Γ.Δ.
1419.62 +0,89%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Temu: Οι διαφημίσεις εκατομμυρίων στο Super Bowl και η ανάγκη ανάκαμψης

Ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ξόδεψε στο Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, η Temu, προβάλλοντας τη διαφήμισή της έξι φορές και προσφέροντας δώρα 10 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ελπίζει να αναζωογονήσει τις πεσμένες πωλήσεις των ΗΠΑ.

Η δαπάνη του Temu για το Super Bowl υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, αν αναλογιστεί κανείς πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια. Πώς ανταποκρίθηκε όμως το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ;

Τονίζεται πως οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 12,5% σε μηνιαία βάση τον Δεκέμβριο και 4,8% τον Ιανουάριο, μια απότομη πτώση μετά την ανάπτυξη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% στα μέσα του 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του Bloomberg Second Measure.

Ο αριθμός των Αμερικανών, λοιπόν, που ψωνίζουν στο Temu μειώνεται σταθερά, ενώ μια έρευνα στα τέλη Ιανουαρίου από τη Morgan Stanley διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών της σχεδιάζει να ψωνίσει λιγότερα από την εφαρμογή τους επόμενους τρεις μήνες.

Έπειτα από την προβολή του κινεζικού κολοσσού στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν όταν προβλήθηκαν οι διαφημίσεις του, σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends, ωστόσο οι αναζητήσεις μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιουλίου.

Η μείωση των εσόδων και των νέων χρηστών είναι, σύμφωνα με το Bloomberg, μία απόδειξη πως οι Αμερικανοί έδωσαν προτεραιότητα στις γρήγορες παραδόσεις έναντι των χαμηλών τιμών του Temu, σε συνδυασμό όμως με αργές αποστολές.

Ωστόσο, οι αναλυτές της εταιρείας προσπαθούν να ξεπεράσουν τις φθίνουσες πωλήσεις. Η Temu μετατόπισε τις δαπάνες μάρκετινγκ σε άλλες χώρες προς το τέλος του 2023, εξηγείο Sky Canaves, ανώτερος αναλυτής της Insider Intelligence. «Η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις τους εξακολουθούν να εξαρτώνται πολύ από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και διαφήμισης», είπε.

Οι πωλήσεις της Temu τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά 805% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του Second Measure, τετραπλασιάζοντας την ανάπτυξή της.

Παράλληλα, ένα σχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα για άνοιγμα της πλατφόρμας σε Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές θα μπορούσε να ενισχύσει τις παραγγελίες, δήλωσαν αναλυτές της Morningstar Inc.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!