77
ΒΙΟΣΚ
-3,61%
1.47
ΒΙΟΤ
+9,52%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-3,77%
1.405
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,46%
18.22
ΔΑΑ
-2,57%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-2,65%
12.84
ΔΟΜΙΚ
-4,60%
2.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,67%
0.328
ΕΒΡΟΦ
-4,16%
1.845
ΕΕΕ
+1,38%
33.86
ΕΚΤΕΡ
-5,07%
1.686
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-2,78%
2.1
ΕΛΛ
-1,04%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,90%
2.175
ΕΛΠΕ
-1,74%
7.36
ΕΛΣΤΡ
-2,67%
2.19
ΕΛΤΟΝ
-3,11%
1.744
ΕΛΧΑ
-5,87%
1.972
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-5,53%
1.11
ΕΤΕ
-3,29%
8.104
ΕΥΑΠΣ
-1,48%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-1,80%
5.99
ΕΥΡΩΒ
-4,87%
2.305
ΕΧΑΕ
-4,93%
4.72
ΙΑΤΡ
-5,73%
1.81
ΙΚΤΙΝ
-6,53%
0.329
ΙΛΥΔΑ
-5,63%
1.675
ΙΝΚΑΤ
-2,91%
5
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-2,80%
4.51
ΙΝΛΟΤ
-6,02%
1
ΙΝΤΕΚ
-2,16%
5.88
ΙΝΤΕΤ
-3,48%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-5,95%
2.925
ΚΑΡΕΛ
+1,83%
334
ΚΕΚΡ
-4,06%
1.3
ΚΕΠΕΝ
+0,57%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-3,50%
0.441
ΚΟΥΑΛ
-5,07%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-2,85%
6.14
ΚΡΙ
+0,93%
16.2
ΚΤΗΛΑ
-2,86%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-6,59%
0.808
ΛΑΜΔΑ
-3,02%
6.75
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-3,41%
3.12
ΜΑΘΙΟ
-8,41%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-4,70%
2.23
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.4
ΜΙΓ
-2,76%
2.815
ΜΙΝ
-2,35%
0.498
ΜΟΗ
-2,90%
20.74
ΜΟΝΤΑ
-4,05%
3.55
ΜΟΤΟ
-6,32%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-2,98%
25.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.78
ΜΠΡΙΚ
-1,70%
2.31
ΜΠΤΚ
0,00%
0.77
ΜΥΤΙΛ
-3,86%
33.42
ΝΑΚΑΣ
-0,61%
3.24
ΝΑΥΠ
-4,07%
0.754
ΞΥΛΚ
-6,64%
0.267
ΞΥΛΠ
+1,27%
0.32
ΟΛΘ
+1,47%
27.7
ΟΛΠ
-0,67%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-3,11%
2.49
ΟΠΑΠ
-1,51%
16.31
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,26%
0.781
ΟΤΕ
-0,55%
14.52
ΟΤΟΕΛ
-2,74%
10.64
ΠΑΙΡ
-0,47%
1.05
ΠΑΠ
-2,33%
2.51
ΠΕΙΡ
-5,46%
4.142
ΠΕΡΦ
-4,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-2,20%
8
ΠΛΑΘ
-4,67%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
-4,26%
0.36
ΠΡΕΜΙΑ
-1,73%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,42%
6.05
ΠΡΟΦ
-2,26%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-2,37%
1.65
ΣΑΡ
-0,53%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-4,17%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-4,11%
5.6
ΣΠΙ
-6,25%
0.57
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-3,67%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,31%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2,35%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,30%
7.6
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-3,17%
3.975
ΧΑΙΔΕ
-10,29%
0.61

Αύξηση 22,1% στα καθαρά κέρδη του ΟΛΘ το 2020

Αύξηση 22,1% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη του ΟΛΘ το 2020 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και διαμορφώθηκαν στα 20,084 εκατ. ευρώ.

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 4% στα 71,724 εκατ. ευρώ και τα EBITDA κατά 3,9% στα 30,92 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η αυξημένη διακίνηση στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων οδήγησε σε αύξηση κατά 11,3% των εσόδων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, από 44,7 εκατ. ευρώ το 2019 σε 49,7 ευρώ εκατ. το 2020.

