Γ.Δ.
1457.2 +0,32%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+0,44%
9.15
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,02%
7.9
NOVAL
+0,22%
2.29
OPTIMA
+1,11%
12.7
TITC
+1,14%
40.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,07%
1.51
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,58%
2.585
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+1,33%
1.6005
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.85
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+1,90%
5.37
ΒΙΟΚΑ
+0,80%
1.88
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,77%
18.34
ΔΑΑ
+0,10%
8.008
ΔΑΙΟΣ
-5,03%
3.4
ΔΕΗ
+1,12%
11.73
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,97%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.79
ΕΕΕ
+0,87%
32.46
ΕΚΤΕΡ
+5,60%
1.848
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,03%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,24%
1.962
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.29
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.18
ΕΤΕ
-0,15%
7.828
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,04%
2.251
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.53
ΙΑΤΡ
+2,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.72
ΙΝΛΟΤ
+1,20%
1.01
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,63%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,40%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-1,69%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+2,39%
6
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+1,09%
0.745
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,36%
20.28
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-1,12%
2.66
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,66%
33.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-4,87%
0.782
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-1,36%
21.7
ΟΛΠ
-1,00%
29.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,45%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,88%
0.805
ΟΤΕ
-0,67%
14.75
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,98%
3.929
ΠΕΡΦ
+1,30%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.26
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.925
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
+1,46%
1.735
ΣΑΡ
+1,12%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-5,00%
0.494
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+1,76%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Temu: Οι διαφημίσεις εκατομμυρίων στο Super Bowl και η ανάγκη ανάκαμψης

Ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ξόδεψε στο Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, η Temu, προβάλλοντας τη διαφήμισή της έξι φορές και προσφέροντας δώρα 10 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ελπίζει να αναζωογονήσει τις πεσμένες πωλήσεις των ΗΠΑ.

Η δαπάνη του Temu για το Super Bowl υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, αν αναλογιστεί κανείς πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια. Πώς ανταποκρίθηκε όμως το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ;

Τονίζεται πως οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 12,5% σε μηνιαία βάση τον Δεκέμβριο και 4,8% τον Ιανουάριο, μια απότομη πτώση μετά την ανάπτυξη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% στα μέσα του 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του Bloomberg Second Measure.

Ο αριθμός των Αμερικανών, λοιπόν, που ψωνίζουν στο Temu μειώνεται σταθερά, ενώ μια έρευνα στα τέλη Ιανουαρίου από τη Morgan Stanley διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών της σχεδιάζει να ψωνίσει λιγότερα από την εφαρμογή τους επόμενους τρεις μήνες.

Έπειτα από την προβολή του κινεζικού κολοσσού στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν όταν προβλήθηκαν οι διαφημίσεις του, σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends, ωστόσο οι αναζητήσεις μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιουλίου.

Η μείωση των εσόδων και των νέων χρηστών είναι, σύμφωνα με το Bloomberg, μία απόδειξη πως οι Αμερικανοί έδωσαν προτεραιότητα στις γρήγορες παραδόσεις έναντι των χαμηλών τιμών του Temu, σε συνδυασμό όμως με αργές αποστολές.

Ωστόσο, οι αναλυτές της εταιρείας προσπαθούν να ξεπεράσουν τις φθίνουσες πωλήσεις. Η Temu μετατόπισε τις δαπάνες μάρκετινγκ σε άλλες χώρες προς το τέλος του 2023, εξηγείο Sky Canaves, ανώτερος αναλυτής της Insider Intelligence. «Η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις τους εξακολουθούν να εξαρτώνται πολύ από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και διαφήμισης», είπε.

Οι πωλήσεις της Temu τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά 805% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του Second Measure, τετραπλασιάζοντας την ανάπτυξή της.

Παράλληλα, ένα σχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα για άνοιγμα της πλατφόρμας σε Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές θα μπορούσε να ενισχύσει τις παραγγελίες, δήλωσαν αναλυτές της Morningstar Inc.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!