Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Temu: Οι διαφημίσεις εκατομμυρίων στο Super Bowl και η ανάγκη ανάκαμψης

Ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ξόδεψε στο Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, η Temu, προβάλλοντας τη διαφήμισή της έξι φορές και προσφέροντας δώρα 10 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ελπίζει να αναζωογονήσει τις πεσμένες πωλήσεις των ΗΠΑ.

Η δαπάνη του Temu για το Super Bowl υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, αν αναλογιστεί κανείς πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια. Πώς ανταποκρίθηκε όμως το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ;

Τονίζεται πως οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 12,5% σε μηνιαία βάση τον Δεκέμβριο και 4,8% τον Ιανουάριο, μια απότομη πτώση μετά την ανάπτυξη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% στα μέσα του 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του Bloomberg Second Measure.

Ο αριθμός των Αμερικανών, λοιπόν, που ψωνίζουν στο Temu μειώνεται σταθερά, ενώ μια έρευνα στα τέλη Ιανουαρίου από τη Morgan Stanley διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών της σχεδιάζει να ψωνίσει λιγότερα από την εφαρμογή τους επόμενους τρεις μήνες.

Έπειτα από την προβολή του κινεζικού κολοσσού στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν όταν προβλήθηκαν οι διαφημίσεις του, σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends, ωστόσο οι αναζητήσεις μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιουλίου.

Η μείωση των εσόδων και των νέων χρηστών είναι, σύμφωνα με το Bloomberg, μία απόδειξη πως οι Αμερικανοί έδωσαν προτεραιότητα στις γρήγορες παραδόσεις έναντι των χαμηλών τιμών του Temu, σε συνδυασμό όμως με αργές αποστολές.

Ωστόσο, οι αναλυτές της εταιρείας προσπαθούν να ξεπεράσουν τις φθίνουσες πωλήσεις. Η Temu μετατόπισε τις δαπάνες μάρκετινγκ σε άλλες χώρες προς το τέλος του 2023, εξηγείο Sky Canaves, ανώτερος αναλυτής της Insider Intelligence. «Η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις τους εξακολουθούν να εξαρτώνται πολύ από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και διαφήμισης», είπε.

Οι πωλήσεις της Temu τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά 805% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του Second Measure, τετραπλασιάζοντας την ανάπτυξή της.

Παράλληλα, ένα σχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα για άνοιγμα της πλατφόρμας σε Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές θα μπορούσε να ενισχύσει τις παραγγελίες, δήλωσαν αναλυτές της Morningstar Inc.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!