Κύριοι μοχλοί για την αύξηση των εσόδων – παρά τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας – παρέμειναν η εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, ο καλύτερος χειρισμός των πελατών, καθώς και οι ενέργειες αναδιάρθρωσης της τιμολόγησης, οι οποίες υλοποιήθηκαν πρόσφατα από την νέα Διοίκηση του λιμένα.

Όσον αφορά τον Σταθμό Συμβατικού φορτίου, οι επιπτώσεις της πανδημίας ήταν πιο σημαντικές, με αποτέλεσμα τη μείωση των συνολικών όγκων κατά 16,3%, από 4.469 χιλ. τόνους το 2019, σε 3.741 χιλ. τόνους το 2020, μειώνοντας έτσι τα έσοδα για την ΟΛΘ Α.Ε. κατά 9,3%, από 22,3 εκατ.ευρώ  το 2019 σε 20,2 εκατ. ευρω το 2020.

Τα έσοδα από την εκμετάλλευση χώρων επηρεάστηκαν επίσης σημαντικά από την πανδημία, σημειώνοντας μείωση κατά 15,4%, από 1,87 εκατ. ευρώ το 2019 σε 1,58 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα έσοδα από την επιβατική κίνηση αυξήθηκαν ελαφρώς, παραμένοντας ωστόσο ένα ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό των συνολικών πωλήσεων.

Τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν από  32,2 εκατ. ευρώ το 2019 σε € 33,9 εκατ. το 2020, αντιπροσωπεύοντας συνολική αύξηση 5,3%.

Ο δείκτης περιθωρίου μικτού κέρδους βελτιώθηκε ελαφρώς (46,7% το 2019 και 47,3% το 2020), λαμβάνοντας υπόψη μια αλλαγή που πραγματοποιήθηκε εντός του 2020 στην ωφέλιμη ζωή ορισμένων μηχανημάτων, η οποία οδήγησε σε θετική επίδραση λόγω χαμηλότερων δαπανών αποσβέσεων κατά 0,88 εκατ.,ευρώ  σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν κατά 22,1%, από 16,45 εκατ. ευρώ το 2019 σε  20,10 εκατ. ευρώ το 2020, σχηματίζοντας το καθαρό περιθώριο κέρδους από 24% το 2019 σε 28% το 2020.

Τα καθαρά κέρδη επηρεάστηκαν σημαντικά θετικά από δύο βασικούς παράγοντες, τη θετική μεταβολή στις συνολικές δαπάνες αποσβέσεων όπως εξηγήθηκε ανωτέρω κατά €0,88 εκατ.ευρώ  και την αναστροφή φορολογικών προβλέψεων κατά 1,42 εκατ., ευρώ ως θετικό αποτέλεσμα της ευνοϊκής πρόσφατης απόφασης του Διοικητικού Εφετείου σχετικά με τους φορολογικούς ελέγχους για τα έτη 2005-2011.

Όσον αφορά το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών, η ΟΛΘ Α.Ε ολοκλήρωσε σημαντικές επενδύσεις ύψους € 8,1 εκατ. το 2020, περίπου 1 εκατ.ευρώ  εντός του 2021, ενώ άλλα 25 εκατ. ευρώ αναμένεται να εκτελεστούν κατά τη διάρκεια του 2021, μια ικανοποιητική απόδοση προς την σταδιακή επίτευξη των στρατηγικών στόχων της.

Τι δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος του Δ.Σ. της ΟΛΘ

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘΑ.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος επεσήμανε τα εξής: «Παραμένουμε αυστηρά προσηλωμένοι στην ανάπτυξη της Εταιρείας, τη δύσκολη αυτή περίοδο με την πανδημία του Covid-19. ‘Εστιάζουμε στην επιτάχυνση και υλοποίηση του Επενδυτικού μας Πλάνου, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζουμε τις υποδομές, τον εξοπλισμό, το φάσμα και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!